Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

Εξανθήματα λόγω της διαρκούς χρήσης της μάσκας -Αποκάλυψη: Όλα όσα δεν θέλουν να ξέρετε για τις μάσκες (βιντεο)


Ντοκουμέντο ΣΟΚ.
Εξανθήματα λόγω της διαρκούς χρήσης της μάσκας, καταγγέλλουν γονείς.
Όπως είναι αυτονόητο, δεν είναι νορμάλ το να ζεις φορώντας ένα πανί πάνω στα μούτρα σου, εκτός και αν είσαι...
καμηλιέρης Τουαρέγκ σε ανεμοθύελλα στη Σαχάρα.
Οι μάσκες λοιπόν, άρχισαν, όπως είχαν καταγγείλει εκ των προτέρων πολλοί γιατροί (και στη μάσκα δεν υπάρχουν ειδικοί και μη ειδικοί, παρά μόνο γιατροί) να δημιουργούν πλείστα όσα προβλήματα στα παιδάκια, με πρώτο την μετάδοση ιώσεων μέσα στις αίθουσες, λόγω του φιλικού προς τους ιούς υγρού περιβάλλοντος που εξασφαλίζουν μπροστά στην μύτη και το στόμα των παιδιών, αφού υγραίνονται μέσα σε μερικά λεπτά της ώρας και μετά μένουν μούσκεμα, όπως καταγγέλλουν γονείς.
 Οι δάσκαλοι, υπακούοντας τις εντολές του κράτους αφέντη που πληρώνει το μισθό τους δεν φαίνονται διατεθειμένοι να βάλουν το κεφάλι τους στον τορβά και δεν μιλούν, τουλάχιστον όχι για την ώρα, μέχρι να αρχίσουν οι μηνύσεις γονέων εναντίον τους.
Μία από τις πολλές καταγγελίες που δεχθήκαμε, ήταν αυτή μιας μητέρας, που μας έγραψε κατά λέξη: Το παιδί μου μετά από συνεχή χρήση μάσκας στο σχολείο παρουσίασε εξάνθημα !!!!! Το πρωί μετά από περιποίηση η πληγή έχει ξεραθεί! Όταν γυρνάει από το σχολείο και μετά από την χρήση μάσκας γυρνάει με πληγή και κάθε μέρα εξαπλώνεται! Οι καθηγητές λένε δεν είναι τίποτα πρέπει να φοράς την μάσκα! Σήμερα η καθηγήτρια του τον έβαλε στο τελευταίο θρανίο αλλά την μάσκα «πρέπει να την φοράς » Ο δερματολόγος δεν μας δίνει χαρτί ότι δεν πρέπει να φοράει μάσκα!!!!! Εμείς συνεχίζουμε να βάζουμε αλοιφές! Κάθε μέρα επιδεινώνεται!

Αποκάλυψη: Όλα όσα δεν θέλουν να ξέρετε για τις μάσκες



seferou.blogspot.com
Όλοι εσείς οι φωστήρες οι γιατροί, που νομίζετε ότι έχετε πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα,…



με το φοβερό επιχείρημα ότι εγώ δεν μπορώ να μιλάω για ιατρικά θέματα, γιατί είμαι δικηγόρος και όχι γιατρός, φαντάζομαι ότι αν πάτε μια μέρα κατηγορούμενοι, θα πάτε με γιατρό για συνήγορο, ε;


Επειδή όμως κανονικό δικηγόρο θα προσλάβετε και όχι γιατρό για το δικαστήριο, θέλω να μας πείτε, πώς θα σας υπερασπιστεί ενώ δεν θα είναι γιατρός;


Σε όλους εσάς λοιπόν τους ανόητους, ένα θα σας πω:


Και γιατρός θα γίνω, ο καλύτερος από τους καλύτερους, και πολιτικός μηχανικός θα γίνω, ο καλύτερος από τους καλύτερους, και ναυπηγός θα γίνω, ο καλύτερος από τους καλύτερους, και πυρηνικός φυσικός θα γίνω, ο καλύτερος από τους καλύτερους, …για να βάλω τους ενόχους φυλακή.


Συνεννοηθήκαμε;


Υ.Γ. Δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο από τη λογική με τον κόβιντ, έτσι;


