Πέμπτη 20 Μαΐου 2021

“ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΛΑΨΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΣΑΣ”… Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ !!

 

“Σας γνωστοποιώ ότι η από 23.04.2021 δήλωσή μου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, ουδόλως αναφερόταν σε σας προσωπικά άμεσα ή έμμεσα ούτε και είχε σκοπό να βλάψει την τιμή και την υπόληψή σας” !!

Μείναμε, βέβαια, όλοι με την απορία, κ. Χατζηνικολάου ,

σε ποιον τότε αναφερόταν η δήλωσή σας αυτή περί των ανοήτων και αρνητών του ιού ,…

που έχουν καταθέσει μηνύσεις κατά του κ. Τσιόδρα και των λοιπών λοιμωξιολόγων ,

ώστε ορθώς θεσμοθετήθηκε το ακαταδίωκτο γι αυτούς ,

αλλά δεν πειράζει.

Όλοι κατάλαβαν.

Ήττα…

Και έτσι ,

μετά το ΣΚΑΪ, και τον Δημήτρη Καμπουράκη ,

μετά το MEGA, και τον Νίκο Ευαγγελάτο ,

καθαρίσαμε το τοπίο και με τον ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Μας μένει για αύριο και ο κ. Αρκουμανέας του Ε.Ο.Δ.Υ. ,

και η ιστορία αυτή της στοχοποίησής μου από τα “μεγάλα” μέσα ,

θα έχει άδοξο για την κυβέρνηση τέλος…

Ήταν που αναφέρονταν σε μένα χωρίς να τολμάνε να λένε το όνομά μου ,

έχουμε τώρα και το “δεν είδα, δεν άκουσα” του κ. Χατζηνικολάου ,

ο οποίος εμφανίζεται να μη με γνωρίζει, ίσως ως ένας από τους ελάχιστους στην Ελλάδα ,

ούτε τις μηνύσεις μου κατά των λοιμωξιολόγων, που οδήγησαν σε αδιέξοδο τους εισαγγελείς ,

και υποχρέωσαν την κυβέρνηση να θεσπίσει, νύχτα, με τροπολογία σε άσχετο νομοσχέδιο, το ακαταδίωκτο για να βγάλει τους εισαγγελείς από το αδιέξοδο και να σώσει τους λοιμωξιολόγους.

Δηλαδή, να σώσει την ίδια.

Εγώ, δεοντολογικά οφείλω να δημοσεύσω την απάντηση του κ. Χατζηνικολάου ,

και τα συμπεράσματα δικά σας.

Δεν έχει νόημα να επανέλθω και να τον ρωτήσω ποιος ήταν τελικά ο ανόητος που έχει κάνει μηνύσεις στους λοιμωξιολόγους ,

αφού δεν είμαι εγώ ,

και εμένα “δεν με γνωρίζει προσωπικά”.

Είπαμε.

Κατάλαβαν όλοι…

Όταν πετάμε ένα “ανόητοι”, αυτό έχει και συνέπειες.

Οπότε ,

ή τρέχεις στα δικαστήρια ,

ή το παίρνεις πίσω…

Αυτά.

Προχωράμε.

ΠΗΓΗ

IMG_4179 (1)
IMG_4180 (1)
IMG_4181 (1)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...