Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ …ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ...

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΕΡΡΩΝ, ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ :...

-“Ο Αντωνιάδης, αν δεν το ξέρεις, έχει 5 πειθαρχικά μέχρι τώρα”

-“Μόνο τρελοί ασχολούνται πλέον μαζί του”

Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών ζητάει τον πειθαρχικό έλεγχό μου, ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Σερρών, ο ευγενικός και καλός συνάδελφος Παναγιώτης Καρίπογλου, ισχυρίζεται δημόσια ότι έχω “5 πειθαρχικά μέχρι τώρα”.

Και αν εννοεί τον πειθαρχικό φάκελο από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, πώς το γνώριζε πριν το μάθω εγώ ο ίδιος;

Και πώς δημοσιοποιεί απόρρητα προσωπικά δεδομένα;

Και τα …5 πειθαρχικά;

Και όπως καταλάβατε, αποκαλεί τρελούς …53.595 ανθρώπους.

Η απάντησή μου θα είναι θεσμική. Μήνυση, αγωγή και αναφορά στην Ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων.

Διάλογος, ναι.

Κριτική, ναι. Ακόμα και σκληρή.

Ελεύθερα.

Να συζητήσουμε και την άποψή του ότι «στα θέματα της υγείας δεν δέχεται την ελευθερία του λόγου»…

Σε προσβολές, όμως, και άλλες παράνομες πράξεις, καμία ανοχή.

Πολλώ μάλλον όταν προσβάλλονται χιλιάδες άνθρωποι σε όλη την Ελλάδα που με εμπιστεύονται και με ακολουθούν.

Και προφανώς δεν είμαστε ούτε στην αρχή…

ΠΗΓΗ

Ο ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ (!!) ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΟΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΜΟΥ !!

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ;

ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΗΤΗΣΑ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ 30.000 ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4682/2020,

ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ…

…ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ !!
____________________

Σήμερα ενημερώθηκα τηλεφωνικά από τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών, ότι ο κ. Πατούλης και το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, συνεδρίασαν για μένα τον Σεπτέμβριο, και στις 21 έστειλαν στον Δ.Σ.Α. το εξώδικο που επέδωσα στη Βουλή ατομικώς και για λογαριασμό 30.000 Ελλήνων πολιτών, με το οποίο ζητήσαμε την κατάργηση των φασιστικών διατάξεων του νόμου 4682/2020.

Για τις υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις, τον υποχρεωτικό περιορισμό, την υποχρεωτική νοσηλεία και, βεβαίως, τον υποχρεωτικό εμβολιασμό.

Και ζητάνε τον πειθαρχικό έλεγχό μου.

21 Σεπτεμβρίου. Μία μέρα μετά την πειθαρχική αναφορά μου κατά των Σωτήρη Τσιόδρα, Νίκου Σύψα και Αθηνάς Λινού…

Μάλλον τυχαίο θα είναι…

Θα με ρωτήσετε, τι δουλειά έχει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών με ένα εξώδικο που απευθύνεται στη Βουλή των Ελλήνων, στον Πρόεδρό της, και με αυτό ζητάμε από τους 300 βουλευτές την κατάργηση ενός νόμου.

Θα μου πείτε, ναι, αλλά ποιού νόμου; Του όποιου τυχαίου νόμου; Ή του νόμου για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό;

Τις απορίες αυτές θα σας τις λύσω όταν λάβω στην ηλεκτρονική διεύθυνσή μου τα έγγραφα του ΒΔ217 πειθαρχικού φακέλου. Σημειώστε ότι δεν μιλάμε ακόμη για πειθαρχική δίωξη αλλά για προκαταρκτική διαδικασία. Και ΠΙΣΤΕΥΩ ότι δεν θα μιλήσουμε ποτέ για πειθαρχική δίωξη.

Επί της αναφοράς του Ιατρικού Συλλόγου θα απαντήσω στον Σύλλογό μου.

Αλλά θα “απαντήσω” και στον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών. Με μήνυση και αγωγή εναντίον των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου που ψήφισαν υπέρ της αναφοράς στον Δικηγορικό Σύλλογο εναντίον μου. Ώστε μόλις λάβω τα έγγραφα του πειθαρχικού φακέλου, θα ζητήσω από τον Ιατρικό Σύλλογο τα πρακτικά της συνεδρίασής τους.

Ότι θα έφτανα να ζητήσω από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, μετά τα πρακτικά της συνεδρίασης για τον Φαίδωνα Βόβολη, και πρακτικά συνεδρίασής τους για …μένα, δεν το είχα φανταστεί.

Αλλά προφανώς, στην εποχή της “πανδημίας” όλα πλέον είναι πιθανά. Και δυνατά.

Τώρα, να πω ότι όλες αυτές οι κινήσεις, όχι απλά δεν με φοβίζουν αλλά είναι βούτυρο στο ψωμί μου, δεν θα το πω. Το γνωρίζετε ήδη.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν το γνωρίζουν ή δεν το καταλαβαίνουν οι αντίπαλοί μου.

Αλλά αυτό είναι δικό τους πρόβλημα…

ΠΗΓΗ

πηγή

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...