Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ....

 

ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΟ URL ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ….

ΤΡΕΜΟΥΝ

ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ .

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ …

-ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ – ΠΑΡΑΝΟΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ -ΝΙΚΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ.

ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΖΛ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ….

ΣΗΜΕΡΑ: ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟ ΘΑΡΡΟΣ!!!! Η λέξη ΑΝΔΡΕΙΑ είναι μικρή!! ΕΝΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ , ΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. LIVE VINTEOhttps://www.facebook.com/v2.3/plugins/video.php?allowfullscreen=true&app_id=249643311490&channel=https%3A%2F%2Fstaticxx.facebook.com%2Fx%2Fconnect%2Fxd_arbiter%2F%3Fversion%3D46%23cb%3Df167c04e56ed8fc%26domain%3Dkentripotideas.wordpress.com%26origin%3Dhttps%253A%252F%252Fkentripotideas.wordpress.com%252Ffec39e120e2e%26relation%3Dparent.parent&container_width=550&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fmarianna.roupaliotiantoniadi%2Fvideos%2F2771333123121859%2F%3Ft%3D4&locale=el_GR&sdk=joey

Marianna Roupalioti

18 ώρ.  · 

Από Νίκο Αντωνιάδη

_______________________

Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ ,

ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ,

ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΣΕ ΚΑΙ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΡΥΒΟΤΑΝ !!

ΟΜΩΣ ΕΝΑ «ΠΑΙΧΝΙΔΙ» ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΥΟ ΗΜΙΧΡΟΝΑ…

ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΔΩΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΑΨΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΟΠΛΑ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ,

ΩΣΤΕ ΑΥΡΙΟ ,

ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ,

ΑΛΛΕΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ :

ΩΣΤΕ ΑΥΡΙΟ Θ Α Π Α Ρ Ω ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ…

Γιατί ΚΡΑΤΕΙΤΑΙ στον Ευαγγελισμό ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΙΜΗ ΑΙΤΙΑ ,

και ΚΑΝΕΙΣ σήμερα δεν ανέλαβε την ευθύνη να μου ΓΡΑΨΕΙ το ΑΝΤΙΘΕΤΟ.

Αλλά και ΚΑΝΕΙΣ δεν είχε την ΤΟΛΜΗ να αμφισβητήσει την ΕΝΤΟΛΗ να παραμείνει κρατούμενη.

Οι αντοχές όμως του συστήματος δεν είναι απεριόριστες.

Και όταν εξαντλούνται ,

εγώ είμαι πάντα εκεί…


Marianna Roupalioti

14 ώρ.  · 

Από Νίκο Αντωνιάδη

_______________________

Η 38ΧΡΟΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΟ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ…

«Ήδη το κορίτσι, από την ώρα που της είπαμε ότι αναλάβατε εσείς, έχει ηρεμήσει και είναι καλύτερα…»

«Πριν είχε τρομοκρατηθεί. Τώρα νοιώθει πιο ασφαλής μαζί σας…»

Ευτυχώς.

Αυτή τη φορά εγκαίρως.

Και να είναι ήρεμο και το Παπανικολάου…

Διότι, όπως μου λέει η οικογένειά της, η Κατερίνα έχει σάρκωμα. Πρόβλημα στους πνεύμονες.

Με την κατάλληλη αγωγή όμως πήγαινε καλά.

Μέχρι που ο γιατρός της επέμεινε να της κάνει το εμβόλιο της Pfizer…

Και της το έκανε πριν δέκα μέρες.

Και τότε υποτροπίασε…

Μπήκε στο Παπανικολάου.

Μαζί με άτομα που είχαν κόβιντ.

Και έτσι κόλλησε και αυτή.

Η θετικοποίηση του πρωτοκόλλου…

Μέχρι χθες πήγαινε καλά, έλεγαν.

Αλλά σήμερα όλα άλλαξαν σε μία στιγμή.

Όπως πάντα…

Και τους είπαν ότι πάει για διασωλήνωση.

