Τετάρτη 7 Απριλίου 2021

Στην τελική ευθεία…

 

Έκαναν το μοιραίο λάθος.

Με απέκλεισαν ξανά από το facebook. Μάλιστα, μου επέβαλαν δύο 30ήμερους αποκλεισμούς μαζί!

Ήδη αφαίρεσαν τον δεύτερο.

Θα αφαιρέσουν και τον πρώτο.

Αλλά ο δρόμος δεν έχει γυρισμό πια. Σε κάθε περίπτωση εγώ αυτό που αρχίζω εδώ μέσα θα το συνεχίσω. ..

Οι 145.000 ακόλουθοί μου έχουν βεβαίως όλοι πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Ο πραγματικός όμως αριθμός των ανθρώπων, εντός και εκτός συνόρων, που με ακολουθούν είναι υπερπολλαπλάσιος του αριθμού των ακολούθων στο facebook. Είναι όλοι αυτοί οι χιλιάδες άνθρωποι που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο αλλά δεν έχουν facebook. Και θα έρθουν τώρα να συναντήσουν και τους χιλιάδες αναγνώστες του makeleio.gr

Ώστε η αναγνωσιμότητα των δημοσιεύσεων θα εκτοξευστεί. Και εδώ δεν έχει likes και καρδούλες. Εδώ όλοι όσοι διαβάζουν τις δημοσιεύσεις καταγράφονται. Φίλοι και εχθροί. Εδώ έχει views. Θεάσεις. Και ελάτε να δείτε τώρα σιγά σιγά τα πραγματικά νούμερα…

Δημοσιεύσεις που θα κάνω απαλλαγμένος πλέον από την φασιστική λογοκρισία του facebook. Εδώ δεν έχει ούτε “όρους της κοινότητας”, ούτε “ρητορική μίσους”, ούτε “ιατρική παραπληροφόρηση”, ούτε “παρενοχλήσεις” ούτε “εκφοβισμούς”. Εδώ θα έχει μόνο την Αλήθεια. Χωρίς ελέγχους, τιμωρίες και αποκλεισμούς.

Οπότε αντιλαμβάνεστε ότι θα περάσουμε σε άλλο επίπεδο.

Θα αναρτήσω εδώ σταδιακά όλες τις δημοσιεύσεις μου στο facebook. Με χρονολογική σειρά. 

Δημοσιεύσεις οι οποίες έχουν βεβαίως αποθηκευτεί. Σε αποθηκευτικά μέσα αδιάψευστους μάρτυρες της αλήθειας των καταγγελιών μου. Ακριβώς επειδή δεν με έχει “μαζέψει” κανένας εισαγγελέας…

Αντιθέτως, εγώ τους “μαζεύω”…

Τα αποθηκευτικά αυτά μέσα είναι σε πολλά αντίγραφα σε πολλά σημεία. Μαζί με το αποδεικτικό υλικό που θα γκρεμίσει την απάτη. Αυτό που γνωρίζετε και αυτό που …δεν γνωρίζετε. Όπως και αυτό που δεν έχει σχέση με αυτήν την απάτη. Αλλά θα δώσει το τελικό χτύπημα στο βρωμερό πολιτικό σύστημα που καταδυναστεύει τους Έλληνες τα χρόνια της άθλιας μεταπολίτευσης.

Υπομονή…

Είναι πολλά αυτά που κάνω.

Λίγα γνωρίζετε…

Θα τα μάθετε.

Πολύ σύντομα…

Και αφήστε αυτούς που “βιάζονται”, γιατί έχοντας σπάσει το κεφάλι τους με όλα όσα λένε για μένα, τους έχει απομείνει η “βιασύνη” για την μήνυση, να “διαμαρτύρονται” γιατί …“καθυστερώ”. Βλέπετε, θα είχαν ήδη σώσει αυτοί την Ελλάδα αν δεν περίμεναν εμένα… Ποιος τους εμπόδισε θα ήθελα να ‘ξερα…

Εδώ δεν ισχύει απλώς ότι “το καλό πράγμα αργεί να γίνει”, αλλά το “καλό” επιπλέον είναι και δύσκολο. Πολύ δύσκολο. Πάρα πολύ δύσκολο. Και επικίνδυνο. Πάρα πολύ επικίνδυνο. Απέναντι στα θηρία. Εντός και εκτός. Με ένα σύστημα να σε περιμένει στη γωνία για το ένα και μοναδικό λάθος σου. Το οποίο δεν πρέπει να κάνεις ποτέ. Ούτε στην πορεία, ούτε στο τέλος…

Θα δημιουργήσω άμεσα κανάλι. Όχι βεβαίως στο Youtube της Google, αλλά εκεί που κάνει και τις εκπομπές του ο Στέφανος Χίος. Σ’ αυτό θα ανεβάσω και όλες τις live μεταδόσεις που έχω κάνει στο facebook.

Με τον Στέφανο θα κάνουμε εκπομπή την Πέμπτη το βράδυ. Θα ενημερωθείτε για την ακριβή ώρα εγκαίρως.

