Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2023

ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΙ!!!

 

Φίλε και αδερφέ μου συνέλληνα, που ψήφισες ένα από τα τρία μεγάλα κόμματα και σκέφτεσαι να τους ξαναψηφίσεις, σε ρωτώ: Πώς τους ανέχεσαι;;;....

Ξεπουλούν την πατρίδα μας και τους ανέχεσαι.

Επιβάλλουν παράλογα μέτρα εγκλεισμού και μετακίνησης και τους ανέχεσαι.

Ανεβάζουν τους φόρους και τους ανέχεσαι.

Κλέβουν τις καταθέσεις μας και τους ανέχεσαι.

Μας πλασάρουν με τη βία εμβόλια αμφιβόλου αποτελεσματικότητας, που αρρώστησαν και σκότωσαν ξαφνικά κόσμο και τους ανέχεσαι.

Ανεβάζουν τα επιτόκια των δανείων και τους ανέχεσαι..

Αυξάνουν τις τιμές των καυσίμων, των τροφίμων και του ηλεκτρισμού και τους ανέχεσαι.

Καταπατούν τα ανθρώπινά μας δικαιώματα και τους ανέχεσαι.

Δεν μπορούν, κυρίως οι νέοι μας, να νοικιάσουν ένα μικρό διαμέρισμα και να δημιουργήσουν οικογένεια και τους ανέχεσαι.

Η χώρα μας έχει γεμίσει με ξένους αλλοδαπούς παράνομους μετανάστες από διάφορες χώρες και τους ανέχεσαι.

Σκάει η μία “βόμβα” μετά την άλλη οικονομικών σκανδάλων, μένουν ατιμώρητοι και τους ανέχεσαι.

Παριστάνουν τους ηθικούς και τους πατριώτες, ενώ έχουν ξεπουλήσει επανειλημμένα την πατρίδα μας και έχουν πράξει όλων των ειδών τις κομπίνες, για να κλέψουν το δημόσιο και τους πολίτες και τους ανέχεσαι.

Επιτρέπουν στα “κοράκια” διεθνών επενδυτικών οίκων να αρπάζουν τις περιουσίες και τα σπίτια των πολιτών και τους ανέχεσαι.

Η ύφεση και ο πληθωρισμός καλπάζει και τους ανέχεσαι.

Έχουν οργανώσει τεχνητή έλλειψη φαρμάκων και τους ανέχεσαι.

Και χίλια δυο άλλα…

Και σε ρωτάω: ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΕΣΑΙ;;;

Εγώ προσωπικά δεν τους ανέχομαι και για ακόμα μια φορά θα το δείξω έμπρακτα στις κάλπες. Θα ψηφίσω υποψήφιο πατριωτικού εξωκοινοβουλευτικού χώρου, για να έχω ήσυχη τη συνείδησή μου, ότι έκανα το καθήκον μου και δεν έχω καμία ευθύνη για την καταστροφή του τόπου μου.

Κάνε και εσύ το ίδιο συνέλληνα, αν θέλεις να έχεις ήσυχη τη συνείδησή σου ότι έκανες και συ το καθήκον σου…

Θεωρώ φίλοι μου, ότι όσοι ψηφίσουν στις επόμενες βουλευτικές εκλογές έναν εκ των τριών συστημικών υποψηφίων δεξιάς, κέντρου και αριστεράς ή δεν πάνε να ψηφίσουν καθόλου είναι (ίσως χωρίς να το καταλαβαίνουν), “συνένοχοι” και στηρίζουν τα παραπάνω εγκλήματα.

Ανώνυμος εκπαιδευτικός

.https://toromaiiko.com/ego-toys-anechomai/


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...