Όπως πάντα…

Και εγώ από το αστυνομικό τμήμα Συντάγματος ανέβασα την ανάρτηση. Με το μήνυμά μου προς το Παπανικολάου.

Και μετά ήρθε η ηρεμία και ασφάλεια στην Κατερίνα…

Όπως μου την περιέγραψαν στα μηνύματα.

Και ενώ εγώ καλώ ξανά το Παπανικολάου να παραμείνει η Κατερίνα ασφαλής ,

γιατί στο δωμάτιο 205 είμαι και εγώ μαζί της… ,

η μητέρα της ψάχνει τον γιατρό που της έκανε το εμβόλιο ,

αλλά αυτός είναι εξαφανισμένος.

Γιατί δεν τον ψάχνει στα κανάλια;

Συνέχεια βγαίνει…


Από Νίκο Αντωνιάδη

_______________________

Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ -POST 3…

Μηνύματα απευθείας με την Κατερίνα…

Μέσα στο Παπανικολάου…

Νομίζω ότι μία μέρα θα ξυπνήσω ,

και όλο αυτό θα είναι ένα τρελό όνειρο…

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Κατερίνα μου, και μου επιτρέπεις τον ενικό, είμαι o Νίκος Αντωνιάδης. Πώς είσαι...; Θέλετε να μου πείτε ποιος κύριος είστε; δικηγόρο o Νίκος Αντωνιάδης. Μου ζήτησε η ξαδέρφη σου η Εύα να σε βοηθήσω. Αααα τώρα κατάλαβα!!! Συγνώμη κιόλας είμαι πολύ ζαλισμένη με όλα αυτά! Τα ίδια με τα χθεσινά είμαι! Προσπαθώ αρκετά! Πολύ δύσκολα πραγματικά αυτά που ζω!"
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Μην συναινέσεις σε διασωλήνωση! Μια χαρά θα τα καταφέρεις Θα περάσει όλο αυτό. Ήρεμη να είσαι, εδώ είμαι εγώ. Όλα όσα σου έχουν συμβεί, αν εξαιρέσεις το εμβόλιο, τα γνωρίζω και τα ζω συνέχεια. Ευτυχώς με βρήκε εγκαίρως η Εύα... Ωραία ! Αν γίνει κάτι θα σας πω άμεσα!! Νίκος... Στον ενικό. Οτιδήποτε περίεργο, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, θα με πάρεις αμέσως! Έγινε!!! Ευχαριστώ πολύ!!!! πολύ"
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Καλό βράδυ! Με το καλό στο σπίτι!"

Marianna Roupalioti

12 ώρ.  · 

Από Νίκο Αντωνιάδη

_______________________

Ελαφρύ το χώμα που σε σκεπάζει, Ηρακλή…

Υ.Γ. Μη παρεξηγείτε την ορθογραφία της κοπελίτσας. Από τη Γεωργία είναι…

Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και εξωτερικοί χώροι
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Καλησπέρα Κ.Αντωνιάδη σας στέλνω φωτογραφία της εξωδειο ακολουθείας του Ηρακλη. οτι ειναι κάτι το ευχαριστω αλλά για να δείτε οτι για αλλη μια φορα κέρδισατε... Σας ευχαριστω παρα πολύ! Μονο και μονο που με βασανισει ειναι αυτο που δεν σκευτηκα να σας επερνα τηλέφωνο πιο νωρίς και τους εμπιστεύτηκα... 6:03 μμ 6:03 uน"
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Σήμερα Μη το σκέφτεσαι κορίτσι μου. Ο χρόνος δεν γυρνάει πίσω... Εσύ να προσπαθήσεις να είσαι όσο γίνεται ήρεμη, υπό τις συνθήκες αυτές και την τραγική απώλεια του Ηρακλή, να γεννήσεις το μωράκι σας και τα υπόλοιπα θα τα φροντίσουμε. 12:30 πμ Νέα μηνύματα Δεν εχω λόγια να σας ευχαρίστησω.. o θεός σας έστειλε σε μένα.. 12:44 πμ"

Marianna Roupalioti

5 ώρ. 

