Όταν λέμε πως τελικά οι Τούρκοι λίγα μας κάνουν, από κάτι τέτοια τα συμπεραίνουμε…
Στο παραπάνω δημοσίευμα βλέπουμε πως η Τουρκία εντός του 2021 εξήγαγε λεωφορεία και μίνιμπας ή μίντιμπας αξίας 27.786.000 δολαρίων στην Ελλάδα….
Δηλαδή την ώρα που ο Ταγίπ μας προσβάλει, την ώρα που ο Ακάρ μας απειλεί με πόλεμο και άλλοι μας ειρωνεύονται, εμείς ως ιδιώτες ή και ως δήμος, κράτος κ.λ.π. πάμε και τους δίνουμε 27 εκ. $ ΜΟΝΟ για τα λεωφορεία.
Οι Τούρκοι ηγέτες που είναι σε γενικές γραμμές ΠΟΛΥ πιο σοβαροί από τους δικούς μας, την μυρίζουν την σαπίλα μας….
Υπήρχε ποτέ περίπτωση εμείς να είχαμε καταλάβει το 40% ενός τουρκικού νησιού και αυτοί να έκαναν εισαγωγές λεωφορείων από την Ελλάδα ; Όχι φυσικά…
Ορίστε και μια σχετική ανάρτηση από μια εξαίρετη ιστοσελίδα στο FB
ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ!
Στις 5 Οκτωβρίου ο Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου ανακοίνωσε την παραλαβή ενός νέου υπερσύγχρονου λεωφορείου για τις ανάγκες των δημοτών του και τη λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας, μετά την αγορά δύο ακόμη λεωφορείων το 2020.
Με μια λεπτομέρεια: τόσο το καινούργιο, το ATAK όσο και τα προηγούμενα είναι τουρκικά και συγκεκριμένα της εταιρείας Karsan.
Η εταιρεία Karsan ξεκίνησε το ταξίδι της το 1966 με την επιθυμία να “πάει την χώρα της πιο μπροστά” (sic!).
Κατά την διάρκεια του ταξιδιού της, η Karsan έχει παράξει για τους κολοσσούς της αυτοκινητοβιομηχανίας και έχει αναπτύξει τα δικά της προϊόντα. Σαν αποτέλεσμα, η Karsan έχει μετατραπεί σε μια ανερχόμενη δύναμη στην Τουρκία. Σήμερα δραστηριοποιείται σε 20 διαφορετικές χώρες στον κόσμο. Παράγει τα εμπορικά οχήματα στις εγκαταστάσεις της, στην Πούρσα (Bursa) της Τουρκίας, και διαθέτει υπηρεσίες διαφήμισης, πωλήσεων και μετα-πωλήσεων στο διευρυμένο δίκτυο της στην εγχώρια και ξένη αγορά.
Η εταιρεία παράγει εμπορικά οχήματα με 100% εγχώριο κεφάλαιο από το 1981. Το Karsan Hasanağa Plant, το οποίο ξεκίνησε την λειτουργία του τον Οκτώβριο του 1999, αυτή τη στιγμή έχει την δυνατότητα κατασκευής 18.200 οχημάτων σε έναν χρόνο στο εργοστάσιό της, 30 χιλιόμετρα από το κέντρο της Προύσας, που καλύπτει στεγασμένο χώρο 90.000 τ.μ. σε μία επιφάνεια 206.000 τ.μ.
Κι όμως: είναι η χώρα μας που φρόντισε να διαλύσει την Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία, που κάποτε ανθούσε και στήριζε την ανασυγκρότηση του κράτους.
Από τη δεκαετία του ’20 μέχρι και την δεκαετία του ’80, στην Ελλάδα υπήρξε μεγάλη δραστηριότητα στην παραγωγή λεωφορείων με πάνω από 100 κατασκευαστές. Ανάμεσα στις εταιρείες που κατασκεύαζαν αμαξώματα ή και σασί, ήταν η ΒΙΑΜΑΞ, ο Σαρακάκης, ο Σφακιανάκης, ο Τανγκαλάκης (ΤΕΜΑΞ) και η κρατική ΕΛΒΟ. Σήμερα καμμιά από αυτές δεν υφίσταται…
Την ώρα που ο τουρκικός επεκτατισμός είναι σε έξαρση (τρία πολεμικά πλοία είναι αυτή την ώρα στην κυπριακή ΑΟΖ κι εμείς κοιτάμε) η τοπική αυτοδιοίκηση δίνει χέρι βοηθείας στην τουρκική οικονομία και ενισχύει τον τουρκικό νεο-οθωμανισμό του Ερντογάν.
Στην φωτογραφία αριστερά βλέπουμε τον Δήμαρχο Μοσχάτου-Ταύρου Ανδρέα Ευθυμίου να καμαρώνει μπροστά στο τουρκικό ATAK του Δήμου του. Στην φωτογραφία δεξιά βλέπουμε τον γιαλαντζί σουλτάνο Ερντογάν υπερήφανο για τις εξαγωγές που ενισχύουν το ταμείο του τουρκικού στρατού στις ανά τον κόσμο (Κύπρο, Συρία, Λιβύη, Σομαλία κ.α.) στρατιωτικές επεμβάσεις του.
Δεν αγοράζουμε τουρκικά προϊόντα. Δεν ενισχύουμε την τουρκική οικονομία. Δεν ενισχύουμε την νεο-οθωμανική επεκτατική πολιτική του Ερντογάν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου