Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

TI ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ κ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΘΗΝΩΝ;;;

 

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ “ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΤΑΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΩΣ Η ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ,

ΑΦΟΥ “ΛΑΒΑΤΕ ΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ”,

“ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΩΣ ΕΠΙΛΗΨΙΜΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ”;;;…

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η “ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΩΣ ΕΠΙΛΗΨΙΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ” ΜΟΥ, κ. ΒΕΡΒΕΣΕ;;;

ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΤΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΤΟΥΛΗΣ;;;

Σας ζήτησα να με προστατεύσετε, όταν ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης έστειλε στο κανάλι OPEN ανάρτησή μου και έπαιζε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, στην είδηση για τα “fake news” του διαδικτύου.

ΔΕΝ το κάνατε.

Δημοσίευσα χθες και τη διάβασε όλη η Ελλάδα, την απαράδεκτη αναφορά του Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Σερρών στο πρόσωπό μου, για τα “5 πειθαρχικά που έχει ο Αντωνιάδης” και ότι αυτοί που τον ακολουθούν είναι “τρελοί”.

ΔΕΝ κάνατε απολύτως τίποτα.

Και τώρα σας στέλνει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών το εξώδικο αίτημα στη Βουλή των Ελλήνων, που επιδόθηκε από εμένα ατομικώς και για λογαριασμό 30.000 Ελλήνων πολιτών στη Βουλή, και με το οποίο ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ δεν έχει ο κ. Πατούλης και ο ΙΣΑ, αλλά σας ζητάνε να ελεγχθώ πειθαρχικά,

και εσείς ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ, αντί να του το στείλετε πίσω ως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ;;;

Ποια είναι η “πειθαρχικώς επιλήψιμη συμπεριφορά”, κ. Βερβεσέ, για την οποία με καλείτε εντός επτά ημερών να σας γράψω “τις απόψεις” μου;

Σε τι να σας γράψω τις απόψεις μου; Να φιλοσοφήσουμε; Πού πηγαίνει ο κόσμος σήμερα; Να σας γράψω την άποψή μου για τη ζωή και το θάνατο;

Επειδή ο κ. Πατούλης και οι υπόλοιποι γιατροί, εμένα δεν μπορούσαν να με διώξουν, όπως έκαναν με τον Φαίδωνα Βόβολη, το ζήτησαν από εσάς;

Μία μέρα μετά την πειθαρχική αναφορά μου κατά Σωτήρη Τσιόδρα, Νίκου Σύψα και Αθηνάς Λινού;

Και εσείς το κάνετε;

Ποιος έδωσε το δικαίωμα και σε ποιον να κρίνει “πειθαρχικώς επιλήψιμη συμπεριφορά” την επίδοση του εξωδίκου αυτού, με το αμιγώς νομικό περιεχόμενο και της αδιαμφισβήτητα ορθής νομικής ανάλυσης των διατάξεων του νόμου 4682/2020, για το οποίο εξώδικο δεν έχω πάρει ούτε μισό ευρώ από τους 30.000 αυτούς ανθρώπους, και ακόμα και τα έξοδα της επίδοσης τα κατέβαλα εξ ιδίων, όπως πάντα κάνω σε όλες τις νομικές ενέργειές μου στην εποχή της “πανδημίας”;

30.000 άνθρωποι, εγγεγραμμένοι στο facebook χρήστες, με εξουσιοδότησαν, παρέχοντάς μου την εξουσιοδότησή τους με την καταγραφή ενός ΟΚ στα σχόλιά τους, στη σχετική ανάρτηση, στην οποία είχα παραθέσει ολόκληρο το προς έγκριση και παροχή εξουσιοδότησης κείμενο του εξωδίκου. Άλλωστε, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, ένα εξώδικο μπορεί να επιδοθεί ακόμα και με προφορική εντολή, πολλώ μάλλον με ένα ξεκάθαρο έγγραφο ΟΚ.

Ώστε επιμένω:

Πού είναι το “πειθαρχικώς επιλήψιμο”;;;

Και μη μου πείτε γιατί τα λέω όλα αυτά δημόσια.

Με κάποιο τρόπο πρέπει να υπερασπιστώ και εγώ τον εαυτό μου.
Όλα θα βγαίνουν στο φως.

Και θα ζητήσω να μάθω ποια είναι αυτά τα “5 πειθαρχικά” που ανέφερε για μένα ο συνάδελφός σας πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Σερρών.

Πώς ήξερε για την πειθαρχική αυτή προκαταρκτική πριν καν ενημερωθώ εγώ;

Ως εδώ, κ. συνάδελφε.

ΠΗΓΗ

πηγή

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...