Μα τίποτα όμως…


Νίκος Αντωνιάδης

Πηγή>>>ΕΔΩ

Κοινοποίησις ἐξωδίκου πρός ΔΟΕ καί ΟΛΜΕ



Αγαπητοί ιστολόγοι, καλημέρα !
Γνωρίζω ότι είστε πάρα πολλοί οι  ενάντιοι της μάσκας στα παιδιά και γενικά ενάντιοι στο “ Παγκόσμιο Σύστημα”. Θα στείλω σε αρκετούς από σας αυτήν την Εξώδικο Πρόσκληση με τον πρόλογο της, απευθυνόμενο προς όλους τους γονείς, ευρύτερα προς κάθε Έλληνα. Και όσοι θέλετε ας την αναρτήσετε, γιατί όσο πιο πολύ διαδοθεί τόσο πιο δυνατή θα γίνει. Σε όσους δε μπορέσω να τη στείλω, εφόσον θα γίνει γνωστή από αυτούς που θα τη δημοσιεύσουν, μπορούν να την  αναδημοσιεύσουν αν το κρίνουν άξιο και σκόπιμο.
Το κείμενο προς δημοσίευση αρχίζει από εδώ και κάτω. Τίτλος:
Μία  Πρόσκληση να πρυτανεύσει η λογική και να ισχύσει το Σύνταγμα, που έχει και έννομες συνέπειες!
Αγαπητοί γονείς, αγαπητοί Έλληνες πολίτες, Σας κάνω γνωστή, μέσω των ιστολογίων που θα τη δημοσιεύσουν, την από 11/9/2020  Εξώδικο Πρόσκληση μου προς όλη την εκπαιδευτική κοινότητα διά των αντίστοιχων Ομοσπονδιών,  ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, με κοινοποίηση   προς τον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Επισυνάπτω κάτω από το κείμενο και τα αποδεικτικά  επιδόσεως των.
Ως εκπαιδευτικός, αλλά κυρίως  ως Ελληνίδα μητέρα με “αρχαίες μνήμες”,μπορώ να βεβαιώσω ότι η σωστή μαθησιακή διαδικασία προϋποθέτει υγιή παιδιά στο σώμα, στην ψυχή, στο πνεύμα τους. Διαφορετικά χτίζουμε στην άμμο, με οικτρά αποτελέσματα. Για να επιτευχθεί ο στόχος “νους υγιής εν σώματι υγιεί”, τα παιδιά πρέπει να νιώθουν ελεύθερα, να κινούνται ελεύθερα, να αναπνέουν ελεύθερα.
Το κείμενο της Εξώδικης Πρόσκλησης μου είναι ένα κείμενο  ενημέρωσης και προβληματισμού, που όμως θέτει κάποια απλά αλλά εύλογα ερωτήματα, ιδίως τα κατά σειράν τέσσερα πρώτα, που δεν επιδέχονται παρά μόνο μία  απάντηση, αν θέλουμε να είμαστε με την πλευρά της λογικής.  Τέτοια ερωτήματα δε χρειάζονται λοιμωξιολόγους για να απαντηθούν, οπότε παρακάμπτονται όλες οι “διαφωνίες” των λοιμωξιολόγων και άλλων γιατρών και τα εξευτελιστικά “είπα-ξείπα” πολλών εξ’ αυτών. Δίνω ένα παράδειγμα τέτοιου ερωτήματος, το 2ο  στην εξώδικη πρόσκληση.
Όταν το παιδί στο διάλειμμα τοποθετήσει τη μάσκα σε ένα σακουλάκι , αν αυτή έχει πάρει ιό, θα μολυνθεί ή όχι το σακουλάκι; Ποιος λοιμωξιολόγος σε όλη την υφήλιο μπορεί να απαντήσει όχι, εκτός αν δεν  έχει σώας τας φρένας;
Θα μολυνθεί, λοιπόν, το σακουλάκι και αυτή είναι Η ΜΟΝΗ ΛΟΓΙΚΗ απάντηση. Εφόσον θα μολυνθεί το σακουλάκι, θα μεταδώσει τον ιό και στην εσωτερική πλευρά της μάσκας ή όχι;  Ποιοι λοιμωξιολόγοι μπορούν να απαντήσουν όχι, εφόσον έχουν όλοι  βεβαιώσει ότι είναι μεταδοτική ακόμα και μια κοινωνική, στιγμιαία  χειραψία;
Εφ όσον έχει μολυνθεί η εσωτερική πλευρά της μάσκας, όταν την ξαναφορέσει  θα μολυνθεί το παιδί με απόλυτη βεβαιότητα (100%!) ή όχι;  Εν κατακλείδι, τι του προσέφερε η μάσκα, που  επιβαρύνει την ελεύθερη αναπνοή του και συνεπώς τη σωματική, ψυχική και πνευματική του υγεία και  ανάπτυξη; Δυστυχώς του προσφέρει έναν ακόμα πιο μεγάλο κίνδυνο να μολυνθεί από τον ιό!
Την Εξώδικη αυτή  Πρόσκληση μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε όπως θέλετε, όποιοι θέλετε, ακόμα και  στέλνοντας μια ίδια προς τους εκπαιδευτικούς του σχολείου των παιδιών σας. ( Βέβαια, θα προσπαθήσω να πάρει ευρεία δημοσιότητα).  Είναι γραμμένη υπό μορφήν ερωτήσεων, οπότε είναι στα όρια τού αδύνατου να στηθεί κατηγορητήριο εναντίον σας ότι  έχετε “προσωπικές” απόψεις, που θέτουν σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία.
