Σάββατο 24 Απριλίου 2021

Τρέμουν !! Σγίγγει ο κλοιός γύρω από τους χάκερς με τα δύο κρατικά IP που χάκαραν την ιστοσελίδα μου nikosantoniadis.net και σήμερα πανικόβλητοι την επανέφεραν !! Σειρά έχει το facebook…

 

Τρέμουν…Με τον κλοιό από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος να σφίγγει γύρω από τους χάκερς που έριξαν την ιστοσελίδα μου…

 nikosantoniadis.net ,πανικόβλητο το σύστημα έδωσε εντολή να την επαναφέρουν σήμερα !!!

https://nikosantoniadis.net/…/%ce%b7-%cf%84%ce%b5%ce…/ Χάκερς που άφησαν ίχνη.

Δύο κρατικά IP.Τα οποία χρησιμοποιήθηκαν σε ένα ψηλό κτίριο κάπου στην Αθήνα…

Και ο ένας και ο άλλος ξέρουν ότι ξέρω…

Και χρυσ…ό να με κάνουν όμως, κοντ…εύει η ώρα τους…

Αν νομίζουν ότι θα κουλ…άρω έτσι, είναι γελασμένοι…

Να δείτε ότι όπου να ‘ναι θα μου ανοίξει πάλι τον λογαριασμό μου και η Facebook…

Ήδη μου έστειλε μήνυμα ότι ελέγχει τα στοιχεία μου.

Ενώ έχει κλείσει τον λογαριασμό.

Τρέχουν…

Γιατί δεν είμαι μόνος μου πια.

Γιατί όλοι θέλουν να πάνε με τον νικητή…

ΠΗΓΗ


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


πηγή


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...