Κύριε εισαγγελεύ / Κυρία εισαγγελεύ / Κύριο εισαγγελέο ή εισαγγελικό ή εισαγγελένιο ή εισαγγελούδι,
(Σημ. Καθώς δεν γνωρίζω το φύλο σας, περιλαμβάνω στην προσφώνησή μου και τα τρία γένη – αρσενικό, θηλυκό και ουδέτερο – για να μην κατηγορηθώ ως σεξιστής...
Κι επειδή η ελληνική γλώσσα δεν προβλέπει ουδέτερο γένος για το ουσιαστικοποιημένο επίθετο “εισαγγελεύς”, αυτοσχεδίασα, ελπίζοντας κάποιος από τους προτεινόμενους τύπους να σας καλύπτει.)
Επειδή μπορεί να το έχετε ξεχάσει, σας ενημερώνω ότι τον μισθό σας και τις παροχές σας τις πληρώνω εγώ με τους φόρους μου.
Απαιτώ λοιπόν, δεν ζητώ απλώς, να υπηρετείτε τον νόμο.
Τον νόμο, όμως. Όχι τα βίτσια κάθε δικομανή ή παρανοϊκού αυτής της χώρας.
Σας υπενθυμίζω ότι έχω πιο σοβαρά πράγματα να κάνω στη ζωή μου, κι ένα από αυτά είναι να εργάζομαι για να πληρώνω φόρους για να καλύπτω τον δικό σας μισθό.
Γι’ αυτό, σας παρακαλώ πολύ να μην με ξαναενοχλήσετε με φαιδρότητες.
Δεν πρόκειται να ανταποκριθώ σε καμμία πρόσκλησή σας, αν θέλετε να διατάξετε βίαιη προσαγωγή μου κάντε το, είναι δικαίωμά σας (ακόμα κι έτσι, δεν πρόκειται να προσθέσω τίποτε περισσότερο από όσα γράφω εδώ) ή στείλτε την υπόθεση στο ακροατήριο να γελάν και τα κουδούνια στην έδρα.
Κατόπιν της επικής όντως απάντησης του Θάνου Τζήμερου, η οποία όχι μόνον με καλύπτει πλήρως, ως διωκόμενη και προσφάτως αθωωθείσα για την μήνυση του ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΥ ΔΙΚΟΜΑΝΗ εναντίον μου, είμαι βεβαία πως καλύπτει και το 90% των ΕΛΛΗΝΩΝ, αλλά και το 100% των μηνυόμενων από τον λόγω "ψυχάκια"...
Οι πληροφορίες πως μετά την επική απάντηση του Θάνου Τζήμερου, η εισαγγελέας (συμφωνώ δε και με την προσφώνηση Τζήμερου,) υπέστη εγκεφαλικό, ελέγχονται μέχρι στιγμής και δεν έχουν εξακριβωθεί...
Όπως δεν έχει εξακριβωθεί και έτερη πληροφορία, ότι επισκεπτόταν συνεχώς την τουαλέτα... και μην με ρωτήσετε αν οι τουαλέτα ήταν γυναικεία ή αντρική ή ουδετέρου γένους, διότι δεν γνωρίζω...
Υπάρχει και μια ακόμα πληροφορία... η οποία και αυτή ελέγχεται...
Πως το εισαγγελικόν όργανον, επικοινώνησε με τους ανωτέρους της, δικαστικούς και πολιτικούς προϊσταμένους, τι να κάνει το δόλιο (το όργανο).
Απαντήσεις δεν έχω για καμία ερώτηση, και όταν μάθω τι τελικά συμβαίνει, θα το ανακοινώσω με ξεχωριστή ανάρτηση.
Καλλιόπη Σουφλή
Υ.Γ. Το φελέκι μου μέσα, δεν έχω βρει τον χρόνο να γράψω μια ανοιχτή επιστολή στο εισαγγελικόν όργανο, που με παρέπεμψε στο πρόσφατο δικαστήριο, ούτε στα έτερα όργανα της ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝ-ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΙΑΣΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.
Ο Θάνος Τζήμερος δέχεται σωρρηδόν μηνύσεις από τον (αντ)εθνικό μηνυτή Γ. Δημητρά, κάθως εκφράζει με παρρησία τις απόψεις του για τον ισλαμικό κίνδυνο.
Η Εισαγγελία Ρατσιστικής Βίας τον κάλεσε ακόμα μια φορά να δώσει εξηγήσεις για μια ανάρτησή του στο Facebook, απειλώντας, πως αν δεν ανταποκριθεί, θα διατάξει την βίαιη προσαγωγή του.
Αντί εξηγήσεων ο Θάνος Τζήμερος απέστειλε στην Εισαγγελία, μιλώντας όπως πάντα έξω από τα δόντια, την παρακάτω επιστολή που θίγει – για πρώτη φορά δημοσίως – ένα μείζον πρόβλημα της Δημοκρατίας: Τη λειτουργία της Δικαιοσύνης με πολιτικά «φίλτρα» και την ανεπάρκεια των δικαστών.
Αθήνα 28/1/2020
Κύριε εισαγγελεύ / Κυρία εισαγγελεύ / Κύριο εισαγγελέο ή εισαγγελικό ή εισαγγελένιο ή εισαγγελούδι,
(Σημ. Καθώς δεν γνωρίζω το φύλο σας, περιλαμβάνω στην προσφώνησή μου και τα τρία γένη – αρσενικό, θηλυκό και ουδέτερο – για να μην κατηγορηθώ ως σεξιστής.
Κι επειδή η ελληνική γλώσσα δεν προβλέπει ουδέτερο γένος για το ουσιαστικοποιημένο επίθετο “εισαγγελεύς”, αυτοσχεδίασα, ελπίζοντας κάποιος από τους προτεινόμενους τύπους να σας καλύπτει.)
Επειδή μπορεί να το έχετε ξεχάσει, σας ενημερώνω ότι τον μισθό σας και τις παροχές σας τις πληρώνω εγώ με τους φόρους μου.
Απαιτώ λοιπόν, δεν ζητώ απλώς, να υπηρετείτε τον νόμο.
Τον νόμο, όμως. Όχι τα βίτσια κάθε δικομανή ή παρανοϊκού αυτής της χώρας.
Κάποια στιγμή στη διάρκεια των νομικών σας σπουδών, δεν μπορεί, θα πέσατε πάνω στην έννοια της “νόμω αβάσιμης” έγκλησης.