Δεν έχουμε “προσωπικές”, αλλά ιατρικές απόψεις και θέτουμε  ερωτήματα! Ούτε απειλούμε τους εκπαιδευτικούς! Ίσα-ίσα, τους επισημαίνουμε τους κινδύνους που διατρέχουν υπακούοντας  σε “άνωθεν εντολές”.   Σε περίπτωση  δίωξης τους, αν  κάτι εξαιρετικά δυσάρεστο συμβεί σε ένα παιδί, ο Ποινικός Κώδικας δεν τους επιτρέπει να  επικαλεστούν τις “άνωθεν εντολές” ως τεκμήριο  αθωότητας τους, για τυχόν συνέργεια τους σε πράξεις  αντισυνταγματικές και παράνομες.
Ίσως έτσι το “ξανασκεφτούν” οι δάσκαλοι και οι καθηγητές…. δυνατή η ελπίδα  αν  αντιδράσουν τα όργανα εφαρμογής του μέτρου της μάσκας σε παιδιά.  Γιατί ελπίδα  δεν υπάρχει καμία  από τους “αποφασίζουμε και διατάζουμε”!…   την ΚΥΑ που επιβάλλει να χειριστούν τα παιδιά ένα ιατρικό εργαλείο, τη μάσκα, που  αν δεν το χειριστούν σωστά, (και τα δύο πρώτα ερωτήματα της  Εξωδίκου Προσκλήσεως αποδεικνύουν ότι δεν μπορούν να το χειριστούν σωστά- το 2ο το ανέλυσα εδώ) οι κίνδυνοι είναι πολύ μεγαλύτεροι από το  να μην υπάρχει  καθόλου μάσκα στο προσωπάκι των τρυφερών αυτών βλασταριών της Πατρίδος μας, που τώρα αναπτύσσονται..!
Ως εξ αυτών, εύχομαι  να πρυτανεύσει η λογική χάριν της σωματικής και ψυχοπνευματικής υγείας των παιδιών μας. Αλλά όταν ο παραλογισμός φθάνει σε νοσηρές ακρότητες, η λογική οφείλει να νικήσει δίνοντας δυναμικά  τον αγώνα της.
Τελειώνω με  μιαν ευχή: η λογική και η ορθή ιατρική άποψη να πρυτανεύσουν και όλοι να δώσουμε έντιμο και αμερόληπτο αγώνα προς αυτήν την κατεύθυνση. Τα παιδιά είναι το μέλλον της Ελλάδος. “Άπνοα” παιδιά (και ο νοών νοήτω) σημαίνει νεκρή ή υποταγμένη αυριανή Ελλάδα. Μη γένοιτο!
Κατερίνα Χατζηθεοδώρου
ΥΓ. Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως την ιστοσελίδα ΟδύσσειαTV.com επειδή, στο 71ο επεισόδιο της σειράς του Mr. V στο youtube, ειπώθηκε από  προσκεκλημένο  ειδικό γνώστη,  ότι για τις μάσκες θα έπρεπε  να έχουν οριστεί προδιαγραφές κατασκευής  από την ΕΕ, όπως για κάθε προϊόν της, ειδικά δε γι’ αυτές οι οποίες είναι ένα  ιατρικό εργαλείο. Και δεν έχει εκδοθεί καμία τέτοια προδιαγραφή. Τη σημαντική αυτή πληροφορία, (που σημαίνει  “μπάτε σκύλοι αλέστε…” και φτιάξτε μάσκες για νήπια, παιδιά και εφήβους όποιες να’ ναι  όπως να ‘ναι, κανένας δε θα σας ζητήσει ποινικά το λόγο!), την ανέφερα στην  Πρόσκληση μου. 
Στέλνω το παρόν στην ηλεκτρονική διεύθυνση των Εθνικών Φυλάκων, τη μόνη που δίδεται από το ιστολόγιο.
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
                                        ΕΞΩΔΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
                                             (ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΩΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ)
της Αικ. Γ. Αλεξανδράτου-Χατζηθεοδώρου, συνταξιούχου, εκπαιδευτικού και επιτίμου μέλους ΤΕΕ. 
Κατοίκου Πατρών, Κολοκοτρώνη 17   ΤΤ 26 221.  Αρ. Ταυτ: Α Ο  305756
                                                    ΠΡΟΣ
Α. Τη  Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος  (ΔΟΕ) , που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό  Ξενοφώντος 15 Α,  ΤΤ 10557  και εκπροσωπείται νόμιμα.
Β. Την  Ομοσπονδία  Λειτουργών  Μέσης Εκπαίδευσης  (ΟΛΜΕ) που εδρεύει 
στην Αθήνα, στην οδό Κορνάρου 2 και Ερμού, ΤΤ 10 563 και εκπροσωπείται νόμιμα.
Παρακαλούνται θερμά  τα Προεδρεία  τους  να την αποστείλουν με e-mail σε όλα τα μέλη της  ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ, επειδή απευθύνεται προς όλα τα μέλη, ώστε να λάβουν γνώση.   Ει δυνατόν, δε, να την αναρτήσουν στις αντίστοιχες  ιστοσελίδες τους.
Κοινοποίηση: Αξιότιμο κύριο  Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
“Θέμιδος Μέλαθρον”  Λεωφόρος Αλεξάνδρας 121 Αθήνα
Αγαπητοί και αγαπητές  εν ενεργεία  συνάδελφοι και συναδέλφισσες,
κατ’ αρχήν ζητώ την κατανόηση σας για το ότι αποστέλλω σε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας στοιχειώδους και μέσης,  διά των αντιστοίχων  Ομοσπονδιών, την παρούσα εξώδικη Πρόσκληση.  Αυτή   εμπεριέχει κυρίως ενημέρωση  γύρω από  τις μάσκες και το PCR  τεστ, με λεπτομέρειες που τυχόν δεν έχουν υποπέσει ακόμη στην αντίληψη σας.
Θέλω να δηλώσω την πίστη μου ότι όλοι, γονείς και εκπαιδευτικοί, θέλουμε την προστασία των παιδιών από τον ιό της γρίπης  Covid-19, αν και η ίδια η Φύση τα έχει προικίσει με ισχυρές αντιστάσεις. Είναι γνωστό ότι στην έξαρση της, μεταξύ  Μαρτίου-Ιουνίου 2020,  υπήρξαν μόνον τέσσερα (4!) κρούσματα στις ηλικίες έως 17 ετών, μηδέν (0!) θάνατοι και μηδενική  μετάδοση από αυτές προς ενήλικες.
Ως εκ τούτου, το κύριο θέμα της εδώ ενημέρωσης αφορά το κατά πόσον η χρήση της υφασμάτινης μάσκας ενισχύει αυτήν τη φυσική άμυνα των παιδιών, ώστε η προστασία τους να καθίσταται πλήρης ή αντίθετα την υποσκάπτει.
Για αρχή θέτω μερικά ερωτήματα που οι απαντήσεις τους είναι αυταπόδεικτες για κάθε λογικό άνθρωπο.
1ον. Είναι δυνατόν ο εκπαιδευτικός σε μια τάξη αποτελούμενη από 20  έως 30(!) παιδιά να επιβλέπει ότι το κάθε παιδί δε θα ακουμπά, ηθελημένα ή ασυναίσθητα, τη μάσκα με τα χέρια του και μετά δε θα αγγίζει, π.χ. τα μάτια του; Τότε δε θα πρόκειται περί εκπαιδευτικού αλλά περί παιδονόμου.
2ον.  Οι σχετικές οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας υπαγορεύουν ότι όταν φθάσει η ώρα   για διάλειμμα τα παιδιά θα πρέπει να πιάσουν τη μάσκα από το λαστιχάκι  και χωρίς να την αγγίξουν να τη βάλουν μέσα σε ένα σακουλάκι. Ας πούμε ότι τα καταφέρνουν, πράγμα που από την εμπειρία μας οι περισσότεροι το θεωρούμε αδύνατον λόγω της γνωστής βιασύνης των παιδιών να βγουν για παιχνίδι. Αν το θεωρήσουμε πιθανό,  κατά την άποψη μου, οι μέγιστες  πιθανότητες είναι πέντε φορές να το πετύχουν (και πέντε να αποτύχουν).
Όταν η μάσκα μπει στο σακουλάκι και τυχόν έχει πάρει τον ιό της γρίπης Covid-19, ο ιός θα μείνει ακίνητος ή θα μετακινηθεί και προς την εσωτερική πλευρά της μάσκας, εφόσον, ατάκτως ερριμμένης στο σακουλάκι, θα έρχονται σε επαφή οι δύο πλευρές της; Αλλά και αυτό να μη συμβεί, δε θα μολυνθεί το ίδιο το σακουλάκι;
3ον. Τα παιδιά στα διαλείμματα θα κρατηθούν σε αποστάσεις δύο μέτρων το ένα από το άλλο; Έχουμε να κάνουμε με ανθρώπινες υπάρξεις, που μάλιστα σφύζουν από ενέργεια, ή με ανθρωποειδή “ρομποτάκια” που αν τα βάλουμε σε μία θέση και θα παραμείνουν εκεί; Αν τα παιδιά, κυρίως νηπιαγωγείου και στοιχειώδους,  δε θα μπορούν ούτε να παίξουν ελεύθερα και αβίαστα, θα αρρωστήσουν ψυχοσωματικά, ναι ή όχι;
4ον. Όταν η μάσκα υγρανθεί από τις στοματικές και ρινικές εκκρίσεις του παιδιού και την υγρασία της εκπνοής του, πράγμα που είναι απολύτως βέβαιο ότι θα συμβεί, θα είναι ή δε θα είναι ο ιδανικός τόπος για την ανάπτυξη και άλλων παθογόνων μικροβίων όπως βακτήρια, μύκητες και διάφοροι άλλοι ιοί , εφόσον, όπως όλοι  γνωρίζουμε,  η υγρασία ευνοεί την ανάπτυξη τους; Θα αυξηθούν ή δε θα αυξηθούν τα κρούσματα από άλλες ασθένειες στο μαθητικό πληθυσμό, κατά τρόπο στατιστικά αδιαμφισβήτητο και ακραία γονεϊκή οργή;
