Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ «καρφώνει» την κυβέρνηση: Έχετε ξεφτιλίσει τα πάντα

Πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ «καρφώνει» την κυβέρνηση: Έχετε ξεφτιλίσει τα πάντα

Σφοδρές επικρίσεις στον ΣΥΡΙΖΑ από πρώην βουλευτή του κόμματος για τη βροχή τροπολογίων και τις μετατάξεις....

Συγκεκριμένα, η Δέσποινα Χαραλαμπίδου γράφει: «Λοιπόν μάγκες : έγινα βουλευτής τον Μάϊο του 2012 και ενώ ήμουν βουλευτής, η μοναδική αδερφή που έχω, έφυγε τον Αύγουστο του 2012 μετανάστρια στην Γερμανία και δουλεύει με μερική απασχόληση σε νοσοκομείο ως καθαρίστρια. Η κόρη μου, όταν ήμουν βουλευτής , ήταν ήδη πτυχιούχος ΑΕΙ , με μεταπτυχιακό και ξένες γλώσσες, αλλά δεν σκέφτηκα ποτέ μα ποτέ να την πάρω ως συνεργάτη μου και δούλευε και συνεχίζει να δουλεύει σε φροντιστήριο μερικές ώρες την βδομάδα .... τίποτε δεν σας σώζει , τίποτε , έχετε ξεφτιλίσει τα πάντα και εσυ Τασία αλλά και συ κυρ Θοδωρή, ...».
Σε άλλο σχόλιο της για την Τασία Χριστοδουλοπούλου που ανακοίνωσε ότι δεν θα κατέβει στις εκλογές σημειώνει: «EΓΩ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΩ !! μετά την γενική κατακραυγή δεν θα κατέβει, εμ και να κατέβεις δεν θα εκλεγείς κυρία Τασία, και περιμένω και απο τον σύζυγο , τον κυρ Θοδωρή ντε να κάνει δηλώσεις, δεν μιλάει αυτός ο άνθρωπος , πενθεί απο τότε που έμαθε οτι πουλήθηκε το Λιμάνι του Πειραιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...