Αν δεν το θυμάστε, να σας βοηθήσω: το άρθρο 47 του ΚΠΔ στην α’ παράγραφο αναφέρει:
“Ο εισαγγελέας πλημμελειοδικών εξετάζει την έγκληση που έλαβε και αν κρίνει ότι αυτή δεν στηρίζεται στο νόμο ή είναι προφανώς αβάσιμη στην ουσία της ή ανεπίδεκτη δικαστικής εκτίμησης την απορρίπτει με διάταξη, η οποία περιλαμβάνει συνοπτική αιτιολογία.”
Άρα, αν κάτι είναι “φως φανάρι” ότι δεν στέκει νομικώς, δεν χρειάζεται καν να προχωρήσετε σε προανακριτική διαδικασία η οποία συνεπάγεται κόστος και για τη δημόσια διοίκηση και για τους πολίτες.
Είναι “φως φανάρι” στην περίπτωσή μας;
Να το δούμε.
Τι λέει ο νόμος περί ρατσιστικής βίας;
Ελληνικά γνωρίζετε, υποθέτω.
Αυτό:
“Όποιος με πρόθεση, δημόσια, προφορικά ή διά του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, υποκινεί, προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων, τιμωρείται με φυλάκιση τριών (3) μηνών έως τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή πέντε έως είκοσι χιλιάδων (5.000 -20.000) ευρώ”.
Για να στοιχειοθετηθεί λοιπόν αδίκημα ή έστω για να υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις, θα πρέπει να υποκινώ, προκαλώ, διεγείρω, προτρέπω ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ.
Και όχι μόνο αυτό.
Θα πρέπει αυτές οι πράξεις να μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων.
Κι όχι μόνο αυτό.
Το μίσος ή η βία θα πρέπει να εκφρασθεί ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ που ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων.
Πάμε τώρα στο δημοσίευμά μου, της 21/12/2018.
Αναφέρεται στον βιασμό και τον αποκεφαλισμό δύο σκανδιναβών τουριστριών στο Μαρόκο, απλώς και μόνο επειδή ήταν “άπιστες” δηλαδή μη μουσουλμάνες:
“Οι δυτικοί θα πρέπει να καταλάβουν ότι αυτό που οι ίδιοι χαρακτηρίζουν ως έγκλημα και το αποδίδουν σε «ανθρωπόμορφα κτήνη», για τους δολοφόνους είναι απλώς υπακοή στις εντολές του Θεού τους.
Πώς υπάκουσε ο Αβραάμ της Βίβλου στην εντολή του Θεού να σφάξει τον γιο του;
Έτσι ακριβώς.
Ο θεός τους τούς έχει δώσει, διά του Κορανίου, εντολή να σφάζουν απίστους και να βιάζουν τις γυναίκες τους.
Κι αυτό κάνουν.
Γι’ αυτό καμαρώνουν, γι’ αυτό βιντεοσκοπούν τους αποκεφαλισμούς, γι’ αυτό ανεβάζουν στο youtube τις πράξεις τους.
Εσύ τις χαρακτηρίζεις αποτρόπαιες, αυτοί, ευσεβείς.
Το πρόβλημα δεν το έχουν αυτοί.
Το έχεις εσύ, δυτικέ, που δεν καταλαβαίνεις πώς σκέφτονται και επιτρέπεις να λειτουργεί στο πλαίσιο της Ευρώπης μια «θρησκεία» σφαγών και βιασμών.”
Πού βλέπετε να υποκινώ, προκαλώ, διεγείρω, προτρέπω ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ που να μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ που ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των… ποιών;
Των δολοφόνων του Μαρόκου ή γενικώς των μουσουλμάνων της Ευρώπης;
Υπήρξε κάποια πράξη εναντίον του Ισλάμ από τις 21/12/2018 μέχρι σήμερα που είχε ως αφετηρία το δημοσίευμά μου;
Πρέπει να χάσω μια μέρα από τη δουλειά μου, να πάω στην Αστυνομία, να στέλνετε εσείς παραγγελίες και να τις φέρνουν τα αστυνομικά όργανα στο γραφείο μου, χαρτιά να πηγαίνουν και να έρχονται, φάκελοι να ντανιάζονται, να με απειλείτε με… βίαιη προσαγωγή, με όλες αυτές τις ενέργειες πληρωμένες από τους φόρους μου, δηλαδή από το υστέρημά μου, για να εξηγήσω τι;
Το αυταπόδεικτο;
Ο μηνυτής οφείλει να αποδείξει – ελπίζω να έχετε πέσει, κατά σύμπτωση, πάνω και σ΄ αυτή τη θεμελιώδη αρχή του δικαιικού μας συστήματος – ότι το δημοσίευμά μου συνιστά υποκίνηση, πρόκληση, διέγερση ή προτροπή σε ΠΡΑΞΕΙΣ.
Το απέδειξε;
Όχι μόνο δεν το απέδειξε, αλλά τιτλοφορεί τη μηνυτήρια αναφορά του ως “ρητορική μίσους με τη μορφή βλασφημίας”.
Δεν γνωρίζετε ότι έχει καταργηθεί το αδίκημα της βλασφημίας;
Ακόμα κι αν θεωρήσουμε ότι το να αποκαλείς μια θρησκεία που προτρέπει σε σφαγές και βιασμούς ως θρησκεία σφαγών και βιασμών συνιστά βλασφημία και όχι αντικειμενική περιγραφή και κυριολεξία, με καλείτε να δώσω εξηγήσεις για αδίκημα που δεν υπάρχει καν στον ποινικό μας κώδικα;
Δεν ξέρετε ότι ο εθνικός ιεροεξεταστής του δικαιωματισμού και της πολιτικής ορθότητας υποβάλλει μηνύσεις σωρηδόν κατά πάντων διεκδικώντας ρεκόρ Γκίνες;
Είναι οξύμωρο το ότι αυτός που ήταν διαπρύσιος πολέμιος του νόμου περί βλασφημίας και ζητούσε επιμόνως την κατάργησή του, τον επικαλείται στη μήνυσή του!
Προφανώς τον ενοχλεί ο νόμος όταν πρόκειται για βλασφημία κατά του Χριστιανισμού, ενώ μια χαρά εξυπηρετεί τις επιδιώξεις του όταν πρόκειται να “προστατευθεί” το Ισλάμ!
Βεβαίως, αυτός τη δουλειά του κάνει, αφού μπορεί.
Έτσι βγάζει μεροκάματο, μολονότι θα έπρεπε κάποιος εισαγγελέας να ψάξει τις πηγές χρηματοδότησής του και δη αυτές εκτός συνόρων.
