Πέμπτη 8 Απριλίου 2021

Να την δείχνετε στα παιδιά σας να τρώνε το φαΐ τους...!!! Ζανέτ Τσίπρα: Ήμουν εδώ πριν, θα είμαι εδώ και μετά τον Αλέξη...

 

Για την πορεία της στην Αριστερά και τον αδελφό της, Αλέξη Τσίπρα έκανε ανάρτηση στα social media η Ζανέτ Τσίπρα....

"Ήμουν εδώ πριν, θα είμαι εδώ και μετά" έγραψε χαρακτηριστικά η αδελφή του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Ολόκληρη η ανάρτησή της αναφέρει το εξής:

«Ήμουν, είμαι και θα είμαι στρατιώτης στο κόμμα και την Αριστερά. Από τα νιάτα μου. Πάντα!!! Ο αδελφός μου έχει την πορεία του στην Αριστερά και εγώ τη δική μου. Ήμουν εδώ πριν, θα είμαι εδώ και μετά».


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...