Δε θα αναφερθώ  στις  επιπτώσεις της μάσκας στην ψυχική και νοητική υγεία των παιδιών, γιατί δεν τεκμηριώνονται απτά όπως τα άλλα δεδομένα και ίσως αμφισβητηθούν. Το κάνει όμως ένας  Γερμανός παιδίατρος, ο  Dr. Guido C. Hofmann,  οποίος μέσα σε 3′ και 20»,  ευρισκόμενος σε μεγάλη συναισθηματική φόρτιση και συγκρατώντας με κόπο τα δάκρυα και την οργή του, επισείει τις  ολέθριες αρνητικές επιδράσεις  που επιδαψιλεύει  η μάσκα  στα παιδιά από  άποψη ψυχονοητικής και σωματικής υγείας. Το σχετικό video μπορείτε να το δείτε εδώ:   https://www.youtube.com/watch?v=CkFjvWZoVEI
Τα άνω ερωτήματα  είχαν ως προΰπόθεση ότι οι υφασμάτινες μάσκες, όπως αυτές που θα χαριστούν από το Υπ. Παιδείας στα παιδιά,  τους παρέχουν επαρκή προστασία έναντι της γρίπης Covid-19.  Ή μήπως όχι;
Για να απαντήσουμε σε αυτήν την ερώτηση, το πρώτο και απλούστερο πράγμα που πρέπει με επιστημονική τεκμηρίωση να αναζητήσουμε είναι ποιο το μέγεθος του ιού της Covid-19 και ποια τα όρια  τού μεγέθους των οπών στις υφασμάτινες μάσκες.
Ο ιός έχει διάσταση 0,12 μικρόν και τα κενά της ύφανσης κυμαίνονται μεταξύ 2 και 10 μικρόν. Και για να έχουμε καλύτερη νοητική εικόνα της σύγκρισης αυτών των μεγεθών, θα  υποθέσουμε ότι είναι μέτρα. Επειδή  η αναλογία μεταξύ τους είναι που  δείχνει το πρόβλημα. Και η αναλογία λέει: ο ιός έχει διάμετρο 12 εκατοστά (0,12μ) και τα κενά της ύφανσης κυμαίνονται από 2 έως 10 μέτρα.
Τι συμπέρασμα εξάγεται; Διαπερνάει ο ιός τις υφασμάτινες μάσκες ή όχι; Μας λένε ότι οι υφασμάτινες μάσκες συγκρατούν τα μεγάλα σταγονίδια, (σιέλου, ρινικά κ.α.) . Τι γίνεται όμως όταν  τα σταγονίδια μαζί με τις προσωπικές απεκκρίσεις θα αυξήσουν ακόμα περισσότερο τις οπές του υφάσματος, καθόσον  έχει αναντίρρητα διαπιστωθεί ότι όταν υγραίνονται διευρύνονται. Θα διαπεράσει, λοιπόν, ο ιός το ύφασμα ή όχι;  Και ειδικά μετά από πολύωρη χρήση της ίδιας μάσκας; «Το να προστατευτείς από τον κορωνοϊό με μια μάσκα,είναι σαν να σκέφτεσαι να προστατευτείς από τα κουνούπιαμε μια περίφραξη από συρματόπλεγμα…” Stefano Montanari, Ιταλός ιατρός.
Πλέον αυτού (ή μάλλον λόγω αυτού), έχει συμβεί το εξής παράδοξο και ίσως παράνομο, που θέτει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία. Ενώ όλα τα προϊόντα που παράγονται στην Ε.Ε. και κατά κύριο λόγο τα ιατρικά, έχουν συγκεκριμένη στοχοθεσία και προδιαγραφές κατασκευής που να την πληρούν, οι υφασμάτινες μάσκες είναι “αδέσποτες”! Η Ε.Ε. δεν  έχει θέσει ούτε κάποιο στόχο  ούτε  προδιαγραφές κατασκευής τους.
Για να εξαλειφθεί από όλους μας κάθε αμφιβολία για το αν όλα αυτά είναι αληθή  ή όχι, ας ζητήσετε από το Υπ. Παιδείας   να σας αποστείλει τις προδιαγραφές της Ε.Ε. για τις υφασμάτινες μάσκες και το μέγεθος των οπών τους σε σχέση με τον ιό. Και ακόμα πιο συγκεκριμένα γι’ αυτές που θα χαριστούν στα Ελληνόπαιδα.
Έχουμε όλοι την εμπειρία μασκών, είτε των χειρουργικών που προστατεύουν τον απέναντι αλλά  όχι τον φέροντα είτε των υφασμάτινων που “λέγεται” ότι  προστατεύουν τον φέροντα και γνωρίζουμε καλά πόσο και οι δύο τύποι  δυσκολεύουν την ελεύθερη αναπνοή και το φυσιολογικό της ρυθμό. Δεν ξέρω όμως πόσοι δίνουμε την πρέπουσα  σημασία στο γεγονός ότι οι μάσκες μας εξαναγκάζουν να εισπνέουμε μέρος των καυσαερίων της εκπνοής μας, δηλαδή διοξείδιο του άνθρακα (CO2).
