Δευτέρα 5 Ιουλίου 2021

ΤΟΣΟ ΑΝΟΗΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ…

 

Κατάλαβαν ότι ΔΕΝ θα κατέθετα τη ΜΗΝΥΣΗ στις 28 Ιουνίου ,…

είδαν ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ,

όταν ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑ την ημερομηνία ,

κατάλαβαν το ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ που «χτύπησε» το κινητό μου ,

και την ηλεκτρονική διεύθυνσή μου ,

ΤΡΕΜΟΥΝ αυτά που ΔΕΝ μπορούν να παρακολουθήσουν ,

και αυτά που έρχονται ΜΕΤΑ την κατάθεση της ΜΗΝΥΣΗΣ ,

παρακολούθησαν την ΠΡΩΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ στο κανάλι με τα αδέλφια Καραπιπέρη ,

για ΤΗ ΦΡΙΚΗ ΤΟΥ ΑΤΤΙΚΟΝ ,

με ΤΡΟΜΟ περιμένουν τις ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ,

και το ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ που ετοιμάζομαι να δημοσιεύσω εκεί ,

γιατί καταλαβαίνουν ότι ΑΝΕΒΑΖΩ ΣΤΡΟΦΕΣ ,

ότι έχω ξεκινήσει από τα «light» ,

και ότι η κατάθεση της μήνυσης ,

την οποία ΑΛΛΟΥ την περιμένουν ,

και ΑΛΛΟΥ θα κατατεθεί ,

θα γίνει ΑΠΟ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΣΤΙΓΜΗ ,

σε χρόνο που ΕΓΩ με τους ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ ξέρουμε ποιος είναι ,

με βάση τα ΔΕΔΟΜΕΝΑ που ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ γνωρίζουμε ,

και θα είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΓΡΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ,

από όσο τα περιμένει ο κόσμος ,

αλλά και η ΙΔΙΑ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ,

ενώ με ΑΠΟΓΝΩΣΗ παρακολουθούν ,

τις συνεννοήσεις μου ,

για την ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ,

και έχουν τερματίσει ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ :

Αύριο περιμένουμε ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ,

που ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ στο site του καναλιού ,

στο οποίο θα εμφανιστεί η Ειρήνη Βραχάλη ,

για να περιγράψει με ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ,

ΤΗ ΦΡΙΚΗ που έζησε ο πατέρας της ,

και πάλι στο ΑΤΤΙΚΟΝ…

Λυπάμαι…

Ο,ΤΙ και να κάνετε ,

είναι ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ πια…

Μόνο οι σφαίρες θα μας σταματήσουν…

ΠΗΓΗ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

πηγή

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...