Εσείς, όμως, κάνετε τη δική σας δουλειά;
Υπολογίσατε ποτέ πόσο κοστίζει στο σύστημα απονομής της Δικαιοσύνης η εκδίκαση, με τη γραφειοκρατία που την συνοδεύει, όλων αυτών των γελοιοτήτων, οι οποίες φτάνουν στο ακροατήριο, για να καταπέσουν σχεδόν όλες, προς καταισχύνη της Δικαιοσύνης και των λειτουργών της;
Δεν ξέρω αν είσαστε εσείς ή κάποιος/α/ο προκάτοχός/ό σας που έστειλε στο ακροατήριο τη μήνυση του επαγγελματία μηνυτή εναντίον της Σώτης Τριανταφύλλου.
Πηγαινοερχόταν η Σώτη από το Παρίσι όπου διαμένει για να δικασθεί με ένα απαράδεκτο, κωμικό κατηγορητήριο.
Μεταξύ μας: εγώ δεν πιστεύω ότι η εισαγγελική αρχή που το έστειλε στο ακροατήριο δεν είχε συναίσθηση της ανεπάρκειάς του.
Αλλά πώς να πάει κόντρα στην πανίσχυρη συντεχνία του δικαιωματισμού και της πολιτικής ορθότητας;
Πώς να τολμήσει να βάλει την υπόθεση στο αρχείο, ρίχνοντας κι ένα γερό κατσάδιασμα στον επαγγελματία μηνυτή διότι απασχολεί τη Δικαιοσύνη άνευ λόγου;
Ευτυχώς, κάποιοι δικαστικοί λειτουργοί έσωσαν την τιμή και την υπόληψη του κλάδου σας και η Σώτη αθωώθηκε πανηγυρικώς.
Πώς, όμως, θα αποζημιωθεί για το κόστος της δίκης, των δικηγόρων και τα ταξίδια που έκανε λόγω των αλλεπάλληλων αναβολών (άλλο τεράστιο πρόβλημα αυτό στο σύστημα απονομής δικαιοσύνης);
Να σας εκθέσω λοιπόν, άπαξ δια παντός, τις απόψεις μου.
Γενικώς για την Πολιτεία και ειδικώς για το Ισλάμ, διότι δεν ξέρω τι προτίθεστε να κάνετε ως συχνός αποδέκτης των προϊόντων της Βιομηχανίας Μηνύσεων “Δημητράς και Σια”.
α) Είμαι αναφανδόν υπέρ της νομιμότητας ακόμα κι αν διαφωνώ με το περιεχόμενο ενός νόμου.
Έχω δηλώσει κατ΄ επανάληψιν ότι οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται μέχρι κεραίας στους πάντες, χωρίς πολιτικά, κομματικά ή κοινωνικά φίλτρα και ο μόνος τρόπος για να αλλάξει ένας κακός νόμος είναι το νομοθετικό έργο στη Βουλή, την είσοδο στην οποία επιδιώκει το κόμμα του οποίου προεδρεύω, η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ.
Αν οι πολίτες μάς δώσουν τη δυνατότητα να νομοθετήσουμε θα κάνουμε τεκτονικού χαρακτήρα μεταρρυθμίσεις στο σύνολο της Δημόσιας Διοίκησης, της Δικαιοσύνης συμπεριλαμβανομένης – να το έχετε υπ’ όψιν.
β) Είμαι αναφανδόν κατά της βίας – κι αυτό το έχω δηλώσει χιλιάδες φορές. Η βία ακόμα κι αν επικαλείται τα πιο δίκαια αιτήματα του κόσμου, δημιουργεί πάντα καθεστώς χειρότερο από αυτό που διατείνεται πως θα θεραπεύσει.
γ) Θεωρώ – το έχω δηλώσει και γράψει σε εκατοντάδες άρθρα και συνεντεύξεις μου – πως το Ισλάμ δεν είναι μόνο θρησκεία.
Είναι ένα νομικό, κοινωνικό, πολιτικό και στρατιωτικό σύστημα, ασύμβατο με τον Δυτικό πολιτισμό, που καταπατά βάναυσα τα ατομικά δικαιώματα, τα δικαιώματα των παιδιών, των γυναικών και των μειονοτήτων, και επιδιώκει τη λειτουργία του στις ευρωπαϊκές χώρες ως παράλληλο νομικό σύστημα με απώτερο (όχι και τόσο απώτερο…) στόχο την ισλαμοποίηση της Ευρώπης εκ των έσω.
Αυτή είναι η άποψή μου, δυστυχώς οι εξελίξεις στην Ευρώπη με επιβεβαιώνουν, και έχω κάθε δικαίωμα να την εκφράζω δημοσίως.
Θα συνεχίσω να το κάνω, είτε συμφωνείτε είτε διαφωνείτε.
δ) Θα σας συνιστούσα να αγοράζατε ένα Κοράνι και να το μελετούσατε.
Εμπίπτει, καραμπινάτα, στις διατάξεις περί ρατσιστικής βίας, διότι προτρέπει τους πιστούς να ασκήσουν ανθρωποκτόνο βία στους μη μουσουλμάνους.
Απ’ ό,τι ξέρω, το Ισλάμ δεν έχει αποκηρύξει αυτές τις προτροπές όπως έχει κάνει ο Χριστιανισμός κατατάσσοντας τις αντίστοιχες προτροπές του ιερού του βιβλίου στην “Παλαιά Διαθήκη”.
Παλαιά Διαθήκη δεν έχει το Ισλάμ.
Όλες οι εντολές του είναι άμεσης εφαρμογής και δεσμεύουν τον πιστό του 21ου αιώνα.
Ρίξτε μια ματιά, για να πάρετε μια γεύση, στην επίσημη μετάφραση της Σαουδικής Αραβίας: http://qurango.com/download/greek.pdf:
Σούρα ελ-Μπάκαρα
171. «Το παράδειγμα των απίστων μοιάζει μ’ αυτόν που φωνάζει σ’ εκείνον που δεν ακούει παρά μόνον τις κραυγές και τους κλαυθμούς χωρίς να καταλαβαίνει τίποτε. Είναι κουφοί άλαλοι και τυφλοί και τίποτε δεν καταλαβαίνουν.»
191. «Φονεύετέ τους (τους απίστους) και διώχτε τους, από κει που σας έδιωξαν…».
