Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ , ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΑΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ !!! ΤΟ FACEBOOK ΚΑΤΕΒΑΣE ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΒΗΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ !!! ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ “ΟΡΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ” ΠΟΥ “ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗΚΕ” !!! Καλά, όλοι ξέρουμε ποιος …όρος παραβιάστηκε, αλλά καλό είναι να διαπιστώνουμε ότι δεν τηρούνται ούτε τα προσχήματα…

 

ΟΣΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ ,

ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ,

ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ,

ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ,

ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΩ ,

ΚΑΙ Δ Ε Ν ΕΧΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ,….

ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ Μ Η Ν Υ Σ Η ,

ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ,

ΚΑΝΕΝΑΣ “ΟΡΟΣ” ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ,

ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΩ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΤΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ !!!

Και η δική σας παράδοση ,

και αυτή ακόμα ,

…άνευ όρων θα γίνει !!

ΠΗΓΗ

ΠΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ : ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΑ ΛΥΚΟΥΡΗ, 57 ΕΤΩΝ , ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ LIVE ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ !!! ΑΠΙΑΤΟΥΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ : ΤΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ , ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ , ΜΕ ΕΞΟΡΓΙΣΑΝ !!! ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ !!!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

πηγή

πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...