Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

Tα ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ της Facebook, ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ της ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, έκλεισαν οριστικά τον λογαριασμό μου !!! Αύριο το πρωί καταθέτω μήνυση και αγωγή μαμούθ 50 εκατομμυρίων ευρώ κατά της Facebook στο Δουβλίνο !!! Την ίδια ώρα ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ οι πράκτορες – ΣΥΝΕΡΓΟΙ της ΒΡΩΜΙΚΗΣ Facebook !!! Απειλούν, στοχοποιούν, προβοκάρουν ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ !!!

 

τρόμος της κυβέρνησης μπροστά στις αποκαλύψεις μου και κυρίως μπροστά σε αυτό που έρχεται είναι αποκαλυπτικός της ΑΛΗΘΕΙΑΣ των κατηγοριών που έχω εξαπολύσει προς πάσα κατεύθυνση, χωρίς ποτέ να αμφισβητηθεί από ΚΑΝΕΝΑΝ ούτε μία λέξη από όλα όσα έχω γράψει και δημοσιεύσει. Από την κυβέρνηση, τα νοσοκομεία, από όλους όσους καταγγέλλω όλο αυτό το διάστημα….

Και επειδή δεν τολμά κανένας εισαγγελέας να με “μαζέψει”, έβαλαν τα φασισταριά της Facebook να με “μαζέψουν”. Την αλήθεια όμως ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να “μαζέψει” !! Ούτε το ΤΕΛΟΣ τους μπορούν να αποφύγουν.  Ούτε η φίμωση, ούτε οι απειλές, ούτε η λάπση, ούτε τίποτα άλλο δεν μπορεί να με σταματήσει !!

Μόνο η φυσική εξόντωσή μου.

Γι αυτήν έχει φροντίσει ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης δια του εντολοδόχου του κατ’  επίφαση αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, συνονόματό του Μιχάλη Καραμαλάκη, να προετοιμάσει το έδαφος. Αφαιρώντας την φύλαξή μου χωρίς καμία δικαιολογία. Γιατί δεν έχει καμία. Δικαιολογία έχει μόνο η αφαίρεσή της.

Φροντίζουν επίσης οι πράκτορες του παρακράτους, του αθλιότερου πρωθυπουργού που πέρασε ποτέ από την δολοφονία του Ιωάννη Καποδίστρια μέχρι σήμερα. Οι οποίοι έχουν ξεχυθεί και αλωνίζουν στο facebook, με την κάλυψη και συνέργεια των εντολοδόχων του Μαρκ Ζούκεμπεργκ στην Ελλάδα και το Δουβλίνο. Γιατί αυτό που αντιμετωπίζω δεν περιορίζεται εντός των συνόρων της πολύπαθης πατρίδας μας. Είναι παγκόσμιο. Η νέα παγκόσμια τάξη όμως τρέμει τις δικές μου αποκαλύψεις. Τις αποδείξεις των φριχτών εγκλημάτων στα κολαστήρια των δημοσίων νοσοκομείων και της μεγαλύτερης απάτης στην ιστορία του ελληνικού έθνους. Γιατί αυτό που συμβαίνει και έξω, εδώ έγινε και γίνεται με την γνωστή επιπολαιότητα, προχειρότητα και απληστία των χειρότερων εκπροσώπων της άθλιας μεταπολίτευσης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα άλλωστε είναι το όργιο της μίζας με τα …αξιόπιστα self test, στο αλαλούμ αυτό που έγινε με τα τεστ που προμηθεύτηκαν τα φαρμακεία.

Με προσωρινό ΑΜΚΑ το self-test σε μαθητές από χώρες του εξωτερικού | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Δεν έχει καμία επιστημονική λογική η υποχρεωτικότητα των self test.

Αρκεί να “πουλήσουν”.