193. «Πολεμάτε τους ώσπου να μην σας καταδιώξουν στην ειδωλολατρία και να υπερισχύσει η πίστη στον Αλλάχ…».
221. «Και μη παντρεύεστε άπιστες γυναίκες μέχρις ότου πιστέψουν. Μια σκλάβα που πιστεύει είναι καλύτερη από μια άπιστη ακόμα κι να σας γοητέψει. Ούτε να παντρεύετε τις κόρες σας με άπιστους…».
223. «Οι γυναίκες σας είναι για σας όπως η καλλιεργήσιμη γη. Καλλιεργήστε την όποτε και όπως θέλετε… ».
244. «Πολεμάτε υπέρ του Αλλάχ και μάθετε ότι ο Αλλάχ όλα τα ακούει και όλα τα γνωρίζει.».
Σούρα αλ-Ιμράν
56. «Κι όσο αφορά εκείνους που αρνήθηκαν την Πίστη, θο τους τιμωρήσω με σκληρά βασανιστήρια σ΄ αυτόν τον κόσμο και τον άλλο και κανείς δεν θα βρεθεί να τους βοηθήσει.».
118. «Ώ σεις που πιστεύσατε! Μην έχετε οικειότητα με όσους είναι έξω από τις θέσεις σας. Δεν θα παραλείψουν να σας διαφθείρουν.»
131. «Να φοβάστε τη Φωτιά που έχει ετοιμαστεί για όσους έχουν αρνηθεί την Πίστη.»
151. «Θα σκορπίσουμε τον τρόμο στις καρδιές των απίστων…»
157. «Αν σκοτωθείτε ή πεθάνετε για χάρη του Αλλάχ, η ευσπλαχνία και η επιείκεια από τον Αλλάχ είναι πολύ καλύτερες…»
169. «Και μή νομίσετε ότι όσοι σκοτώθηκαν για το όνομα του Αλλαχ είναι πεθαμένοι. Όχι! Ζουν, βρίσκοντας τη διατροφή τους στην παρουσία του Κυρίου τους.»
178. «Κι ας μη νομίσουν οι άπιστοι ότι η αναβολή που τους δίνουμε είναι καλό γι’ αυτούς. Τους δίνουμε αναβολή γιατί ειναι ενδεχόμενο να αυξηθούν στην ανομία τους, οπότε τους περιμένει ατιμωτική τιμωρία.»
Σούρα ελ-Νισά
15. «Και όσες από τις γυναίκες σας είναι ένοχες μοιχείας, τότε καλέστε τέσσερις μάρτυρες από σας. Αν αυτοί μαρτυρήσουν τότε περιορίστε τες στα σπίτια ώσπου ο θάνατος να τις διεκδικήσει…»
24. «Επίσης απαγορεύεται να παντρεύεστε με έγγαμες γυναίκες εκτός από εκείνες που το δεξί σας χέρι εξουσιάζει (ως αιχμάλωτες).»
34. «Οι άνδρες είναι οι προστάτες και οι Κύριοι των γυναικών, γιατί ο Αλλάχ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άνδρες από τις γυναίκες […] Όσο για τις γυναίκες εκείνες που φοβάστε για την παρακοή τους, συμβουλέψτε τες πρώτα, έπειτα αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους και τέλος να τις δείρετε ελαφριά.»
56. «Όσοι αρνήθηκαν τα σημεία μας σύντομα θα τους κάψουμε με την Φωτιά κι όσες φορές θα ψήνονται τα δέρματά τους θα τα αντικαθιστούμε με άλλα δέρματα, ώστε να δοκιμάζουν συνεχώς τον βασανισμό.»
76. «Εκείνοι που πίστευσαν πολεμούν υπέρ του Αλλάχ.»
84. «Πολέμα λοιπόν υπέρ του Αλλάχ. Ευθύνη δεν έχεις παρά μόνο για τον εαυτό σου. Να εξεγείρεις τους πιστούς στη μάχη.»
89. «…Αν όμως επιστρέψουν στην απιστία, τότε συλλάβετέ τους και σκοτώστε τους όπου κι αν τους βρίσκετε.»
Σούρα ελ-Μάτντε
33. «Η τιμωρία εκείνων οι οποίοι πολεμούν τον Αλλάχ και τον Απόστολό του, και διαβιούν στη γη άσχημα, είναι να εκτελούνται ή να σταυρώνονται ή να κόβονται τα χέρια και τα πόδια αντίπλευρα…»
38. «Και κόψτε τα χέρια του κλέφτη και της κλέφτρας: παραδειγματική τιμωρία, για το έγκλημά τους από τον Αλλάχ.»
Κι αυτά δεν είναι παρά μόνο ελάχιστα από τα “ιερά εδάφια” του Κορανίου στο οποίο οι μη πιστοί στον Αλλάχ χλευάζονται, υβρίζονται και απειλούνται ενώ οι πιστοί εντέλλονται στην παρούσα ζωή να τους πολεμήσουν και να τους εξοντώσουν.
Αυτό λοιπόν, το εξώφθαλμο κήρυγμα μίσους, που προτρέπει σε πράξεις όχι απλώς ρατσιστικής βίας αλλά ειδεχθών ανθρωποκτονιών οι οποίες έχουν στερήσει τη ζωή σε χιλιάδες ανθρώπους σε όλον τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και Έλληνες, δεν θεωρείται από τον εθνικό ιεροεξεταστή επιλήψιμο, ούτε ίδρωσε το αυτί κανενός στην εισαγγελία ρατσιστικής βίας να ψάξει λίγο περισσότερο τι ακριβώς διδάσκονται οι μουσουλμάνοι στα παράνομα και νόμιμα τζαμιά τους ανά την ελληνική (και την ευρωπαϊκή) επικράτεια.
Διυλίζετε τον κώνωπα, ψάχνοντας με το κερί μπας και βρείτε ψύλλους στα άχυρα μιας ανάρτησης στο Facebook που εκφράζει άποψη και μόνον, ενώ καταπίνετε όχι μόνο την κάμηλον, αλλά καραβάνια ολόκληρα μισαλλοδοξίας, ρατσισμού, σεξισμού και απροκάλυπτων “θεϊκών” διαταγών για εν ψυχρώ δολοφονίες αθώων, ανυποψίαστων ανθρώπων απλώς και μόνον επειδή δεν είναι μουσουλμάνοι.
