Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΜΟΥ, 14 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ !! ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΗΣ ΕΤΗΣΙΑΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΥΡΙΟ ΤΩΝ ΦΕΤΙΝΩΝ, ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ !!

 

Την Δευτέρα αρχίζει η λειτουργία του διαδικτυακού καναλιού μου….


IMG_4566
IMG_4566

Εκπομπές με τα τρομακτικά ντοκουμέντα της φρίκης των νοσοκομείων ,

με τους ίδιους τους επιβιώσαντες και τις οικογένειας των αδικοχαμένων ψυχών ,

να περιγράφουν τον τρόμο των κολαστηρίων.

Να περιγράφουν το πρωτόκολλο του θανάτου.

Με επιστήμονες, γιατρούς, νοσηλευτές ,

να επιβεβαιώνουν τα πρωτόκολλα της απάτης και του θανάτου.

IMG_4567
IMG_4567

Στο δρόμο για την κατάθεση της μήνυσης την 28η Ιουνίου ,

και μετά την κατάθεσή της ,

θα ξετυλιχθεί το κουβάρι των δημοσιευμένων ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΩΝ στοιχείων και αποδείξεων ,

συγκλονιστικών εγγράφων στοιχείων και οπτικοακουστικού υλικού ,

έντεκα μηνών διαρκούς μάχης με το θηρίο.

Στο site, εκτός από τις εκπομπές, θα ανέβουν και όλες οι live μεταδόσεις στο facebook, χρονολογικά και με τη θεματολογία τους ,

οι εκπομπές με τον Στέφανο Χίο και οι άλλες εμφανίσεις μου ,

αλλά και οι ραδιοφωνικές παρεμβάσεις μου ,

οι πάνω από 2.000 σελίδες των δημοσιεύσεων στο facebook ,

και ο τεράστιος όγκος των μηνυμάτων, των emails και της έγγραφης αλληλογραφίας.

Τα πάντα θα ενταχθούν στη μήνυση της 28ης Ιουνίου ,

την οποία θα σας παρουσιάσω στο σύνολό της και κεφάλαιο προς κεφάλαιο αμέσως μετά την κατάθεσή της.

Φυσικά, η έγγραφη ανακοίνωση της μήνυσης θα γίνει με πανηγυρικό τρόπο και εκτός του site του καναλιού ,

μεταφρασμένη στα Αγγλικά ,

ενώ θα υπάρξει και σύντομο βίντεο, με υπότιτλους στα Αγγλικά, το οποίο θα σταλεί σε όλο τον πλανήτη, μαζί με την έγγραφη ανακοίνωση.

Παράλληλα με το facebook της Μαριάννας, το MeWe και φυσικά το makeleio.gr ,

θα ανεβαίνει και όλη η νεότερη αρθρογραφία μου.

Aπό τη μέρα της κατάθεσης της μήνυσης, θα αρχίσει η δημοσιοποίηση και των τρομακτικών στοιχείων της δεύτερης ΠΥΡΗΝΙΚΗΣ ΒΟΜΒΑΣ, για την οποία σας έχουμε προετοιμάσει με τον Dimitrios Pontikas σε live μετάδοσή μας.

Στο σημείο αυτό, θέλω να απευθυνθώ σε σας, τους εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους που με ακολουθείτε όλο αυτό το διάστημα και περιμένετε από μένα τη λύτρωση:

Έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό σ’ αυτή τη μάχη. Και θα συνεχίσω να τον δίνω, γιατί ΤΩΡΑ είναι η κρισιμότερη φάση. Λίγο πριν την κατάθεση της μήνυσης, η μέρα της κατάθεσης, και, κυρίως, μετά από αυτήν.

Επί ένα χρόνο έβαλα στην άκρη την ίδια μου την οικογένεια και ακύρωσα σχεδόν εξ ολοκλήρου την επαγγελματική μου ζωή. Τα έδωσα όλα. Δέχθηκα απίστευτο πόλεμο από παντού, πρωτοφανή φίμωση. Τα αντιμετώπισα όλα. Κανένας δεν τόλμησε ή δεν κατάφερε να με αγγίξει. Ούτε η κυβέρνηση, ούτε τα νοσοκομεία, ούτε οι ιατρικοί σύλλογοι, ούτε οι λοιμωξιολόγοι, ούτε τα Μ.Μ.Ε., ούτε και οι εισαγγελείς. Πάντα ήμουν από πάνω, ποτέ από κάτω. Και αυτό είναι ίσως και η μεγαλύτερη απόδειξη ότι η νομική δράση μου ήταν σωστή και οι αμέτρητες βαρύτατες δημόσιες καταγγελίες

μου πέρα ως πέρα αληθείς.

Αυτό που έπρεπε να κάνω, αυτό που επέβαλε η συνείδησή μου να κάνω, το έκανα.

Παρακαλώ τον Θεό να πετύχω.

Για την οικογένειά μου.

Και για τη χώρα μου.

Και πάντως, προσπάθησα. Και κάποιους, πολλούς, τους βοήθησα να επιστρέψουν στις οικογένειές τους. Και πολλούς άλλους, ακόμη περισσότερους, τους προστάτευσα. Γιατί έμαθαν τι συμβαίνει στα νοσοκομεία. Και πρόσεξαν. Και γλίτωσαν.

Ώστε, ό,τι και να γίνει, ΑΥΤΟ και μόνο, εμένα με κάνει να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια.

Δεν μου αρκεί όμως.

Θέλω να σωθούν και οι υπόλοιποι.

Από δω και πέρα και για πάντα.

Και να ζήσουν σε μία χώρα ελεύθερη…

ΠΗΓΗ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

πηγή

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...