Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

ΟΡΓΙΟ ΒΡΩΜΙΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK: Δεν καταλαβαίνετε τίποτα, έτσι; ΜΑΡΙΑ ΛΟΚΑ και ΜΑΡΘΑ ΚΟΥΤΣΙΚΑΡΕΛΗ στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος !!! Στήνουν με την συνέργεια της Facebook ομάδες δήθεν “υποστηρικτών” και “θαυμαστών”με σκοπό την υπονόμευσή μου !!! Άμεση συνέργεια σε κατ’ εξακολούθηση εξύβριση, συκοφαντική δυσφήμηση και έκθεση σε κίνδυνο, και παραβίαση των προσωπικών δεδομένων μου από το εγκληματικό δίδυμο !!

 

Δεν βάζουν μυαλό οι κυρίες αυτές. Μαρία Λόκα και Μάρθα Κουτσικαρέλη συνεχίζουν απτόητες με την ανοχή και συνέργεια της Facebook, η οποία ξέρει μόνο να ρίχνει λάσπη και να κλείνει αντισυστημικούς λογαριασμούς, την άθλια δραστηριότητά τους σε βάρος μου….

Στήνουν τη μία μετά την άλλη τις ομάδες δήθεν “υποστηρικτών” και “θαυμαστών” μου για να προσφέρουν ελεύθερο πεδίο δράσης στους πράκτορες, υβριστές και συκοφάντες μου, με πραγματικά ή ψεύτικα στοιχεία.

Άμεση συνέργεια σε κατ’ εξακολούθηση εξύβριση, συκοφαντική δυσφήμηση και έκθεση σε κίνδυνο δια της στοχοποίησής μου, και παραβίαση του νόμου περί προσωπικών δεδομένων από το εγκληματικό δίδυμο.

Πρόσφατα ανέβασαν το ξεκάθαρα στημένο βίντεο αυτού του γελοίου τύπου που ποστάρει στο facebook με φουστίτσες από την Ινδονησία όπου λέει ότι έχει πάει και μένει, του Λεωνίδα Σπύρου, για να βγει μετά και να καμαρώνει που το “έχαψε” η ομάδα του “ψέκα” του Νίκου Αντωνιάδη !!

Leonidas Spyrou
ΣΠΥΡΟΥ

Για τον τύπο με την φούστα θα τα πούμε σε άλλη δημοσίευση. Γιατί δεν τελειώσαμε με τον καραγκιόζη αυτόν.

Μόλις αρχίσαμε.

Εξακολουθούν και το κάνουν όχι απλά εν αγνοία μου και χωρίς την έγκρισή μου, όχι μόνο παρά τη σφοδρή αντίδρασή μου, αλλά και μπλοκάροντας όσους αντιδρούν στον βρώμικο ρόλο που έχουν αναλάβει αλλά ακόμα και την ίδια την Μαριάννα, την σύζυγο του ανθρώπου που δήθεν “υποστηρίζουν” και “θαυμάζουν”. Η ίδια δε η Μαρία Λόκα δεν μου απάντησε ποτέ στο μήνυμα που της έστειλα στο messenger πριν μου κλείσουν τον λογαριασμό.

Είναι προφανές ότι το σύστημα εξαντλεί όλα τα μέσα για να με αντιμετωπίσει. Ένα από αυτά είναι η δημιουργία των ομάδων αυτών. Έδωσαν ένα χαρτζιλίκι στις “κυρίες” αυτές και τις ανέθεσαν τον βρώμικο ρόλο της υπονόμευσής μου.

Ελπίζω να είναι γερό το χαρτζιλίκι που πήραν γιατί θα το χρειαστούν. 

Για τα δικαστικά έξοδα στα ποινικά και τα πολιτικά δικαστήρια εννοώ.

Γιατί για την αποζημίωση θα αναγκαστούν να βάλουν χέρι στην περιουσία τους…


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


πηγή


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...