Αν είχα διαθέσιμο χρόνο και πηγές χρηματοδότησης όπως ο “παρατηρητής” του ανύπαρκτου παρατηρητηρίου, θα έκανα μηνύσεις σε όλες τις μουσουλμανικές οργανώσεις της χώρας και της Ευρώπης με μόνο “ντοκουμέντο” το ιερό τους βιβλίο και θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δω τις αντιδράσεις, τις δικές σας και τις δικές τους και της ευρωπαϊκής πολιτικής ορθότητας.
Ενδεχομένως να το κάνω για να καταγραφεί τουλάχιστον στη δικανική μας ιστορία.
Δηλώνω ότι θα αγωνιστώ με κάθε νόμιμο τρόπο για να απαγορευθεί, φυσικά μετά από σχετική νομοθετική πρόβλεψη, η λειτουργία κάθε επίσημου ισλαμικού τεμένους στην Ελλάδα και στην Ευρώπη που δεν αποκηρύσσει τις αιμοβόρες σούρες του ιερού τους βιβλίου διότι εκτός των άλλων στοιχειοθετούν και το ποινικό αδίκημα της απειλής.
Ναι, δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι τρομοκράτες, υπάρχουν και εκκοσμικευμένοι μουσουλμάνοι αλλά το ποσοστό των φανατικών είναι εφιαλτικά μεγάλο.
Την επίθεση στο τζαμί του παρανοϊκού της Νέας Ζηλανδίας δεν υπήρξε χριστιανός που να μην την καταδίκασε.
Την επίθεση όμως των ριζοσπαστών ισλαμιστών στο μετρό του Λονδίνου στις 7/7/2005, πολύ πριν τον ISIS, που κόστισε 56 νεκρούς και 700 τραυματίες την θεωρεί δικαιολογημένη ο 1 στους 4 Βρετανούς μουσουλμάνους!
Μάλιστα, τα ποσοστά είναι μεγαλύτερα (31%) στους νεαρούς μουσουλμάνους σε σχέση με τις ηλικίες πάνω από 45 (14%)!
To 9% των Βρετανών μουσουλμάνων (288.000 άτομα!) ανήκουν στον σκληρό πυρήνα των ισλαμιστών και δηλώνουν ότι οι βομβιστές αυτοκτονίας είναι δικαιολογημένοι, ότι δεν θα κατέδιδαν ποτέ έναν τρομοκράτη στις αρχές, και ότι θεωρούν τη βία αποδεκτό τρόπο διάδοσης ή υπεράσπισης της θρησκείας τους.
Τo 28% (896.000 άτομα) θέλουν η Βρετανία να γίνει ένα ισλαμικό κράτος και η σαρία να επιβληθεί σε όλους, μουσουλμάνους και μη. Κι όταν μιλάνε για σαρία δεν εννοούν θέματα αστικού δικαίου, αλλά λιθοβολισμό για μοιχεία, μαστιγώσεις και ακρωτηριασμούς.
Το 65% των μουσουλμάνων της Δ. Ευρώπης θεωρούν τη σαρία πιο σημαντική από τον νόμο του κράτους στο οποίο ζουν και θα ήθελαν να εφαρμοστεί επίσημα, τουλάχιστον ως παράλληλο νομικό σύστημα.
Δεν έτυχε ποτέ να διαβάσετε έρευνα γνώμης ανάμεσα στους μουσουλμανικούς πληθυσμούς της Ευρώπης;
Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για το τι σκέπτομαι και τι επιδιώκω με την πολιτική μου δράση, διαβάστε τα παρακάτω άρθρα τα οποία, να σημειώσω, τα ξέρει απ’ έξω κι ανακατωτά ο εθνικός ιεροεξεταστής, καθότι απ’ ό,τι φαίνεται παρακολουθεί και πότε βήχω.
Τελειώνοντας, σας υπενθυμίζω ότι έχω πιο σοβαρά πράγματα να κάνω στη ζωή μου, κι ένα από αυτά είναι να εργάζομαι για να πληρώνω φόρους για να καλύπτω τον δικό σας μισθό.
Γι’ αυτό, σας παρακαλώ πολύ να μην με ξαναενοχλήσετε με φαιδρότητες.
Δεν πρόκειται να ανταποκριθώ σε καμμία πρόσκλησή σας, αν θέλετε να διατάξετε βίαιη προσαγωγή μου κάντε το, είναι δικαίωμά σας (ακόμα κι έτσι, δεν πρόκειται να προσθέσω τίποτε περισσότερο από όσα γράφω εδώ) ή στείλτε την υπόθεση στο ακροατήριο να γελάν και τα κουδούνια στην έδρα.
Και μια φιλική συμβουλή – αν θέλετε την ακούτε: ο θεσμικός ρόλος δεν αρκεί από μόνος του για να περιβάλλει κάποιον με κύρος.
Πρέπει να βοηθάει κι ο ίδιος.
Η περίπτωση “Πάκη” ίσως είναι ένα καλό παράδειγμα.
Αν σας ενοχλεί η εικόνα που έχουν οι πολίτες για το επίπεδο της λειτουργίας της Δικαιοσύνης (το 65% την εμπιστεύεται λίγο ή καθόλου), αναρωτηθείτε πόσο έχετε συμβάλει κι εσείς σ΄ αυτή.
Και σκεφθείτε τι πρέπει να κάνετε για να την αλλάξετε.
Σχετική αρθρογραφία μου:
“Πολυπολιτισμικότητα και άλλα παραμύθια” http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=35626
«Ποιος πολιτισμός είναι ανώτερος”
http://www.athensvoice.gr/…/πολιτικη/ποιος-πολιτισμός-είναι…
“Θεός σφαγών και βιασμών”
http://www.athensvoice.gr/po…/75171_theos-sfagon-kai-viasmon
“Ζητούνται αρτιμελείς νομικοί”
http://www.eglimatikotita.gr/2014/08/blog-post_4.html
“Ο μεσαίωνας του φόβου”
http://marketnews.gr/article/19826/o_mesaiwnas_tou_fobou
“Ζωσμένοι με εκρηκτικά” http://marketnews.gr/article/317202/zwsmenoi_me_ekrhktika
Η θρησκεία ως ποινικό αδίκημα
https://www.liberal.gr/…/i-thriskeia-os-poiniko-adiki…/40428
«Διαφωτισμός με προοδευτική συσκότιση»
http://www.athensvoice.gr/…/135324_diafotismos-me-proodeyti…
«Ο Πόλεμος με το Ισλάμ τελείωσε»
http://www.liberal.gr/…/arthra/o-polemos-me-to-islam-teleio…
«Πλατεία Μωάμεθ πρώην Τραφάλγκαρ»
http://www.capital.gr/…/32…/plateia-moameth-proin-trafalgkar
«Ο καρχαρίας ή εσύ” http://www.capital.gr/story/3081086
«Η χημειοθεραπεία της μαντήλας»
http://www.liberal.gr/…/i-isonchimeiotherapeiasin-tis-manti…
“Επιτέλους η σαρία γκρεμίζεται μέσω Στρασβούργου”
http://www.capital.gr/…/epitelous-i-saria-gkremizetai-meso-…
“Υπάρχει γαλανόλευκο Ισλάμ”
http://marketnews.gr/artic…/447768/yparxei-galanoleyko-islam
“Από τον γέροντα Παστίτσιο στο Ισλάμ Μπαϊλντί.”
