Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2019

Αγαπητη Γκρετα , σου γραφω για να σε ενημερωσω....



(Απο Ο.Β)
Αγαπητη Γκρετα ,
σου γραφω για να σε ενημερωσω πως εδω ειναι φθινοπωρο και η θερμοκρασια στην πολη μου κυμαινεται απο 17 βαθμους κελσιου η ελαχίστη και 24 η μεγίστη, δηλαδη βρισκεται σε φυσιολογικα επιπεδα για την εποχη ....

Τα πρωινα φοραω ηδη ζακετα και καλτσες το ιδιο και το βραδυ.

Στο αυτοκινητο δεν χρησιμοποιω τις τελευταιες 2-3 εβδομαδες κλιματιστικο και ηδη εδω και μερες αρχισαν και οι πρωτες φθινοπωρινες βροχουλες .

Εχω αρκετη οικολογικη συνειδηση και δεν χρειαζομαι τις αχρηστες συμβουλες σου, ουτε υιοθετω τον πανικο σου που ειναι εκδηλος στο νεανικο σου προσωπακι .

Επισης δεν μου κανει καλο να σε βλεπω ετσι γιατι μου χαλας την διαθεση θυμιζοντας μου εντονα τον ναζισμο του 3ου Ραιχ και με λυπη σου λεω πως μου θυμιζεις ακομα και ταινιες φρικης που συνηθως αποφευγω να βλεπω .

Γι αυτο καλα θα κανουν οι γονεις σου να σε προστατεψουν και να σε οδηγησουν μακρυα απο αυτα που σε εχουνε μπλεξει ,πριν αναγκαστεις να αναζητησεις επειγοντως βοηθεια ψυχιατρικη.

Αυτα στα γραφω εγω που δεν φορεσα σχεδον ποτε τιποτα συνθετικο σαν τα ρουχα που συνηθως φορας και που κανουν 500 χρονια να αποσυντεθουν οταν γινουν σκουπιδια γεμιζοντας το περιβαλλον με απειρα νανοσωματιδια πλαστικου

Με τιμη ενας (φυσιο) λογικος ανθρωπος !

Δινύσης Χ.




<<ΑΓΑΠΗΤΗ ΓΚΡΕΤΑ>>....

(....που δεν θα ξαναχρειαστει να δουλεψουν, στη ζωη τους, ο παμπονηροι γονεις σου ουτε εσυ ουτε και τα τρισεγγονά σου, ετσι που την "μπαζωσατε τη δουλεια" -στην καμπούρα μας- με τα τους τοκογλυφους και τα ερπετα...)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...