 · Aπό Νίκο Αντωνιάδη____________

___________ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ -ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ…

Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και εξωτερικοί χώροι

Marianna Roupalioti

4 ώρ.  · 

Από Νίκο Αντωνιάδη

_______________________

Η ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ ΜΑΡΙΑ Ζ., ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΑΜΑΛΙΑ :

«Δεν αντέχω άλλο, δεν μπορώ μόνη μου εδώ, θέλω να πάω σπίτι μου» !!!

Προς Εισαγγελία :

Θέλετε να την ακούσετε ;;;

Έχω το ηχητικό !!!

Θα το δημοσιεύσω κι αυτό !!

Παγκόσμιο θέμα θα το κάνω !!

ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΕΨΑΤΕ ΧΘΕΣ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΟΜΗΡΙΑΣ ΤΗΣ !!

Σήμερα ΘΑ Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ω Θ Ε Ι !!!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα

Marianna Roupalioti

4 ώρ.  · 

Από Νίκο Αντωνιάδη

_______________________

ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ :

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ Ζ. ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ :

ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Ε Υ Α Γ Γ Ε Λ Ο Σ Μ Π Α Λ Η Σ

ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ,

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ Ζ.

ΑΥΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΟΒΙΝΤ 6Γ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΑΜΑΛΙΑ

ΜΙΛΗΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ :

«ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΣΕ Μ Ι Α

Ω Ρ Α» :

ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ, ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΛΗ !!

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ,

ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΩ…

ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΙΝΗΣΕΙΣ :

ΑΛΛΑ ΛΕΩ …ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΩ :

ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ…

Υ.Γ. Το είπα και στο live :

Εμένα με ενδιαφέρει να πάει σπίτι της.

Το πώς ΔΕΝ με ενδιαφέρει.

Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε μετά…

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, στέκεται και εσωτερικός χώρος
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, γένι και εσωτερικός χώρος

Marianna Roupalioti

3 ώρ.  · 

Από Νίκο Αντωνιάδη

_______________________

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ «ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ» ΣΑΣ :

ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ !!!

Η ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ :

ΚΟΡΗ ΠΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΜΠΑΛΗ :

«Θέλω να πάρω τη μητέρα μου σπίτι !!!

Έχει ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ !!!»

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΛΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ :

«Να της βάλω …ψυχολογική υποστήριξη;» !!!

ΚΟΡΗ :

«Τι λέτε τώρα ;;; ΝΑ ΦΥΓΕΙ !!!»

ΜΠΑΛΗΣ :

«Δώστε μου μέχρι αύριο να δούμε πώς θα πάει. Πρέπει να την προστατεύσουμε και να προστατεύσουμε και εσάς»

ΚΟΡΗ :

«Τι λέτε τώρα ;;; Από την περασμένη εβδομάδα αυτά μου λέτε !!! Και εγώ της έχω δικό της διαμέρισμα, της έχω πλήρη υποστήριξη ,

και εν πάσει περιπτώσει ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ !!!

ΜΠΑΛΗΣ (Το «αύριο» υποχωρεί…) :

«Δώστε μου μέχρι τις 2 το μεσημέρι να αποφασίσω» !!!

ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΠΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΜΠΑΛΗ :

ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ «ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ» !!!

ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ !!!

ΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ !!!

ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ;;;

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΑΣΘΕΝΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ;;;

Κοιτάξτε, εδώ που είμαι δεν έχει ωράρια.