http://www.athensvoice.gr/…/348936_apo-ton-geronta-pastitsi…
«Η αβάσταχτη βιαιότητα της μη – βίας»
http://marketnews.gr/…/39…/h-abastaxth-biaiothta-ths-mh-bias
“Σημαδεύοντας την καρωτίδα της Δημοκρατίας”
http://www.capital.gr/…/simadeuontas-tin-karotida-tis-dimok…
“Είμαστε λοιπόν ακροδεξιοί;”
http://marketnews.gr/art…/1726631/eimaste-loipon-akrodeksioi
«Πριν να μάθετε πολιτική, ξεκινήστε μαθαίνοντας ανάγνωση»
http://marketnews.gr/…/prin-na-mathete-politiki-ksekinhste-…
“Έχει δίκιο η μουσουλμάνα”
http://marketnews.gr/arti…/2452204/exei-dikio-h-mousoulmana…
Οι θέσεις της “Δημιουργίας ξανά” για τις σχέσεις κράτους – εκκλησιών http://www.dimiourgiaxana.gr/el/θεσεις/κρατος-εκκλησιες
Θάνος Τζήμερος
Πρόεδρος του κόμματος «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ»
Επικεφαλής της παράταξης «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής
Η Εισαγγελία Ρατσιστικής Βίας τον κάλεσε ακόμα μια φορά να δώσει εξηγήσεις για μια ανάρτησή του στο Facebook, απειλώντας, πως αν δεν ανταποκριθεί, θα διατάξει την βίαιη προσαγωγή του.
Αντί εξηγήσεων ο Θάνος Τζήμερος απέστειλε στην Εισαγγελία, μιλώντας όπως πάντα έξω από τα δόντια, την παρακάτω επιστολή που θίγει – για πρώτη φορά δημοσίως – ένα μείζον πρόβλημα της Δημοκρατίας: Τη λειτουργία της Δικαιοσύνης με πολιτικά «φίλτρα» και την ανεπάρκεια των δικαστών.
Αθήνα 28/1/2020
Κύριε εισαγγελεύ / Κυρία εισαγγελεύ / Κύριο εισαγγελέο ή εισαγγελικό ή εισαγγελένιο ή εισαγγελούδι,
(Σημ. Καθώς δεν γνωρίζω το φύλο σας, περιλαμβάνω στην προσφώνησή μου και τα τρία γένη – αρσενικό, θηλυκό και ουδέτερο – για να μην κατηγορηθώ ως σεξιστής.
Κι επειδή η ελληνική γλώσσα δεν προβλέπει ουδέτερο γένος για το ουσιαστικοποιημένο επίθετο “εισαγγελεύς”, αυτοσχεδίασα, ελπίζοντας κάποιος από τους προτεινόμενους τύπους να σας καλύπτει.)
Επειδή μπορεί να το έχετε ξεχάσει, σας ενημερώνω ότι τον μισθό σας και τις παροχές σας τις πληρώνω εγώ με τους φόρους μου.
Απαιτώ λοιπόν, δεν ζητώ απλώς, να υπηρετείτε τον νόμο.
Τον νόμο, όμως. Όχι τα βίτσια κάθε δικομανή ή παρανοϊκού αυτής της χώρας.
Κάποια στιγμή στη διάρκεια των νομικών σας σπουδών, δεν μπορεί, θα πέσατε πάνω στην έννοια της “νόμω αβάσιμης” έγκλησης.
Αν δεν το θυμάστε, να σας βοηθήσω: το άρθρο 47 του ΚΠΔ στην α’ παράγραφο αναφέρει:
“Ο εισαγγελέας πλημμελειοδικών εξετάζει την έγκληση που έλαβε και αν κρίνει ότι αυτή δεν στηρίζεται στο νόμο ή είναι προφανώς αβάσιμη στην ουσία της ή ανεπίδεκτη δικαστικής εκτίμησης την απορρίπτει με διάταξη, η οποία περιλαμβάνει συνοπτική αιτιολογία.”
Άρα, αν κάτι είναι “φως φανάρι” ότι δεν στέκει νομικώς, δεν χρειάζεται καν να προχωρήσετε σε προανακριτική διαδικασία η οποία συνεπάγεται κόστος και για τη δημόσια διοίκηση και για τους πολίτες.
Είναι “φως φανάρι” στην περίπτωσή μας;
Να το δούμε.
Τι λέει ο νόμος περί ρατσιστικής βίας;
Ελληνικά γνωρίζετε, υποθέτω.
Αυτό:
“Όποιος με πρόθεση, δημόσια, προφορικά ή διά του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, υποκινεί, προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων, τιμωρείται με φυλάκιση τριών (3) μηνών έως τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή πέντε έως είκοσι χιλιάδων (5.000 -20.000) ευρώ”.
Για να στοιχειοθετηθεί λοιπόν αδίκημα ή έστω για να υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις, θα πρέπει να υποκινώ, προκαλώ, διεγείρω, προτρέπω ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ.
Και όχι μόνο αυτό.
Θα πρέπει αυτές οι πράξεις να μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων.
Κι όχι μόνο αυτό.
Το μίσος ή η βία θα πρέπει να εκφρασθεί ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ που ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων.
Πάμε τώρα στο δημοσίευμά μου, της 21/12/2018.
Αναφέρεται στον βιασμό και τον αποκεφαλισμό δύο σκανδιναβών τουριστριών στο Μαρόκο, απλώς και μόνο επειδή ήταν “άπιστες” δηλαδή μη μουσουλμάνες:
“Οι δυτικοί θα πρέπει να καταλάβουν ότι αυτό που οι ίδιοι χαρακτηρίζουν ως έγκλημα και το αποδίδουν σε «ανθρωπόμορφα κτήνη», για τους δολοφόνους είναι απλώς υπακοή στις εντολές του Θεού τους.
