Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ, ΚΑΡΙΠΟΓΛΟΥ ;;

 

ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ !!

ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ !!....

ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ, ΚΑΡΙΠΟΓΛΟΥ ;;

ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ !!

ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ !!

Είσαι εδώ, λες, και περιμένεις τους «γραφικούς» ;;

Δεν έχουν ονοματεπώνυμο οι «γραφικοί» ;;

Το ξέχασες ;;

Υποβιβάστηκα τώρα ;;

Από όλα αυτά τα τρομερά και φοβερά που έγραψες για μένα, έγινα απλώς …»γραφικός» τώρα ;;

Μέσα σε λίγη ώρα ;;

Τι έγινε ;;

Περιμένεις να δεις, λες, αν έχουν κότσια οι «γραφικοί» ;;

Σοβαρά, τώρα ;;

Για μένα αναρωτιέσαι αν έχω κότσια ;;

Σε σένα θα κολλήσω, Καρίπογλου ;;

Σοβαρά ;;

Ξέρεις τι, όμως;

Δεν διαβάζω τίποτα για την απορία που έχει όλος ο κόσμος, γιατί με άφησες τόσους μήνες να «προσβάλλω βάναυσα το δικηγορικό σώμα στο σύνολό του», και δεν έκανες τίποτα εσύ, κοτζάμ προεδράρα, για να περισώσεις το κύρος του δικηγορικού σώματος.

Γιατί, λοιπόν, δεν έκανες τίποτα ;;

Και είσαι εκεί, λες, να ακούσεις τα «επιχειρήματά» μου ;;

Εγώ δεν επιχειρηματολογώ, Καρίπογλου.

Εγώ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩ.

Εντάξει;

Εσένα περιμένω να δω. Να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι προσβάλλω το δικηγορικό σώμα και ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ το κάνω.

Και τότε θα ακούσεις τα …επιχειρήματά μου.

Μέχρι την τελευταία στιγμή να κολακεύσεις την εγκληματική οργάνωση, έτσι;

Θα «κατευθυνθούν», λες, οι «πραγματικά μεγάλες δικαστικές δαπάνες που θα επιδικαστούν σε βάρος τους» (διπλό με βλέπεις, Καρίπογλου;) στο υγειονομικό μας σύστημα για τις ανάγκες περίθαλψης των ασθενών με COVID»;

Τι ψυχούλα που είσαι, τελικά…

Τους σκέφτεσαι πολύ τους ασθενείς με COVID, ε, Καρίπογλου;

Εγώ να δεις, όμως, πώς τους σκέφτομαι.

Πώς τους βασάνισαν, σκέφτομαι.

Πώς τους δολοφόνησαν, σκέφτομαι.

Εντάξει, Καρίπογλου;

Είσαι πολύ λίγος για μένα…

Μόνο σε ένα πράγμα συμφωνούμε.

Στο γέλιο και στους πικραμένους….

Υ.Γ. Καλά, εμένα με βλέπεις ξαφνικά διπλό.

Παρασκευή είναι, τέλος εβδομάδας είναι, εντάξει, ένα τσιπουράκι θα το ήπιες εκεί στις Σέρρες.

Αλλά μείνε στο ένα, βρε αδελφέ.

Γιατί και τον εαυτό σου, και αυτόν διπλό τον βλέπεις.

Είμαστε, περιμένουμε, υποσχόμεθα….

Τουλάχιστον αυτό με το διπλό λάμδα, το κατάλαβες ή να σου εξηγήσω πώς πάει…;

ΠΗΓΗ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

πηγή

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...