Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

Κόντρα Τσακαλώτου – Μπίστη για την… αριστεροσύνη: «Και εγώ αριστερός 40 χρόνια είμαι αλλά…»

Αποτέλεσμα εικόνας για Κόντρα Τσακαλώτου – Μπίστη για την… αριστεροσύνη: «Και εγώ αριστερός 40 χρόνια είμαι αλλά…»

Aγρια κόντρα ξέσπασε μεταξύ του Ευκλείδη Τσακαλώτου και του Νίκου Μπίστη, στο πλαίσιο των διεργασιών της Κεντρικής Επιτροπής Ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ....
– Προοδευτική Συμμαχία, στο ΣΕΦ. Κατά την ομιλία του, ο πρώην υπουργός, Ευκλείδης Τσακαλώτος, τόνισε, μεταξύ άλλων: «Έχουμε μπροστά μας. Ως αριστερός είμαι 40 χρόνια και ως αριστερός θα πεθάνω. Ο Νίκος Μπίστης παίρνοντας στη συνέχεια το λόγο είπε: «Και εγώ αριστερός 40 χρόνια είμαι αλλά δεν θέλω να πεθάνω χωρίς να μας ξαναδώ κυβέρνηση».

πηγή 

πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...