Πώς υπάκουσε ο Αβραάμ της Βίβλου στην εντολή του Θεού να σφάξει τον γιο του;
Έτσι ακριβώς.
Ο θεός τους τούς έχει δώσει, διά του Κορανίου, εντολή να σφάζουν απίστους και να βιάζουν τις γυναίκες τους.
Κι αυτό κάνουν.
Γι’ αυτό καμαρώνουν, γι’ αυτό βιντεοσκοπούν τους αποκεφαλισμούς, γι’ αυτό ανεβάζουν στο youtube τις πράξεις τους.
Εσύ τις χαρακτηρίζεις αποτρόπαιες, αυτοί, ευσεβείς.
Το πρόβλημα δεν το έχουν αυτοί.
Το έχεις εσύ, δυτικέ, που δεν καταλαβαίνεις πώς σκέφτονται και επιτρέπεις να λειτουργεί στο πλαίσιο της Ευρώπης μια «θρησκεία» σφαγών και βιασμών.”
Πού βλέπετε να υποκινώ, προκαλώ, διεγείρω, προτρέπω ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ που να μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ που ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των… ποιών;
Των δολοφόνων του Μαρόκου ή γενικώς των μουσουλμάνων της Ευρώπης;
Υπήρξε κάποια πράξη εναντίον του Ισλάμ από τις 21/12/2018 μέχρι σήμερα που είχε ως αφετηρία το δημοσίευμά μου;
Πρέπει να χάσω μια μέρα από τη δουλειά μου, να πάω στην Αστυνομία, να στέλνετε εσείς παραγγελίες και να τις φέρνουν τα αστυνομικά όργανα στο γραφείο μου, χαρτιά να πηγαίνουν και να έρχονται, φάκελοι να ντανιάζονται, να με απειλείτε με… βίαιη προσαγωγή, με όλες αυτές τις ενέργειες πληρωμένες από τους φόρους μου, δηλαδή από το υστέρημά μου, για να εξηγήσω τι;
Το αυταπόδεικτο;
Ο μηνυτής οφείλει να αποδείξει – ελπίζω να έχετε πέσει, κατά σύμπτωση, πάνω και σ΄ αυτή τη θεμελιώδη αρχή του δικαιικού μας συστήματος – ότι το δημοσίευμά μου συνιστά υποκίνηση, πρόκληση, διέγερση ή προτροπή σε ΠΡΑΞΕΙΣ.
Το απέδειξε;
Όχι μόνο δεν το απέδειξε, αλλά τιτλοφορεί τη μηνυτήρια αναφορά του ως “ρητορική μίσους με τη μορφή βλασφημίας”.
Δεν γνωρίζετε ότι έχει καταργηθεί το αδίκημα της βλασφημίας;
Ακόμα κι αν θεωρήσουμε ότι το να αποκαλείς μια θρησκεία που προτρέπει σε σφαγές και βιασμούς ως θρησκεία σφαγών και βιασμών συνιστά βλασφημία και όχι αντικειμενική περιγραφή και κυριολεξία, με καλείτε να δώσω εξηγήσεις για αδίκημα που δεν υπάρχει καν στον ποινικό μας κώδικα;
Δεν ξέρετε ότι ο εθνικός ιεροεξεταστής του δικαιωματισμού και της πολιτικής ορθότητας υποβάλλει μηνύσεις σωρηδόν κατά πάντων διεκδικώντας ρεκόρ Γκίνες;
Είναι οξύμωρο το ότι αυτός που ήταν διαπρύσιος πολέμιος του νόμου περί βλασφημίας και ζητούσε επιμόνως την κατάργησή του, τον επικαλείται στη μήνυσή του!
Προφανώς τον ενοχλεί ο νόμος όταν πρόκειται για βλασφημία κατά του Χριστιανισμού, ενώ μια χαρά εξυπηρετεί τις επιδιώξεις του όταν πρόκειται να “προστατευθεί” το Ισλάμ!
Βεβαίως, αυτός τη δουλειά του κάνει, αφού μπορεί.
Έτσι βγάζει μεροκάματο, μολονότι θα έπρεπε κάποιος εισαγγελέας να ψάξει τις πηγές χρηματοδότησής του και δη αυτές εκτός συνόρων.
Εσείς, όμως, κάνετε τη δική σας δουλειά;
Υπολογίσατε ποτέ πόσο κοστίζει στο σύστημα απονομής της Δικαιοσύνης η εκδίκαση, με τη γραφειοκρατία που την συνοδεύει, όλων αυτών των γελοιοτήτων, οι οποίες φτάνουν στο ακροατήριο, για να καταπέσουν σχεδόν όλες, προς καταισχύνη της Δικαιοσύνης και των λειτουργών της;
Δεν ξέρω αν είσαστε εσείς ή κάποιος/α/ο προκάτοχός/ό σας που έστειλε στο ακροατήριο τη μήνυση του επαγγελματία μηνυτή εναντίον της Σώτης Τριανταφύλλου.
Πηγαινοερχόταν η Σώτη από το Παρίσι όπου διαμένει για να δικασθεί με ένα απαράδεκτο, κωμικό κατηγορητήριο.
Μεταξύ μας: εγώ δεν πιστεύω ότι η εισαγγελική αρχή που το έστειλε στο ακροατήριο δεν είχε συναίσθηση της ανεπάρκειάς του.
Αλλά πώς να πάει κόντρα στην πανίσχυρη συντεχνία του δικαιωματισμού και της πολιτικής ορθότητας;
Πώς να τολμήσει να βάλει την υπόθεση στο αρχείο, ρίχνοντας κι ένα γερό κατσάδιασμα στον επαγγελματία μηνυτή διότι απασχολεί τη Δικαιοσύνη άνευ λόγου;
Ευτυχώς, κάποιοι δικαστικοί λειτουργοί έσωσαν την τιμή και την υπόληψη του κλάδου σας και η Σώτη αθωώθηκε πανηγυρικώς.
Πώς, όμως, θα αποζημιωθεί για το κόστος της δίκης, των δικηγόρων και τα ταξίδια που έκανε λόγω των αλλεπάλληλων αναβολών (άλλο τεράστιο πρόβλημα αυτό στο σύστημα απονομής δικαιοσύνης);
Να σας εκθέσω λοιπόν, άπαξ δια παντός, τις απόψεις μου.
