Κυριακή 6 Ιουνίου 2021

ΠΡΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΡΙΟΥ: ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ !!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ Μ.Ε.Θ.: ΟΛΗ Η ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ, ΟΛΗ Η ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ, ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ !!! Και εγώ μαζί τους. Και μαζί του…

 

Οι δεσμοί μου με το μοναστήρι της Ναυπάκτου είναι γνωστές. Δύο δεκαετίες τώρα παλεύω για τους άξιους αυτούς μοναχούς. Η Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Ναυπάκτου έχει προσφέρει τεράστιο ανθρωπιστικό έργο, το οποίο έχει γίνει γνωστό στα πέρατα της γης και έχει υπηρετήσει την Ορθοδοξία όσο ελάχιστα μοναστήρια στην Ελλάδα….


Holy-Metamorfoseos-Monastery3-538x359

Δεν το κρύβω ότι ο Ιερώνυμος Δελημάρης είναι ίσως ο πιο αγαπημένος μου μοναχός. Ένας πραγματικά άγιος άνθρωπος. Λίγους ανθρώπους έχω γνωρίσει στη ζωή μου σαν και αυτόν.

Από την προηγούμενη Δευτέρα νοσηλεύεται στη Μ.Ε.Θ. του Πανεπιστημιακού του Ρίου.

Δεν θα μπω τώρα καν στο θέμα του covid. Με ενδιαφέρει να βγει ζωντανός από εκεί και να επιστρέψει στο μοναστήρι της καρδιάς μου. Ούτε που το διανοούμαι ότι μπορεί να τον πάρουν από εκεί σε σακούλα.

Ενημερώνομαι καθημερινά για την πορεία της νοσηλείας του από τον αδελφικό μου φίλο, τον πατέρα Ιγνάτιο Σταυρόπουλο. Μεγάλη ψυχή και αυτός, ακούραστος εργάτης του μοναστηριού. Έχουμε οργώσει την Ελλάδα με τον Ιγνάτιο, μαζί έχουμε αποκρούσει όλες τις επιθέσεις του εκκλησιαστικού κατεστημένου εναντίον του μοναστηριού και των μοναχών. Έχουμε κερδίσει όλες τις δίκες. Και ήταν πολλές.

Δεν θα γράψω ούτε για τον covid ούτε για το αν διακρίνω στοιχεία στην ενημέρωση που λαμβάνω από τον Ιγνάτιο τα οποία να παραπέμπουν στο γνωστό πρωτόκολλο.

Θα περιμένω όμως και την αυριανή ενημέρωση. Θα περιμένω να ακούσω ότι άρχισαν να τον ξυπνάνε. Γιατί οι μέρες στη Μ.Ε.Θ. είναι ήδη πολλές και τα μικρόβια καραδοκούν.

Ο Ιερώνυμος ΠΡΕΠΕΙ να βγει ζωντανός.

Τίποτα άλλο…

ΠΗΓΗ

 Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

πηγή

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...