Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

Προς νοσοκομείο ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ: Εκεί είναι η πεθερά της Ελένης Λυμπεροπούλου, της αδελφής του αδικοχαμένου Νικόλα του Πύργου !!! Η Θάλεια Σεβαστού, 78 ετών είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΥ: Δεν σώθηκε ο Νικόλας, θα σωθεί η κυρία Θάλεια !!!

 

Με τον διοικητή του νοσοκομείου Μυτιλήνης είχα μιλήσει στο παρελθόν στο τηλέφωνο. Για την περίπτωση μίας νέας κοπέλας η οποία είχε γεννήσει στο νοσοκομείο και ο άντρας της είχε κάποιες ανησυχίες. Και υπήρχαν κάποια προβλήματα…

Τα λύσαμε τότε...

Και η γυναίκα πήγε στο σπίτι της μαζί με το μωράκι της.

Είχαμε και άλλη μία “περιπέτεια” στην Μυτιλήνη. Με έναν άνθρωπο σε σακούλα.

Και αυτό το πρόβλημα το λύσαμε τότε. Και η σακούλα σκίστηκε, και η κηδεία έγινε κανονικά.

Αυτή είναι η τρίτη φορά που ασχολούμαι με την Μυτιλήνη.

Και το ενδιαφέρον μου είναι τεράστιο. Ακριβώς γιατί την οικογένεια αυτή την έχω πλέον στην καρδιά μου. Και η ανησυχία της και είναι και δική μου.

Μαθαίνω πολλά στοιχεία που με ανησυχούν. Γιατί παραπέμπουν σε κάποιο πρωτόκολλο…

Ελπίζω να μην χρειαστεί να επανέλθω.

Και η ενημέρωση από εδώ και στο εξής να είναι καλή.

Θα δείξει…


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


πηγή


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...