Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Ιταλός πρώην υπουργός τους «αιφνιδίασε»: «Είμαι ΘΥΜΑ του εμβολίου – Όσα πέρασα είναι αντίθετα με όσα λένε τα ΜΜΕ», vid

 

«Είμαι εμβολιασμένος, αλλά το μετάνιωσα», είπε στους δημοσιογράφους που ίσως να μην το περίμεναν!!!...

Ο Ρομπέρτο ​​Καστέλι είναι Ιταλός πολιτικός. Υπήρξε υπουργός Δικαιοσύνης στην δεύτερη και τρίτη κυβέρνηση του Σίλβιο Μπερλουσκόνι.

Μιλώντας σε κανάλι της ιταλικής τηλεόρασης (ΕΔΩ ολόκληρο το βίντεο του καναλιού), αιφνιδίασε τους δημοσιογράφους, καθώς σε ερώτηση «πώς είστε», απάντησε πως δυστυχώς είχε προβλήματα υγείας μετά τον εμβολιασμό του για τον Covid.

«Είμαι ένα θύμα του εμβολίου, μολονότι δεν μπορώ να το αποδείξω, αλλα΄όλα δείχνουν αυτό (το εμβόλιο).

Εμβολιάστηκα τον Ιούλιο, και πέρασα τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβρη με πυρετό, έκανα αιματολογικές εξετάσεις και έδειξαν ενδείξεις πιθανών θρομβώσεων, οπότε σταυρώνω τα δάχτυλά μου και ελπίζω να το ξεπεράσω», τόνισε και συνέχισε:

«Ενώ η γυναίκα μου, δεν εμβολιάστηκε, πέρασε τον COVID και πλέον είναι μια χαρά. Όσο για μένα θέτω υποψηφιότητα για λογοκρισία από το telegram και τα λοιπά social media, διότι το αφήγημά μου, βάσει αυτών που έζησα, είναι εντελώς αντίθετο με αυτά που αφηγούνται τα mainstream media. Δεν ανήκω στους “αντιμεβολιαστές”. Είμαι εμβολιασμένος, αλλά το μετάνιωσα. Τώρα θα το ξανασκεφτόμουν».

Δείτε το βίντεο:

el.gr

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

πηγή

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...