Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020

Το post που πανικοβαλε τα ελληνικα hoaxes και αποφάσισαν τον αποκλεισμο μου στο facebook

Το κατεβάσατε στο facebook;
Πάρτε το εδώ.
Είναι το post που πανικόβαλε τα ελληνικά hoaxes και αποφάσισαν τον αποκλεισμό μου στο facebook. Τους έδωσα διορία 30 λεπτών να ανεβάσουν στην ιστοσελίδα τους την ακτινογραφία της απάτης με χρονολογία 2020….



Πανικός, συνεννόηση με την Facebook στο Δουβλίνο, αποκλεισμός.
Τους προκάλεσα ξανά. Από εδώ.
Φυσικά, οι άντρακλες αυτοί ξέρουν μόνο να ψεύδονται και να συκοφαντούν. Μετά κρύβονται στα λαγούμια τους.
Οπότε, μετά την παρέλευση και της τελικής προθεσμίας που τους έδωσα, τι ομολόγησε η παρέα του Δημήτρη Αλικάκου;
Ότι είναι κοινοί απατεώνες και ελεεινοί ψεύτες και συκοφάντες.
Και επειδή με ρωτάνε πολλοί “δεν θα βρεις όμως και εσύ τον μπελά σου που τους αποκαλείς έτσι;“, η απάντησή μου είναι απλή:
Τα ελληνικά hoaxes με κατασυκοφάντησαν πολλές φορές σε εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου, με τα άθλια κείμενά τους με τα οποία χαρακτήρισαν απολύτως τεκμηριωμένες και αληθείς στο περιεχόμενό τους δημοσιεύσεις, έως ακόμη και νομικές αναλύσεις, ως εν γνώσει μου “ψευδείς ειδήσεις” και “παραπληρόρηση”.
Τους προκάλεσα να ανακαλέσουν τις βαρύτατες σε βάρος μου προσβολές σε όλες αυτές τις περιπτώσεις. Κατέθεσα μηνύσεις εναντίον τους για τις προσβολές αυτές ενώ τους καταμήνυσα και για σύσταση συμμορίας κατά το άρθρο 187 του Ποινικού Κώδικα.
Καμία απάντηση.
Συνέχισαν με κάθε ευκαιρία να με συκοφαντούν, βαπτίζοντας ξεδιάντροπα το ψέμα αλήθεια και την αλήθεια ψέμα.
Οπότε και λίγα έχω γράψει γι αυτούς, αμυνόμενος στην ανήθικη και βρωμερή επίθεσή τους, με την οποία προσβάλλουν τον πυρήνα της προσωπικότητάς μου και της επαγγελματικής υπόστασής μου.
Με προστατεύει ο Ποινικός Κώδικας και το άρθρο 367 του Ποινικού Κώδικα, βάσει του οποίου δεν αποτελούν άδικη πράξη οι χαρακτηρισμοί μου σε βάρος της καταμηνυθείσης από εμένα συμμορίας. Η μόνη περίπτωση που δεν εφαρμόζεται το 367 είναι όταν οι χαρακτηρισμοί και οι ισχυρισμοί αυτοί περιέχουν στοιχεία συκοφαντικής δυσφήμησης.
Στο σπορ όμως αυτό πρωταθλητισμό εδώ και πάρα πολύ καιρό κάνουν μόνο τα ελληνικά hoaxes.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...