Βασίζεσαι ποτέ, για να ελέγξεις μία πραγματική πανδημία,  σε μία απλή βεβαίωση ότι ο μαθητής είναι αρνητικός; Στους 100, στατιστικά, δεν θα είναι τουλάχιστον οι πέντε θετικοί; Οπότε η διασπορά του “φονικού” ιού είναι δεδομένη. Το ξέρουν όμως ότι ο ιός δεν είναι “φονικός”, όσους ανθρώπους και αν έχουν βασανίσει και σκοτώσει στα κολαστήρια. Ώστε ευκαιρία βρήκαν να γίνουν ακόμη πλουσιότεροι. Με το βρώμικο και βαμμένο με το αίμα των καταδυναστευομένων πολιτών χρήμα.

Μίζα

Αφήστε που αν, λέει, βγει το τεστ θετικό, θα πρέπει να γίνει επιβεβαίωση σε δομή. Ενώ όταν οι δυστυχείς πολίτες έχουν την ατυχία ή κάνουν το λάθος να μπουν στα κολαστήρια, αν το ράπιντ τεστ είναι θετικό, αρκεί για την εφαρμογή του πρωτοκόλλου του θανάτου. Αν βγει αρνητικό, θα γίνουν όσα χρειαστεί μέχρι να βγει θετικό. Εδώ, επειδή δεν μπορούν να το παρακάνουν, και ξέρουν ότι δεν υπάρχει πραγματική πανδημία, αρκούνται στο αρνητικό self test.

Ό,τι να ‘ναι και άλλα αντ’ άλλων.

Και υπάρχει πολύς κόσμος που τους πιστεύει ακόμα. Κόσμος που θα στείλει τα παιδιά του στα σχολεία με αρνητικά τεστ, να φοράνε μάσκες και να κρατάνε αποστάσεις, και το Σάββατο θα διασκεδάζουν με τον Σπύρο Παπαδόπουλο και το όργιο των παραβάσεων με τις ευλογίες της κυβέρνησης και την ένοχη σιωπή της Εισαγγελίας, στην εκπομπή “Στην υγεία σας ρε κορόιδια”, χωρίς μάσκες, ο ένας πάνω στον άλλον, επειδή θα έχουν και αυτοί, λένε, το ίδιο τεστ…

sthnygeiamas

Η προχειρότητα όμως αυτή και η απληστία των κυβερνώντων έχουν θέσει σε κίνδυνο την απάτη παγκοσμίως. Δεν είναι τυχαίο ότι από μένα περιμένουν στις Η.Π.Α., στην Γερμανία, στην Ιταλία, στην Ισπανία, στην Γαλλία, στην Ρωσία και στην Αγγλία. Γιατί εγώ άχισα να ακολουθώ τα ίχνη των εγκλημάτων τους, εντός και εκτός των κολαστηρίων, και φτάνω στο τέλος της απάτης.

COVID-19-Fraud

Και έτσι μπήκαν τα μεγάλα μέσα.

Η.Π.Α. και Δουβλίνο, με τους εδώ πράκτορες της Facebok, άρχισαν να ρίχνουν τον έναν 30ήμερο αποκλεισμό μετά τον άλλον στον λογαριασμό μου. Την ίδια ώρα άφησαν ανενόχλητους τους πράκτορες, τόσο με ψεύτικα προφίλ όο και με αληθινά,  βρωμερών αρουραίων από όλους τους χώρους, τιποτένια ανθρωπάκια που επιδόθηκαν σε ύβρεις, συκοφαντίες και λάσπη, επίδοξοι συνεχιστές του Γιόζεφ Γκέμπελς. Παράλληλα άρχισε εκστρατεία στοχοποίησής μου, άμεσης ή έμμεσης, ενώ την ίδια ώρα δημιουργήθηκαν ομάδες δήθεν υποστηρικτών μου, με μοναδικό σκοπό την έμμεση στοχοποίηση και λασπολογία σε βάρος μου, αφού οι ίδιοι οι διαχειριστές των ομάδων αυτών δεν βάλλουν εναντίον μου, αλλά δημοσιεύουν αναρτήσεις μου αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο δράσης στους πράκτορες να σχολιάζουν ανενόχλητοι εναντίον μου, συνεργώντας όμως έτσι στα εγκλήματά τους. Ώστε η δράση τους αυτή, μαζί με των πρακτόρων, θα σταλεί αύριο το πρωί στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για τα περαιτέρω. Μία από αυτές είναι κάποια Μαρία Λόκα και η ομάδα “Φίλοι Νίκου Αντωνιάδη-2”.