Επανεισπνέοντας μέρος της εκπνοής μας, αυξάνεται  μέσα σε ελάχιστο χρόνο η πίεση του CO2 μέσα στο αίμα,   δημιουργώντας ένα άκρως παθολογικό φαινόμενο που φέρει την επιστημονική ονομασία  υπερκαπνία.  Για τις γερμανικές προδιαγραφές το φυσιολογικό όριο της πίεσης [συγκέντρωσης, το σωστό] αυτής είναι 1000ppm, το ανώτερο επιτρεπτό μόλις 1200ppm και στις 3000ppm ο μετρητής αδυνατεί να μετρήσει περαιτέρω (κρασάρει). Η υπερκαπνία μπορεί να επιφέρει στον ενήλικα (πόσο μάλλον στο παιδί) νοητική σύγχυση, λήθαργο, σπασμούς, πτερυγοειδή τρόμο, μέχρι κώμα και θάνατο.  (Δείτε σχετική δημοσίευση εδώ: http://evaggelatos.com/?paged=2 ) και  http://evaggelatos.com/?p=16828
Τέλος, ας αναρωτηθούμε,  εμποδίζει ή όχι η μάσκα στα παιδιά να αναπτύξουν ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα; Την απάντηση τη δίνει ο  Dr. G. Hofmann και δε νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει οποιοσδήποτε γιατρός που θα  αμφισβητήσει αυτήν την απάντηση.
Αναφέρει  ο  Dr. Hofmann ότι για να αναπτυχθεί ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα στα παιδιά,  για να αναπτυχθούν τα Τ-λεμφοκύτταρα [και τα λοιπά φαγοκύτταρα]  στον οργανισμό τους, πρέπει τα παιδιά να έρχονται σε επαφή μεταξύ τους και με το περιβάλλον τους. Όπως ακριβώς οι μύες για να ισχυροποιηθούν, αλλά και για να μην ατροφήσουν, πρέπει να κινούνται ελεύθερα.
Και τώρα μερικά ιατρικά δεδομένα για το PCR τεστ.
Ο Dr. Boro Shifmann μέλος τού Robert Koch Institut (Ινστιτούτο ΚΟΧ Γερμανίας!), ενός από τα πιο αξιόπιστα ιατρικά/ερευνητικά κέντρα παγκοσμίως, είχε την καλοσύνη να δημιουργήσει ένα video αποκλειστικά για τους  Έλληνες με τα στατιστικά δεδομένα της Ελλάδος, αυτό: https://www.youtube.com/watch?time_continue=48&v=DTgN6CrDwAc&feature=emb_logo   και εδώ:
Αρχίζει (1′ ως 1′ 26»): “Το PCR τεστ είναι μια διαδικασία εξέτασης με την οποία κανείς μπορεί να ανιχνεύσει  θραύσματα DNA και RNA (νουκλεϊκά οξέα). Λαμβάνεται δείγμα βλεννογόνου και σε ένα είδος φωτοτυπικού μηχανήματος πολλαπλασιάζονται συνεχώς τα θραύσματα και παίζει ρόλο πόσες φορές θα αφήσεις να επαναληφθεί αυτή η διαδικασία. Δηλαδή αν την αφήσεις παραπάνω μπορείς να πάρεις ένα θετικό αποτέλεσμα χωρίς την παρουσία ιού”!!!
Με άλλα λόγια, όταν το δείγμα βλεννογόνου πολλαπλασιάζεται στο εργαστήριο  μέχρι να ανιχνευτεί ο ιός, δε λαμβάνεται πληροφορία για το λεγόμενο  ιικό φορτίο, που μπορεί να κυμαίνεται από ίχνη,  οπότε ο άνθρωπος δε μεταδίδει τον ιό, έως βαρύ ιικό φορτίο οπότε και ασθενεί και μεταδίδει.
Και καταλήγει ο Dr. Shifmann, με το να δείξει τις στατιστικές καμπύλες των κρουσμάτων(;) και των θανάτων στην Ελλάδα, ως  τις 25  Αυγούστου 2020.  Ενώ η καμπύλη θανάτων που βαίνει περίπου οριζόντια δεν εμφυσά καμία ανησυχία, η καμπύλη κρουσμάτων(;) κάνει άλμα προς το  +άπειρο.  Εξηγεί εύκολα ο ερευνητής  γιατρός το γιατί, βάση των εισαγωγικών του δηλώσεων.
Τι πραγματικά συμβαίνει στην πράξη; Μόλις ανιχνεύσουν τον ιό, το διαγνωσθέν άτομο , ανεξαρτήτως του ιικού φορτίου(!)  που φέρει στο σώμα του,  το θεωρούν κρούσμα (φορέα και μεταδότη της νόσου). Αυξάνεται έτσι εντελώς αβάσιμα ο  αριθμός των κρουσμάτων και, ως επακόλουθο, το ποσοστό διασποράς του ιού. Άρα αυξάνεται και ο φόβος των ανθρώπων.
Ας αναλογιστούμε λοιπόν πόσο  τραγικό είναι, ένα  παιδί με “ίχνη” ή καθόλου ιό στο σώμα του να θεωρηθεί φορέας της Covid-19 και να απαχθεί μακριά από τους γονείς του σε δομές απομόνωσης ή θεραπείας, με άγνωστο το τελικό αποτέλεσμα! Και να είμαστε συνυπεύθυνοι, τουλάχιστον ηθικά,  όλοι εμείς που δεν αντιδράσαμε την κατάλληλη ώρα.
