Σάββατο 17 Απριλίου 2021

Ένας ένας στη σέντρα οι συκοφάντες : “Νατάσσα Δαμιανίδου” – Facebook – Έλα τώρα στην Εισαγγγελία να αποδείξεις ότι “τρώω του κόσμου τα λεφτά”, έχω κάνει “μεγάλη μπίζνα” και ότι τη σελίδα μου στο facebook μου την κατέβασε η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος !!!

 

Ελάτε τώρα ένας ένας να βγαίνετε στη σέντρα όλοι εσείς οι κοινοί συκοφάντες.

Η κυρία νοσταλγός του Γιόζεφ Γκέμπελς, με όνομα χρήστη στο facebook “Νατάσσα Δαμιανίδου”, με ενημέρωσαν φίλοι, στέλνοντάς μου και το σχετικό αρχείο, ότι ξέρασε χολή και ξεστόμισε βρωμερές συκοφαντίες εναντίον μου.

Σε σχόλιό της, η κυρία από την Πετρούπολη Αττικής, στη σελίδα “Ενημερωτικό” (στην οποία παραμένει το άθλιο σχόλιο), ισχυρίστηκε για μένα ότι τρώω του κόσμου τα λεφτά“, ότι έκανα μεγάλη μπίζνα“, ότι οι 145.000 ακόλουθοί μου στο facebook (κατά το χρόνο που τα φασισταριά μου έκλεισαν τον λογαριασμό) και οι πολλαπλάσιοι εκτός facebook είναι “αφελείς που δεν καταλαβαίνουν ότι “τρώω του κόσμου τα λεφτά” και κάνω “μεγάλη μπίζνα”, ενώ ισχυρίστηκε ακόμα ότι τη σελίδα μου στο facebook την έριξε η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και μάλιστα για τους παραπάνω “λόγους” !!

Θα έρθει λοιπόν τώρα στην Εισαγγελία να αποδείξει τους ισχυρισμούς της και θα με παρακολουθήσει να “τρώω” όχι του κόσμου τα λεφτά αλλά τα δικά της, με την απόφαση με την οποία θα καταδικαστεί από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών σε αποζημίωσή μου για τις αθλιότητές της σε βάρος μου.

Η “κυρία” αυτή είναι η αρχή.

Δεν θα αφήσω ΚΑΝΕΝΑΝ έξω από αυτό. Όλοι θα δώσουν λόγο για την λάσπη και τις συκοφαντίες. Και θα πληρώσουν.

Μέχρι να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει σελίδα στο facebook που να μην υπάρχει έστω ένας “δικός μου”.

Και όλα αποκαλύπτονται. Όλες οι βρωνιές.

Ελάτε να δούμε λοιπόν πόσο μάγκες θα είστε όταν θα κληθείτε να απολογηθείτε…

Υ.Γ. Δυστυχώς για τους γκεμπελίσκους, εδώ δεν είναι facebook να έχει “παρενοχλήσεις” και “εκφοβισμούς”. Εδώ έχει ελευθερία του λόγου και νόμιμη άμυνα.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


πηγή


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...