IMG_1652

Την ίδια ώρα άλλοι πράκτορες επιδίδονται σε δημοσιεύσεις ή αποστολή μηνυμάτων στο viber ή στο messenger, με κείμενα δήθεν δικά μου, ή παλαιότερα δικά μου “εμπλουτισμένα” κατά τρόπο και περιεχόμενο που αφενός με εκθέτουν σε διώξεις, αφετέρου προκαλούν τσουνάμι μηνυμάτων και emails στο κινητό μου και στην ηλεκτρονική διεύθυνσή μου, με αποτέλεσμα σήμερα να τεθούν ουσιαστικά εκτός.

IMG_1650
IMG_1651

Οι φράσεις “Αντισταθείτε!!!!!! Να ΜΗ Δεχθούμε κανενός είδους Εξουσίας από εδώ και πέρα! Να αντιδράσουμε!“, έχουν προστεθεί στην δημοσίευση που είχα κάνει παλαιότερα.

Και αυτή η δράση παίρνει τον δρόμο της, για να κοπεί μαχαίρι.

H συνέργεια της αμαρτωλής Facebook είναι αυταπόδεικτη. Την ώρα που κλείνει οριστικά τον λογαριασμό μου, είναι δυνατόν να επιτρέπει την δημοσίευση των “απαγορευμένων” αναρτήσεών μου και μάλιστα σε μία σελίδα υποτίθεται υποστηρικτών μου; Η δε παράνομη δράση των διαχειριστών των σελίδων αυτών είναι επίσης αυταπόδεικτη, αφού η βασική διαχειρίστρια και υπεύθυνη για την προβοκατόρικη δράση, όχι μόνο δεν απάντησε στο μήνυμα που της έστειλα στο messenger. αλλά διατήρησε ενεργή την σελίδα και την ομάδα παρά την καταγγελία μου εναντίον της στον προσωπικό λογαριασμό μου.

Μαχαίρι έκοψα επίσης και την απόπειρα που έκαναν τα μεγάλα Μ.Μ.Ε. να συμμετάσχουν στην βρώμικη εκστρατεία λάσπης και στοχοποίησής μου, η οποία άρχισε με τον Δημήτρη Καμπουράκη και δειλά από ένα δύο κανάλια ακόμα, ενώ λάσπη εναντίον μου εκτόξευσαν και ο Βασίλης Ρόζος του Star και ο Σάκης Καρακατσάνης του ΕΚΑΒ. Η άμεση αντίδρασή μου στην περίπτωση του Δημήτρη Καμπουράκη με δημοσιεύσεις στο facebook που σάρωσαν σε likes, με live μετάδοση, που σάρωσε σε προβολές, και φυσικά με μήνυση εναντίον του στο πλαίσιο του αυτοφώρου, είχε ως αποτέλεσμα ο Καμπουράκης να κρύβεται για να αποφύγει την σύλληψη. Εκτός και αν μου πει ότι τον προσβάλλω που γράφω ότι κρυβόταν και ότι είχε την διαβεβαίωση της Εισαγγελίας ότι δεν θα συλληφθεί.

Ας μας το πει…

Άμεση ήταν και η αντίδρασή μου στην περίπτωση Ρόζου-Καρακατσάνη.

