Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020

Γιατί ρε μάνα μου Ελλάς!..σαν μας γεννάς δακρύζεις!

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

Γιατί ρε μάνα μου Ελλάς!..σαν μας γεννάς δακρύζεις!
και αίμα από τα σπλάχνα σου!..

σε όλη τη γη σκορπίζεις!
γιατί λυπάσαι μάνα μου!..και συνεχώς ματώνεις!
και με κομμένες φέρμελες!..το σώμα μας φασκιώνεις!
σαν μας γεννάς ρε μάνα μου!..γιατί τραγούδι πιάνεις!
και μοιρολόι του καημού!..στα χείλη σου εβάνεις!
γιατί μας πλένεις με δακρυά!..στον κόρφο σαν μας βάνεις!
κι όλο τον πόνο απ΄στηθιά σ΄!..δίνεις να μας βυζάνεις!
πες μας ποιος είναι ο καημός!..ποιος σου τον έχει δώσει!
και ποιος εσένα μάνα μου!..βαριά έχει πληγώσει!
_Κλαίω για σας τα σπλάχνα μου!..κλαίω για την ψυχή σας!
όπου για μένα χάνετε!..στις μάχες τη ζωή σας!
που σας γεννώ κι όλο πονώ!..γιατ΄είστε τα παιδιά μου!
και είστε το ρίγος κ΄η χαρά!..που ζει στα σωθικά μου!
_Μάνα για μας ποτέ μη κλαις!..μήτε καημό μην έχεις!
που μες΄στης γης τα χώματα!..τα κόκκαλά μας έχεις!
όσες φορές και αν χρειαστεί!..για σένα να χαθούμε!
τόσες φορές παν σε σταυρό!..για σε θα σταυρωθούμε!
Σαν κειν΄ τον Μάρτη μάνα μου!..σε χρόνια ματωμένα!
που τα παιδιά σου βγήκανε!..με χέρια μαυρισμένα!
κι όλα χαθήκανε για σε!..για σένα πολεμήσαν!
και με το αίμα τους τη γη!..την Άγια σου ποτίσαν!
κι αν χρειαστεί κι όταν το θες!..ξανά να την ρανίσεις!
χίλιες φορές ρε μάνα μου!..ξανά να μας γεννήσεις!
μόνο να βγάλεις μια φωνή!..κι όλ΄τα παιδιά θα τρέξουν!
κι όλη τη γη σ΄απ΄την αρχή!..με αίμα θα την βρέξουν!
να την νοτίσουν κόκκινη!..και κόκκαλα να σπείρουν!
και την ψυχή που κουβαλούν!..στα μέσα σου θα γείρουν!
κει θα φυτέψουν λάβαρα!..δεντριά να σου φυτρώσουν!
κι όλη τη γη που περπατείς!..με δάφνες θα σου στρώσουν!
όλες οι γέννες μάνα μου!..΄πο σένα που ΄ν΄ βγαλμένες!
απ΄ Τον Θεό Ελλάδα μου!..είναι ευλογημένες!


πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...