Αγαπητοί Λειτουργοί της Εκπαίδευσης, μετά τα  όσα  αναφέρθηκαν στην παρούσα Πρόσκληση,  σας καλώ  να σταθμίσετε την ευθύνη σας έναντι των παιδιών και του Έθνους μας, του Συντάγματος και του άγραφου ΗΘΙΚΟΥ νόμου.  Δε μπορώ να σας υπαγορεύσω τι ακριβώς θα πράξετε. Θα ήταν ανάρμοστο εκ μέρους μου.
Σας προτρέπω, όμως, να μελετήσετε το άρθρο5 και ειδικά την παρ5 του  Συντάγματος. Επί πλέον να μελετήσετε με τη βοήθεια ενός ικανού και έντιμου δικηγόρου τα άρθρα του Ποινικού Κώδικα που ίσως χρησιμοποιηθούν στο μέλλον εναντίον σας. Αργά ή γρήγορα οι αλήθειες γύρω από το θέμα της γρίπης Covid-19, θα γίνουν ευρέως γνωστές.  Τότε ίσως  αρχίσουν έντονες αντιδράσεις γονέων  και κανείς  σας δε θα ήθελε να είναι ο σάκος του μποξ.
Σκεφθείτε τι έχει να συμβεί αν γονείς στείλουν τη μάσκα που θα χαριστεί στα παιδιά τους  σε ηλεκτρονικό μικροσκόπιο για να συγκρίνουν  τα μεγέθη κενών ύφανσης και ιού (που είναι γνωστό και αδιαμφισβήτητο στην ιατρική επιστήμη) και διαπιστώσουν ότι πρόκειται περί ελάχιστα, αν όχι και καθόλου, αποτελεσματικής μάσκας.   Ή αν διαπιστώσουν, αγοράζοντας μια μικρή συσκευή που μετρά την πίεση [συγκέντρωση] του CO2 στο αίμα, ότι στο παιδί τους, μετά από κάποια λεπτά φίμωσης της ελεύθερης αναπνοής του λόγω μάσκας, αυτή ανεβαίνει επικίνδυνα.  Κατά συνέπεια η μάσκα έχει μετρήσιμες  επιδράσεις στην υγεία του παιδιού.   Επίσης,  ίσως είναι θέμα χρόνου να αποδειχτεί πόσο το stress εξ αιτίας  όλων αυτών των επιβολών και υπερβολών που αφορούν τη  γρίπη Covid-19, αυξάνει την κορτιζόλη στο αίμα των ανθρώπων, ισχυρότατη αιτία πολλών ασθενειών και πολλών θανάτων.
Τέλος σας προτρέπω να ερευνήσετε από τώρα αν έχετε, βάση Συντάγματος και Νόμων, το δικαίωμα:
1ον.  Να θεωρήσετε  ότι ένα παιδί απουσιάζει από τη μαθησιακή διαδικασία, ενώ προσήλθε στο σχολείο, απλά επειδή δε φοράει μάσκα. Αυτό το γεγονός  καταργεί τη φυσική του παρουσία, το εξαϋλώνει ως ανθρώπινο ον; 
2ον. Να επιβάλετε τη μάσκα ή να επιτρέψετε τη διενέργεια PCR τεστ στα παιδιά, τα οποία αμφότερα είναι ξεκάθαρες  ιατρικές πράξεις ,χωρίς την έγκριση, κατά το δεύτερο και την παρουσία, του μόνου υπεύθυνου για το  κάθε παιδί, του γονέα/κηδεμόνα  του.  
3ον. Αν έχετε νομίμως το δικαίωμα ή είναι  δυνατόν να κατηγορηθείτε για συνέργεια σε  ποινικά κολάσιμη πράξη, αν κάποιο  παιδί μεταφερθεί λόγω ενός, (σύμφωνα με τις τώρα αποκαλυπτόμενες  αποδείξεις ιατρών του Ινστιτούτου  ΚΟΧ Γερμανίας) ,  αναξιόπιστου PCR τεστ, παρουσία σας που σημαίνει και σιωπηλή συναίνεση σας,  χωρίς τη  γνώση,  την παρουσία  και τη συγκατάνευση του κηδεμόνα του σε δομή απομόνωσης ή θεραπείας. Είναι να απορεί κανείς με  τις δομές αυτές. Δε θεωρεί, άραγε,  το Υπουργείο Παιδείας ικανούς τους γονείς να απομονώσουν και να θεραπεύσουν οι ίδιοι τα παιδιά τους, αν τυχόν αρρωστήσουν;
Κι αν στη συνέχεια  κάποιο το παιδί πεθάνει σε μια τέτοια δομή και  παραδώσουν στους οικείους του ένα σφραγισμένο σιδερένιο φέρετρο που δε θα έχουν το δικαίωμα ούτε καν να το ανοίξουν ποιος θα σας σώσει από την δίκαιη οργή των γονιών του;  Το γνωστό “αυτές ήταν οι εντολές” δυστυχώς, από όσο μπορώ να γνωρίζω, στο Ποινικό Δίκαιο δεν έχει αξία υπολογίσιμη.
Αλλά για ποιο πράγμα μιλάμε και προς  τι τόση επιμονή για  μάσκες και δομές  εφόσον, όπως ήδη αναφέρθηκε, κατά την έξαρση της γρίπης Covid-19 είχαμε μηδέν (0!) θανάτους και τέσσερα (4!) κρούσματα(;)  στις ηλικίες έως 17 ετών. Και φυσικά, χωρίς μάσκες στα σχολεία! Τελικά μήπως γι’ αυτό τα πήγαν τόσο καλά αυτές οι ηλικίες;

