Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

Σφυράκης: Πάω τα παιδιά μου σε ιδιωτικό σχολείο - Είμαστε σε μια πλειονότητα αλλοδαπού στοιχείου

Νεκτάριος Σφυράκης


Ο τραγουδιστής Νεκτάριος Σφυράκης ανέφερε ότι «χωρίς να θέλω να μειώσω τις προσπάθειες των Ελλήνων πατριωτών εκπαιδευτικών, θα πρέπει να προφυλάξω τα...
παιδιά μου από οποιαδήποτε αρρυθμία του εκπαιδευτικού συστήματος».
Στα τέσσερα παιδιά του και το εκπαιδευτικό σύστημα αναφέρθηκε ο τραγουδιστής Νεκτάριος Σφυράκης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open.
Ο τραγουδιστής σημείωσε ότι πηγαίνει τα παιδιά του σε ιδιωτικό σχολείο.
Όπως τόνισε, μένει στα Πετράλωνα και δεν είναι τυχαίο που μεταβαίνει στο Παλαιό Φάληρο, όπου βρίσκεται το ιδιωτικό σχολείο των παιδιών.
Έκανε, δε, λόγο για πολλά προβλήματα στο δημόσιο σχολείο στην περιοχή όπου κατοικεί.
«Και εγώ, χωρίς να θέλω να μειώσω τις προσπάθειες των Ελλήνων πατριωτών εκπαιδευτικών, θα πρέπει να προφυλάξω τα παιδιά μου από οποιαδήποτε αρρυθμία του εκπαιδευτικού συστήματος», είπε.
Ο κ. Σφυράκης τόνισε πως «είμαστε μέσα σε μια πλειονότητα αλλοδαπού στοιχείου, όπου μοιραία τα παιδιά αυτά, επειδή ακόμα προσαρμόζονται στην ελληνική κοινωνία, τραβάνε πίσω τα εκπαιδευτικά προγράμματα του σχολείου».
«Εγώ δεν είμαι διατεθειμένος να αφήσω τα δικά μου τα παιδιά σε μια κοινωνία που θα έχει την οποιαδήποτε εγκληματικότητα και παραβατικότητα μέσα σε ένα σχολείο στο οποίο η δασκάλα δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες», συνέχισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...