Πολύ γρήγορα έγινε ξεκάθαρο ότι τίποτα από όλα όσα έκαναν εναντίον μου δεν μπορούσε να ανακόψει το τσουνάμιο των νέων ακολούθων, οι οποίοι μέσα σε λίγες μέρες έφτασαν στους 145.000. Και σε λίγο θα έφταναν τους 200.000. Και πάει λέγοντας. Ενώ ο πραγματικός αριθμός των αναγνωστών το γνωριζουν ότι είναι υπερπολλαπλάσιος. Μπλόκαραν κοινοποιήσεις, έπαιζαν με τα νούμερα των likes και των προβολών, τιμωρούσαν χρήστες που κοινοποιούσαν τις καταγγελίες μου. Έκαναν τα πάντα, αλλά έβλεπαν με τρόμο να γιγαντώνεται το πλήθος που με ακολουθούσε και διάβαζε τις δημοσιεύσεις μου. 

Αυτό “έπρεπε” να σταματήσει.

Αρχικά η Facebook μου επέβαλε 30ήμερο αποκλεισμό. Και την επομένη μέρα και δεύτερο !!

Τον δεύτερο τον πήρε πίσω αμέσως. Ακόμα και οι ίδιοι το κατάλαβαν ότι παραπήγαινε να με αποκλείσουν για εκφοβισμό της …ίδιας της Facebook, επειδή τους “απείλησα” ότι εάν δεν ξεμπλοκάρουν τον λογαριασμό μου αλλά και της γυναίκας μου (τον οποίο μπλόκαραν ταυτόχρονα με τον δικό μου !!), θα μεταφέρω την ενημέρωση του κόσμου στο makeleio.gr. 

Ο πρώτος όμως, στον οποίο δεν είχα καν την δυνατότητα διαφωνίας (!!), ήταν χυδαίος. Βαρύτατα συκοφαντικός.

Και όχι μόνο για μένα.

Η κυβέρνηση πανικοβλήθηκε με την δημοσιοποίηση του βίντεο του νοσοκομείου της Νίκαιας. Με τον 78χρονο γιατρό. Δεμένο και γυμνό στο κολαστήριο της Νίκαιας. Βίντεο που μου έστειλε η ίδια η κόρη του με την παράκληση να το δημοσιεύσω. Μήπως και σωθεί τελικά ο πατέρας της. Ήταν όμως ήδη αργά.

Και ισχυρίστηκαν ότι το βίντεο είναι …κατασκευασμένο !!!

Όταν το ίδιο το νοσοκομείο δεν το διέψευσε !! Ούτε ο διοικητής του Τάσος Μύτογλου, με τον οποίο μιλούσα στο τηλέφωνο επί μισή ώρα.

Ένα βίντεο που τράβηξε άλλος ασθενής στο ίδιο δωμάτιο, ο οποίος σήμερα έχει πάρει πλέον εξιτήριο και είναι έτοιμος να καταθέσει για το βίντεο αυτό και για όλα όσα είδε  μέσα στον θάλαμο της φρίκης. Και δεν είναι μόνο ένα βίντεο. 

Τους έστειλα email, στο Δουβλίνο και στους συνεργάτες τους στην Ελλάδα, την εταιρεία Teleperfomance. Τους έδωσα μία τελευταία ευκαιρία. Να πουν ότι υπήρξαν θύματα παραπληροφόρησης.

Δεν είναι όμως θύματα.

Είναι θύτες. Παραπληροφόρησης και λάσπης.

Και είχαν λάβει ήδη την εντολή:

Να κλείσουν εντελώς τον λογαριασμό μου.

Αφενός, γιατί οι δημοσιεύσεις μου ήταν ακόμα εκεί. Και είχαν λάβει χιλιάδες κοινοποιήσεις. Και λάμβαναν κάθε μέρα πολύ περισσότερες.

Αφετέρου, διαπίστωσαν ότι το εννοούσα και το έκανα πράξη ότι θα αρχίσω να γράφω εδώ. Οπότε “έπρεπε” πάση θυσία να περιορίσουν το κακό για την κυβέρνηση.

Με το πρόσχημα της ταυτοποίησης, καθώς είμαι και λίγο …άγνωστος στον κόσμο και στην Facebook (μόνο μέχρι την Αυστραλία με γνωρίζουν), και ήθελαν να ..επαληθεύσουν την ταυτότητά μου.