Και τώρα έχω ονόματα…

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "ΕΛΛΗ 1 E H NIKH ALTYNOMI M ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΑΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΝΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ"

Marianna Roupalioti

2 ώρ.  · 

Από Νίκο Αντωνιάδη

_______________________

ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΠΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΜΠΑΛΗ ,

ΔΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΟΛΙΣ ΜΙΛΗΣΑ ΣΤΟ 21304… ,

ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΙ :

«Αν δεν έχετε απόφαση με βάση το νόμο 4682/2020 περί υποχρεωτικής νοσηλείας ή υποχρεωτικού περιορισμού της Μαρίας Ζ. στον Ευαγγελισμό ,

και τέτοια απόφαση ΔΕΝ υπάρχει ,

γιατί αν υπήρχε ,

θα την είχε επικαλεστεί η κ. Κοτανίδου στην τηλεφωνική επικοινωνία μας χθες το πρωί και θα τελείωνε το θέμα εκεί ,

ή θα την είχατε αναφέρει στην Αμαλία και στη μητέρα της στην προ ολίγου τηλεφωνική επικοινωνία σας με την κόρη ,

ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ …Χ Θ Ε Σ !!!»

Περιμένω…

Υ.Γ. Ο συνάδελφός του, όταν πιέστηκε λίγο στην τηλεφωνική επικοινωνία μας, μου είπε ότι εκεί «είναι νοσοκομείο και ασχολούμαστε με ασθενείς».

Και του είπα πόσο πολύ συμφωνούμε.

Ότι εκεί είναι νοσοκομείο.

Και όχι κρατητήριο…

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα

Marianna Roupalioti

30 λ.  · 

Από Νίκο Αντωνιάδη

—————————-

ΝΑΙ !!!!!!

ΠΑΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ !!!!!!

Μπορεί να είναι εικόνα ουρανός

ΝΕΟΤΕΡΟ

Marianna Roupalioti

10 λ.  · 

Από Νίκο Αντωνιάδης

——————————

Περιμένοντας να μου τη φέρουν…

Στην είσοδο πίσω από το ιδιωτικό ασθενοφόρο ,

έξω και μέσα στην κλινική κόβιντ 6Γ…

Η πρώτη μου παρουσία σε δημόσιο νοσοκομείο την εποχή της ψευδοπανδημίας…

Σε μία από τις κλινικές του ψευδοφονικού ιού…

Για πολλά live η αυτοψία…

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, στέκεται και εξωτερικοί χώροι
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος

ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΟΤΕΡΑ…… ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ


Marianna Roupalioti

1 ώρα  · 

Από Νίκο Αντωνιάδη

_______________________

ΣΗΜΕΡΑ, ΝΙΚΗΣΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ…

Η διάσωση…

Μέσα από την κλινική κόβιντ…

Αυτοί τις γεμίζουν…

Εγώ τις αδειάζω…

Σ’ ευχαριστώ Θεέ μου…

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο
Μπορεί να είναι εικόνα εσωτερικός χώρος
Μπορεί να είναι εικόνα στέκεται
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα

———————————-

4-2-2021

 Marianna Roupalioti

18 λ.  · 

Από Νίκο Αντωνιάδη

_______________________

ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ !!!

ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟΥ ,

ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ,

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ !!

ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ ,

ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΡΧΙΚΑ ΕΙΧΕ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΜΕΝΟΣ ,

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΩΣΕΙ ,

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΦΟΝΙΚΟΥ ΙΟΥ…

ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ,

ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ Η ΚΥΡΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ ,

ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ,

ΟΠΩΣ ΧΘΕΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ…

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ…

«Υπάρχει εισαγγελέας»;

Ρωτάνε για μένα τα πρακτοράκια…

Υπάρχει.

Απαντώ εγώ…

Υ.Γ. Και είμαστε στην αρχή.

Σας έχω και άλλα σήμερα…

Γιατί η σωτηρία των ανθρώπων και η δικαίωση των ψυχών είναι η μία πλευρά.

Υπάρχει και η άλλη.

Της αποκάλυψης και απόδειξης του εγκλήματος της ψευδοπανδημίας.

Σε όλες της τις διαστάσεις.

Για να τελειώνουμε μ’ αυτήν την ιστορία…

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο



ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

πηγή

πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...