Σημειωτέον ότι σε Γερμανία, Ολλανδία, Σουηδία, χώρες με μικρή ηλιοφάνεια, η μάσκα δεν είναι υποχρεωτική για μαθητές. Κι εδώ, στη χώρα του ήλιου, “του ηλιάτορα”, που μας εφοδιάζει με άφθονη βιταμίνη D, τον υπ αριθμόν 1  εχθρό των ιώσεων μαζί με τη βιταμίνη C,επιβάλλονται μάσκες στα παιδιά, αντί παιχνίδια στον ήλιο και δωρεάν φυσικές πορτοκαλάδες!
Υπάρχει, εν τέλει, κάποιος βάσιμος φόβος να αρρωστήσουν από τη συγκεκριμένη γρίπη, τώρα που υποχωρεί η θνησιμότητα της,  να τη  μεταδώσουν ή να πεθάνουν παιδιά μικρής ηλικίας; Ο Dr. G. Hofmann  το αποκλείει  εντελώς, ακόμα και ως πιθανότητα, εφόσον τα παιδιά αναπνέουν ελεύθερα, παίζουν  και συγχρωτίζονται με άλλα παιδιά επίσης ελεύθερα.
Αυτή, αγαπητοί συνάδελφοι,  ήταν η Πρόσκληση μου και
                                                  ΣΑΣ ΚΑΛΩ   
 να  την αναλογισθείτε με τη σοβαρότητα  που αξίζει το θέμα της.
Αρμόδιος Δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να  επιδώσει νομίμως την παρούσα   Εξώδικη Πρόσκληση Α. στην Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ), Ξενοφώντος 15Α  Αθήνα, νομίμως εκπροσωπουμένης,  Β. στην Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), Κορνάρου 2 και Ερμού  Αθήνα, νομίμως εκπροσωπουμένης, προς γνώση  όλων των μελών των και  τις νόμιμες συνέπειες αυτής, αντιγράφοντας αυτήν εξ ολοκλήρου στην  έκθεση επιδόσεως του.
 ……..   11/9/ 2020                                       Η εξωδίκως προσκαλούσα
                                                               Αικ. Αλεξανδράτου-Χατζηθεοδώρου.
Υ.Γ. 1. Προς  ΔΟΕ και ΟΛΜΕ. Στις 12/9/2020, σας αποστέλλω και ηλεκτρονικά την από 11/9/2020 επιδοθείσα Εξώδικο Πρόσκληση μου προς εσάς, ώστε να διευκολύνω την αποστολή της σε όλα τα μέλη σας.2. Προς την Ανωτάτη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδος, (ΑΣΓΜΕ).  Σήμερα, 19/9/ 2020,  σας αποστέλλω  μία απλή, ηλεκτρονική κοινοποίηση της ως άνω Εξωδίκου Προσκλήσεως, με πρόσθετο έναν πρόλογο που θα είναι  κοινός,  ως προς το περιεχόμενο του, προς  όλες τις κοινοποιήσεις που θα κάνω στο διαδίκτυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...