Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

"Δεν γνώριζα ότι μετέφερα κοκαΐνη, με παγίδευσαν", λέει το μοντέλο που κρατείται στο Χονγκ Κονγκ



Τον εφιάλτη που ζει εδώ και 15 μήνες περιέγραψε για πρώτη φορά το μοντέλο από την Μυτιλήνη που κρατείται έγκλειστη στις φυλακές ύψιστης ασφαλείας του Χονγκ Κονγκ, δηλώνοντας αθώα και υποστηρίζοντας ότι δεν ήξερε πως μετέφερε κοκαΐνη στις αποσκευές της....
Την τελευταία τηλεφωνική επικοινωνία με τον συνήγορό της Σάκη Κεχαγιόγλου πριν από την έναρξη της δίκης της είχε η Ειρήνη Μ, το 22χρονο μοντέλο που συνελήφθη πριν από 15 μήνες στο Χονγκ Κονγκ με 2,6 κιλά κοκαΐνης στις αποσκευές της. Η συνομιλία καταγράφηκε από τον ΑΝΤ1 κατόπιν έγκρισής της και μεταδόθηκε από το βραδινό δελτίο ειδήσεων του σταθμού.

"Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο μέσα από την καρδιά μου, να τους πως ότι από τη δική τους συμπαράσταση παίρνω τεράστια δύναμη. Μου λείπει πάρα πολύ η μητέρα μου και ο πατέρας μου και ειδικά ο μικρός μου αδελφός που έχω να τον δω και να του μιλήσω αρκετό καιρό" ανέφερε η 22χρονη.

Επιμένοντας ότι είναι αθώα, υπογράμμισε ότι "Πιστεύω ότι ο Θεός ξέρει ότι είμαι αθώα. Και ότι τώρα αυτό το πράγμα είναι ένας Γολγοθάς που περνάω και κάποια στιγμή θα έρθει και η λύτρωση". Πιστεύει μάλιστα ότι η "λύτρωση" αυτή θα έρθει τον επόμενο μήνα: "Και σε αυτό παρακαλάω κιόλας στο Θεό" επισημαίνει.

Η ίδια υποστηρίζει πάντα ότι έπεσε θύμα Ρουμάνου φίλου της από την Μυτιλήνη που την έπεισε να ταξιδέψει μαζί του στο Χονγκ Κονγκ, κάνοντας πρώτα στάση στην Αντίς Αμπέμπα της Αιθιοπίας όπου και της ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσουν χωριστά το ταξίδι, δίνοντας της έναν σάκο με ρούχα - όπως της είπε - που είχε αγοράσει στην στάση αυτή.

Στον τελωνειακό έλεγχο στο Χονγκ Κονγκ είδε για πρώτη φορά - σύμφωνα με τον ισχυρισμό της - το διπλό πάτο του σάκου με τα ναρκωτικά που κουβαλούσε.

"Όχι δεν το γνώριζα... Σοκ έπαθα" ακούγεται να απαντά στην ερώτηση του Σάκη Κεχαγιόγλου αν η μεταφορά των ναρκωτικών γινόταν εις γνώση της. "Μόλις μου έδειξαν το τεστ των ναρκωτικών και μου είπαν ότι αυτό που κουβαλούσα ήταν κοκαΐνη εγώ έμεινα κόκκαλο. Και λέω τι γίνεται τώρα; Για ποιό λόγο έχω εγώ κοκαΐνη μέσα στην τσάντα την οποία μου έδωσε κάποιος άλλος και ειδικά ο φίλος μου".

Η δίκη του μοντέλου στο Ανώτατο Δικαστήριο του Χονγκ Κονγκ αναμένεται να ξεκινήσει στις 15 Μαρτίου και θα διαρκέσει μία εβδομάδα. Εκεί θα βρίσκονται τόσο οι γονείς της όσο και ο Έλληνα δικηγόρος της, που εξετάζει το ενδεχόμενο να καταθέσει ως μάρτυρας υπεράσπισης. Κατάθεση - κλειδί θεωρείται αυτή του επικεφαλής του τελωνείου του αεροδρομίου στο Χονγκ Κονγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...