Και φυσικά, “εξαιτίας της πανδημίας” δεν είχαν πολλούς συνεργάτες να ελέγξουν τα στοιχεία της ταυτότητάς μου που τους έστειλα…

Και σήμερα, τρεις μέρες μετά, έκλεισαν τελείως τον λογαριασμό.

Ώστε αύριο θα καταθέσω μήνυση εναντίον τους και αγωγή 50 εκατομμυρίων ευρώ, την οποία θα επιδώσω στην έδρα της Facebook στο Δουβλίνο. Δια του τύπου. Προσδιορίζονται κατά προτεραιότητα και θα γίνει κανονική ακροαματική διαδικασία. Θα αναγκαστούν να έρθουν. Γιατί αλλιώς θα καταδικαστούν σύμφωνα με τον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας. Και θα με κάνουν πλουσιότερο κατά …50 εκατομμύρια.

Μην ξεχνάτε ότι το σύστημα έριξε και την ιστοσελίδα “nikosantoniadis.com” που είχα φτιάξει και η πρώτη δημοσίευση σ’ αυτήν είχε 500.000 αναγνώστες. Και από μέρα σε μέρα αναμένω την απάντηση από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Όπως απάντηση θα περιμένω από την Δίωξη για τα ηλεκτρονικά ίχνη και την ταυτότητα των διαχειριστών των ομάδων των δήθεν υποστηρικτών μου. Και πολλών άλλων πρακτόρων.

Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος: Χειροπέδες σε τρία άτομα για πορνογραφία ανηλίκων

Η οποία Δίωξη έχει κάνει τις ενέργειες που πρέπει και αναμένει κι αυτή. Για τα δύο IP. Τα οποία έκαναν το λάθος, στην βιασύνη και τον πανικό τους, να χρησιμοποιήσουν στις περίπου 400 επιθέσεις που έκαναν στην σελίδα. Και είναι κρατικά. Εγώ ξέρω σε ποια γραφεία ήταν όταν χρησιμοποιήθηκαν. Την βούλα της Δίωξης περιμένω.

Τελικά, δεν θα γκρεμίσω μόνο την μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία του ελληνικού έθνους, ούτε θα φορέσω χειροπέδες στους ενόχους για εγκλήματα που δύσκολα βρίσκει κανείς απεχθέστερα στην ιστορία μας αυτή.

Θα ρίξω και την χειρότερη χούντα που υπήρξε ποτέ στη χώρα.

Μείνετε συντονισμένοι.

Η απάντηση θα είναι σκληρή.

Απαλλαγμένη πλέον εδώ από τα φασισταριά της Facebook. 

Θέλετε μάλιστα να δοκιμάσουμε κάτι;

Θα ανοίξω νέο λογαριασμό στο facebook με όνομα χρήστη “Νίκος Ι. Αντωνιάδης”. Τυπικά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Θα είναι νέος λογαριασμός. Δεν τιμώρησαν προσωπικά εμένα. Την δραστηριότητα στον προηγούμενο λογαριασμό μου θα έχουν τιμωρήσει.

Ελάτε να δείτε πώς θα ξεφτιλιστούν.

Την αγάπη μου σε όλες και σε όλους. Έπεται συνέχεια. Στην τελική ευθεία.

Θα πέσω με τα “μούτρα” στα τεστ και τα εμβόλια.

Τις υποχρεωτικότητες, τους εκβιασμούς και την τρομοκρατία.

Και είναι και ανόητοι.

Γιατί θα δημοσιεύσω εδώ όλες μου τις αναρτήσεις. Χρονολογικά.

Και θα τις διαβάσουν πλέον εκατοντάδες χιλιάδες.

Ετοιμάζω και το συνδρομητικό κανάλι.

Ελάτε να σπάσουμε τα ρεκόρ.

Ελάτε να τους γκρεμίσουμε.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


πηγή


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...