Τετάρτη 19 Μαΐου 2021

ΟΧΙ, ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ… ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ !! ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ !!

 

Τα πράγματα πάνε καλύτερα με τον Γιώργο Μπάκου μετά τη δημοσίευση.

Αλλά ο γιατρός είπε στα παιδιά του ότι τον ενημέρωσε, λέει, η νομική σύμβουλος ότι έχουν καταγγείλει και “δυσφημήσει” το νοσοκομείο.

Ότι ο ίδιος δεν το έχει διαβάσει ακόμα (καλά…),….

ότι θα το δει και θα τους μιλήσει γι αυτό αύριο.

Όχι, γιατρέ μου.

Με ΜΕΝΑ θα μιλήσεις !!

Αυτό είπα στα παιδιά του να σου πουν. Θα σου δώσουν το τηλέφωνό μου, αν δεν το έχεις, να με πάρεις.

να σου λύσω εγώ όποιες απορίες έχεις.

Και μετά, μιας και θα τα πούμε για τον Γιώργο Μπάκου και να μου λύσεις και εσύ κάτι απορίες, να δούμε λίγο και τα της νεκροψίας του Κώστα Κοντογιάννη;

Που ήταν φουλ στον κόβιντ και κόβιντ δεν βρήκαμε;

Και που τα δύο τεστ που έκαναν οι ιατροδικαστές ήταν αρνητικά;

Και που η πνευμονία ήταν τελικά μικροβιακή;

Όπως και της Μερόπης Χατζηιωαννίδου.

Φουλ όχι στον κόβιντ αλλά στα μικρόβια.

Όπως βλέπεις, έχω κάτι απορίες να μου λύσεις.

Πολλές.

Εντάξει;

Σε περιμένω λοιπόν…

ΠΗΓΗ

ΤΟ ΟΧΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΑ ΜΟΝΟΚΛΩΝΙΚΑ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ , ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ……ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ !! Τ Ι Π Ο Τ Α ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΩΖΕΙ !!!

ΚΡΑΥΓΕΣ ΑΓΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ !! ΒΙΝΤΕΟ


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

πηγή

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...