Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020

Έβρος: «Πιδούδιμ, είστι καλά; Για σας κάθι μέρα προσευχόμαστι» Γιαγια συγκινεί με τα λόγια της

Γιαλαμάς

Συγκινούν τα λόγια μίας ηλικιωμένης στον Πρόεδρο της Ένωσης Συνοριακών Φρουρών Έβρου, Χρυσοβαλάντη Γιαλαμά....

Με την παραστατική περιγραφή μιας συνάντησής του με ηλικιωμένη κάτοικο του Έβρου, ο Πρόεδρος της Ένωσης Συνοριακών Φρουρών Έβρου, Χρυσοβαλάντης Γιαλαμάς, έστειλε σήμερα σε όλη την Ελλάδα την καλημέρα του και τη διαβεβαίωση οτι ο Έβρος δεν πέφτει…

Η ηλικιωμένη Εβρίτισσα από το Μαυροκκλήσι, εκφράζει με την ντοπιολαλιά της την αγωνία των κατοίκων της περιοχής για εκείνους που έχουν ως αποστολή τη φύλαξη των συνόρων της πατρίδας, και ο συνοριακός φρουρός την καθησυχάζει… Ή με άλλα λόγια, ο ένας ενθάρρυνε τον άλλον…!

Δείτε το συγκινητικό σημείωμα του κ. Γιαλαμά:

“Πηγαίνοντας χτες στο χωριό μου για να δω μετά από πολλές μέρες τον αγαπημένο μου αδερφό, συνάντησα έξω από το πατρικό μου μια γιαγιά και ακολούθησε ο εξής διάλογος: “Πιδούδιμ, είστι καλά; Μπαΐλτσατι, κόπκατι στου πουτάμ… Για σας κάθι μέρα προσευχόμαστι” – Της λέω “γιαγιάκα μου είμαστε μια χαρά, κανένας δεν έχει κουραστεί” και της χαμογέλασα. Με σταύρωσε και έφυγε… Τα συναισθήματά μου ανάμεικτα, τα μάτια βουρκωμένα από χαρά, συγκίνηση, περηφάνια… Ήμασταν, είμαστε, και θα είμαστε στην πρώτη γραμμή φύλαξης των συνόρων της χώρας μας. Οι Φύλακες άλλωστε γνωρίζουν… Καλή σας μέρα!”.


πηγή 

πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...