Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020

Να ψωνίζετε όποτε μπορείτε από τους υπερήλικες. Δεν το κάνουν από χόμπι, ούτε για να πλουτίσουν. Από ανάγκη για επιβίωση το κάνουν.



Ήμουν με τις φίλες μου σε ένα μαγαζί με γλυκά και καθόμασταν και τρώγαμε.Αρκετή ώρα πριν φύγουμε έρχεται ένας...
τύπος,άστεγος ήταν μας το είπε με ντροπή στα μάτια και μας έδειξε την εφημερίδα που πουλούσε 1,50€ έκανε.Τοτε εγώ αμέσως δίνω ένα 2€ γιατί είχα αρκετά ψιλά και η κολλητή μ του δίνει ένα τσιγάρο

Ο άνθρωπος έλαμψε ολόκληρος εγώ φυσικά του έδωσα και το 50λεπτο που μ περίσσευε μας είπε πως από όλη την ημέρα είμασταν τα δυο μοναδικά παιδιά που νοιάστηκαν και του έδωσαν έστω και αυτό το ελάχιστο ποσό των 2€ και του ενός τσιγάρου
Ο άνθρωπος έλαμψε ολόκληρος εγώ φυσικά του έδωσα και το 50λεπτο που μ περίσσευε μας είπε πως από όλη την ημέρα είμασταν τα δυο μοναδικά παιδιά που νοιάστηκαν και του έδωσαν έστω και αυτό το ελάχιστο ποσό των 2€ και του ενός τσιγάρου


Έφυγε χαρούμενος και πραγματικά χάρηκα που βοήθησα έναν άνθρωπο που υπέφερε και φαινόταν το ζευγάρι ( δν ήταν μικροί σε ηλικία) με το που πήγε ο άνθρωπος να πει τα ίδια που είπε και σε μας για την εφημερίδα τον περιφρόνησαν και συνέχισαν να κάνουν τις αηδίες του ερωτα
Παιδιά να βοηθάτε τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη ποτέ δεν ξέρεις τι σ επιφυλάσσει το μέλλον και η ζωή
Ρόδα εινια και γυρίζει
Ψυρη 15/11/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...