Σάββατο 17 Απριλίου 2021

ΟΛΕΣ, ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΤΗ ΣΕΝΤΡΑ !!! ΣΤΟ ΦΩΣ !!! Όλες οι αθλιότητες, οι συκοφαντίες, η λάσπη και οι βρωμιές !!! Κωνσταντίνα Αναστασοπούλου: Να πού είναι οι άλλοι δικηγόροι !!! – Καταθέτω εναντίον της ΜΗΝΥΣΗ, ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ !!!

 

Με ρωτάτε πού είναι οι άλλοι δικηγόροι. Να πού είναι.Κωνσταντίνα Αναστασοπούλου,δικηγόρος Αθηνών. Η κυρία αυτή με έπιασε στο στόμα της. Δύο φορές. Πριν δέκα ώρες. Με την γνωστή γκεμπελική τακτική των αόριστων κατηγοριών, των ύβρεων και των συκοφαντιών.

Κάτι ζήλεψε; Την έβαλε το σύστημα να φανεί ότι και οι δικηγόροι είναι εναντίον μου; Έχει πρόβλημα γενικότερα; Μου είναι αδιάφορα τα κίνητρά της. Σημασία έχει ότι η συνάδελφός μου με θεωρεί “ντροπή”. Ότι είναι ντροπή “να έχουν σχέση με μένα και να χάνουν τον καιρό τους με έναν άνθρωπο που δεν ξέρει τι λέει και δεν ξέρει τι του γίνεται”.Επίσης να ξεκαθαρίσω την θέση μου. Με ρωτάνε κάποιοι αν ξέρω τον Αντωνιάδη.Όχι δεν τον ξέρω ούτε θέλω να τον γνωρίσω ποτέ.Δεν χάνω ποτέ τον χρόνο μου με ανθρώπους που δεν ξέρουν τι λένε και δεν ξέρουν τι τους γινεται.Όσοι δε έχετε σχέση με αυτό το άτομο σας παρακαλώ πολύ να αποχωρήσουν από το χρονολόγιο μου.Είναι πραγματικά ΝΤΡΟΠΗ“.Στην αμέσως προηγούμενη ανάρτησή της πιάνει και τον Δημήτρη Ποντίκα στο στόμα της. 

Καλημέρα με αγάπη.Να ξεκαθαρίσω την θέση μου.Τόσο ο Αντωνιάδης όσο και ο Ποντίκας θεωρούνται αναξιόπιστα πρόσωπα.Ειδικότερα δε αυτά για τα οποία λένε για τα τεστ δεν έχουν ίχνος αλήθειας και αναρωτιέμαι τι ρόλο παίζουν τελικά.Ο θεός όμως είναι μεγάλος και η ώρα της αποκάλυψης έχει έρθει“.Από την Δευτέρα λοιπόν θα φτάσει πράγματι η “ώρα της αποκάλυψης”. Μία αποκάλυψη βεβαίως που η ίδια δεν μας λέει ποια θα είναι, καθώς αυτό κάνουν πάντα οι συκοφάντες γκεμπελίσκοι. Μεγάλα λόγια, “αποκαλύψεις”, “θα δείτε ποιος είναι”, “δεν μπορώ να πω άλλα τώρα, αλλά έχω μιλήσει με ανθρώπους που τον ξέρουν”, “τον ακολουθούσα αλλά μετά κατάλαβα τι ρόλο παίζει” κ.λπ κ.λπ.Την Δευτέρα το πρωί θα καταθέσω αίτηση στον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρη Βερβεσό, να μου χορηγηθεί άδεια για να καταθέσω μήνυση κατά της Κωνσταντίνας Αναστασοπούλου για να τιμωρηθεί για την συκοφαντική δυσφήμηση και την εξύβριση που απρόκλητα διέπραξε σε βάρος μου. Θα υποβάλω πειθαρχική αναφορά στον Δ.Σ.Α. για την πειθαρχική τιμωρία της και θα ασκήσω αγωγή εναντίον της στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών για την καταδίκη της σε αποζημίωση για τις δημόσιες αθλιότητές της.Και φυσικά δεν θα εξαιρέσω ούτε τα likes και τις καρδούλες στις συκοφαντίες και τις ύβρεις της δικηγόρου, ούτε πολλώ μάλλον τα άθλια σχόλια των ελαχίστων φίλων και ακολούθων της, όπως κάποιας Νταϊάνας Ξηρουδάκη (π.χ. “Ο Αντωνιάδης είναι ένας μηχανισμός της κυβέρνησης” – Καλημέρα κυρία Κωνσταντίνα έτσι ακριβώς όπως τα λέτε. Μακριά από τον Αντωνιάδη κ.λπ).

ΞΗΡΟΥΔΑΚΗ

Ή κάποια Antigoni Athens (π.χ. “Έχω τσακωθεί και διαγράψει πολλούς ανθρώπους από το προφίλ μου, επειδή ακολουθώντας άτομα σαν τον Αντωνιάδη, Βόβολη και δεν ξέρω ποιον άλλον, είναι οπαδοποιημένα πρόβατα και υποχείρια του κάθε επιτήδειου του συστήματος, χωρίς καν στοιχειώδη κρίση. Δεν χρειάζεσαι νομικές γνώσεις, για να δεις πως κάποιος σε δουλεύει κ.λπ).

ANTIGONI

Και άλλες.Κάποια Arsitea Tsoulou, μία Άννα Καφαλούκου, κάποια Μυρτώ Ελευθερίου. Και άλλες…Το καλό για όλους αυτούς είναι ότι τουλάχιστον …έχουν δικηγόρο να τους υπερασπιστεί.

Σωστά;

Υ.Γ.1. Μην τρέχετε να σβήσετε τις αθλιότητές σας. Έχουν όλα φωτογφραφηθεί.

Υ.Γ.2. Και όπως είπαμε. Εδώ δεν είναι facebook να έχει “εκφοβισμούς”, “παρενοχλήσεις” και “όρους της κοινότητας”. Εδώ έχει ελευθερία λόγου και νόμιμη άμυνα.

Όλοι θα βγαίνετε στη σέντρα. Στο φως.

Και όλοι θα κληθείτε να δώσετε εξηγήσεις και να αποδείξετε αυτά που ισχυρίζεστε και διαδίδετε για μένα.

Και τότε ξέρω ότι θα πάρει φωτιά το τηλέφωνό μου από τα παρακάλια.

Αλλά θα είναι πολύ αργά…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...