Το κανάλι αυτό θα είναι συνδρομητικό. Με εκπομπές δύο φορές την εβδομάδα. Θα ορίσω μία minimum ετήσια συνδρομή των 5 ευρώ. Γιατί πρέπει επιτέλους να χρηματοδοτήσω δράσεις. Που θα ενισχύουν και θα επιταχύνουν τον τιτάνιο αυτό αγώνα για το γκρέμισμα της μεγαλύτερης απάτης στην ιστορία του ελληνικού έθνους. Νεκροψίες, πραγματογνωμοσύνες, ενίσχυση νοσηλευομένων και των οικογενειών τους, οικονομική και ιατρική κάλυψή τους. Και άλλες πολλές. Στην αναζήτηση και εξασφάλιση στοιχείων. Θα εξασφαλίσουν επίσης την κατασκευή δικού μου site, την θωράκισή του, αλλά και την τεχνική υποστήριξη και την ηλεκτρονική θωράκιση και του καναλιού. Σε ένα κανάλι στο οποίο θα φιλοξενηθούν οι κορυφαίοι επιστήμονες, συνεργάτες και συνοδοιπόροι μου στον αγώνα. Καθώς και πρόσωπα τα οποία θα προβαίνουν σε δημόσιες καταγγελίες για τα εγκλήματα εντός και εκτός νοσοκομείων. Θα καταστεί δυνατή επιπλέον η εκ των ουκ άνευ αναγκαία φύλαξη, η δική μου και της οικογενείας μου. Η στοχοποίησή μου είναι γνωστή και δεδομένη. Και αναμενόμενη. Γιατί φυσικά δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν να ζητήσω ούτε να δεχθώ απευθείας οικονομική ενίσχυση για την προστασία αυτή. Θα μπορώ άμεσα να προσλάβω επιστημονικό προσωπικό για να συνδράμει στο έργο μου και να ολοκληρωθεί αυτό τάχιστα. Προσωπικό που θα υποχρεωθεί να εγκαταλείψει την κανονική επαγγελματική δραστηριότητά του για να αφιερωθεί ψυχή τε και σώματι στην προσπάθεια απελευθέρωσης της πατρίδας μας, όχι από ξένους κατακτητές αλλά από τους ανθέλληνες εξουσιαστές. Και για να μπορέσω να αντέξω και εγώ το βάρος αυτής της προσπάθειας. Για την οποία έχω εγκαταλείψει το μέγιστο μέρος της κανονικής δικηγορικής ύλης, το μοναδικό για μένα και την οικογένειά μου βιοποριστικό μέσο. Γιατί από τις αμέτρητες φορές που βοήθησα τους συνανθρώπους μου σε αυτήν την ιστορία, ελάχιστες είναι εκείνες όπου έλαβα χρήματα, και μόνον όταν υπήρχε η δυνατότητα αυτή, αλλά και τότε ούτε κατά διάνοια τα χρήματα που ανταποκρίνονταν στη δουλειά που έκανα και στα αποτελέσματά της. Τινάζοντας  έτσι στον αέρα τον οικονομικό προϋπολογισμό της οικογενείας μου, η επιβίωση της οποίας εξαρτάται αποκλειστικά από μένα. Γιατί εγώ, όσο ικανός δικηγόρος και αν θεωρείτε ότι είμαι, πλούσιος από την δικηγορία δεν έγινα ποτέ. Πάντα βοηθούσα, 27 χρόνια τώρα, ανθρώπους που είχαν ανάγκη τη βοήθειά μου αλλά δεν είχαν πολλές φορές ούτε τα αναγκαία για την επιβίωσή τους. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει κανείς που δεν καταλαβαίνει ότι το πρώτο πράγμα που έψαξε σε μένα το σύστημα ήταν τα οικονομικά μου.

Τελειώνοντας, θα πω για μία ακόμη φορά αυτό που έχω ήδη στο facebook ξεκαθαρίσει:

Εγώ, με αυτό το άθλιο πολιτικό σύστημα, δεν είχα, δεν έχω, και ούτε ποτέ θα έχω καμία σχέση. Για ένα πράγμα είμαι πάνω απ’ όλα περήφανος. Ότι έχω δημιουργήσει ένα τεράστιο κοινό, το οποίο είναι ακομμάτιστο, μακριά από ιδεολογίες, ιδεοληψίες, φανατισμούς, ακρότητες,  λέσχες, στοές, εξαρτήσεις. Κέντρο μας είναι μόνο ο Άνθρωπος. Τίποτα άλλο.

Δεν θα ζητήσω ποτέ την ψήφο κανενός, δεν θα κομματικοποιήσω εγώ ο ίδιος αυτό το υπέροχο ακομμάτιστο κοινό, ούτε θα επιτρέψω σε κανέναν να εκμεταλλευτεί ούτε εμένα ούτε το κοινό αυτό ή να το “κεφαλαιοποιήσει” για πολιτικούς ή άλλους ιδιοτελείς σκοπούς.

Γιατί θα το πω και αυτό για άλλη μία φορά.

Αν είναι γραφτό μου να βοηθήσω ποτέ την χώρα μου εκτός του facebook και της σε αυτό δημοσιοποιουμένης αμιγώς νομικής δράσης μου, δεν θα είναι επειδή θα το έχω ζητήσει εγώ.

Αλλά επειδή θα μου έχει ζητηθεί.

Συνεχίζουμε.

Είμαστε στην τελική ευθεία.

Αυτόν τον αγώνα δεν τον άρχισα χωρίς να είμαι αποφασισμένος να τον φτάσω μέχρι το τέλος.

Και δεν τον άρχισα για να τον φτάσω απλά μέχρι το τέλος.

Αλλά και να τον κερδίσω.

Για μένα, την οικογένειά μου και την χώρα μου την ίδια.

Με την βοήθεια του Θεού…


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


πηγή


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...