Γενικώς για την Πολιτεία και ειδικώς για το Ισλάμ, διότι δεν ξέρω τι προτίθεστε να κάνετε ως συχνός αποδέκτης των προϊόντων της Βιομηχανίας Μηνύσεων “Δημητράς και Σια”.
α) Είμαι αναφανδόν υπέρ της νομιμότητας ακόμα κι αν διαφωνώ με το περιεχόμενο ενός νόμου.
Έχω δηλώσει κατ΄ επανάληψιν ότι οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται μέχρι κεραίας στους πάντες, χωρίς πολιτικά, κομματικά ή κοινωνικά φίλτρα και ο μόνος τρόπος για να αλλάξει ένας κακός νόμος είναι το νομοθετικό έργο στη Βουλή, την είσοδο στην οποία επιδιώκει το κόμμα του οποίου προεδρεύω, η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ.
Αν οι πολίτες μάς δώσουν τη δυνατότητα να νομοθετήσουμε θα κάνουμε τεκτονικού χαρακτήρα μεταρρυθμίσεις στο σύνολο της Δημόσιας Διοίκησης, της Δικαιοσύνης συμπεριλαμβανομένης – να το έχετε υπ’ όψιν.
β) Είμαι αναφανδόν κατά της βίας – κι αυτό το έχω δηλώσει χιλιάδες φορές. Η βία ακόμα κι αν επικαλείται τα πιο δίκαια αιτήματα του κόσμου, δημιουργεί πάντα καθεστώς χειρότερο από αυτό που διατείνεται πως θα θεραπεύσει.
γ) Θεωρώ – το έχω δηλώσει και γράψει σε εκατοντάδες άρθρα και συνεντεύξεις μου – πως το Ισλάμ δεν είναι μόνο θρησκεία.
Είναι ένα νομικό, κοινωνικό, πολιτικό και στρατιωτικό σύστημα, ασύμβατο με τον Δυτικό πολιτισμό, που καταπατά βάναυσα τα ατομικά δικαιώματα, τα δικαιώματα των παιδιών, των γυναικών και των μειονοτήτων, και επιδιώκει τη λειτουργία του στις ευρωπαϊκές χώρες ως παράλληλο νομικό σύστημα με απώτερο (όχι και τόσο απώτερο…) στόχο την ισλαμοποίηση της Ευρώπης εκ των έσω.
Αυτή είναι η άποψή μου, δυστυχώς οι εξελίξεις στην Ευρώπη με επιβεβαιώνουν, και έχω κάθε δικαίωμα να την εκφράζω δημοσίως.
Θα συνεχίσω να το κάνω, είτε συμφωνείτε είτε διαφωνείτε.
δ) Θα σας συνιστούσα να αγοράζατε ένα Κοράνι και να το μελετούσατε.
Εμπίπτει, καραμπινάτα, στις διατάξεις περί ρατσιστικής βίας, διότι προτρέπει τους πιστούς να ασκήσουν ανθρωποκτόνο βία στους μη μουσουλμάνους.
Απ’ ό,τι ξέρω, το Ισλάμ δεν έχει αποκηρύξει αυτές τις προτροπές όπως έχει κάνει ο Χριστιανισμός κατατάσσοντας τις αντίστοιχες προτροπές του ιερού του βιβλίου στην “Παλαιά Διαθήκη”.
Παλαιά Διαθήκη δεν έχει το Ισλάμ.
Όλες οι εντολές του είναι άμεσης εφαρμογής και δεσμεύουν τον πιστό του 21ου αιώνα.
Ρίξτε μια ματιά, για να πάρετε μια γεύση, στην επίσημη μετάφραση της Σαουδικής Αραβίας: http://qurango.com/download/greek.pdf:
Σούρα ελ-Μπάκαρα
171. «Το παράδειγμα των απίστων μοιάζει μ’ αυτόν που φωνάζει σ’ εκείνον που δεν ακούει παρά μόνον τις κραυγές και τους κλαυθμούς χωρίς να καταλαβαίνει τίποτε. Είναι κουφοί άλαλοι και τυφλοί και τίποτε δεν καταλαβαίνουν.»
191. «Φονεύετέ τους (τους απίστους) και διώχτε τους, από κει που σας έδιωξαν…».
193. «Πολεμάτε τους ώσπου να μην σας καταδιώξουν στην ειδωλολατρία και να υπερισχύσει η πίστη στον Αλλάχ…».
221. «Και μη παντρεύεστε άπιστες γυναίκες μέχρις ότου πιστέψουν. Μια σκλάβα που πιστεύει είναι καλύτερη από μια άπιστη ακόμα κι να σας γοητέψει. Ούτε να παντρεύετε τις κόρες σας με άπιστους…».
223. «Οι γυναίκες σας είναι για σας όπως η καλλιεργήσιμη γη. Καλλιεργήστε την όποτε και όπως θέλετε… ».
244. «Πολεμάτε υπέρ του Αλλάχ και μάθετε ότι ο Αλλάχ όλα τα ακούει και όλα τα γνωρίζει.».
Σούρα αλ-Ιμράν
56. «Κι όσο αφορά εκείνους που αρνήθηκαν την Πίστη, θο τους τιμωρήσω με σκληρά βασανιστήρια σ΄ αυτόν τον κόσμο και τον άλλο και κανείς δεν θα βρεθεί να τους βοηθήσει.».
118. «Ώ σεις που πιστεύσατε! Μην έχετε οικειότητα με όσους είναι έξω από τις θέσεις σας. Δεν θα παραλείψουν να σας διαφθείρουν.»
131. «Να φοβάστε τη Φωτιά που έχει ετοιμαστεί για όσους έχουν αρνηθεί την Πίστη.»
151. «Θα σκορπίσουμε τον τρόμο στις καρδιές των απίστων…»
157. «Αν σκοτωθείτε ή πεθάνετε για χάρη του Αλλάχ, η ευσπλαχνία και η επιείκεια από τον Αλλάχ είναι πολύ καλύτερες…»
169. «Και μή νομίσετε ότι όσοι σκοτώθηκαν για το όνομα του Αλλαχ είναι πεθαμένοι. Όχι! Ζουν, βρίσκοντας τη διατροφή τους στην παρουσία του Κυρίου τους.»
178. «Κι ας μη νομίσουν οι άπιστοι ότι η αναβολή που τους δίνουμε είναι καλό γι’ αυτούς. Τους δίνουμε αναβολή γιατί ειναι ενδεχόμενο να αυξηθούν στην ανομία τους, οπότε τους περιμένει ατιμωτική τιμωρία.»
Σούρα ελ-Νισά
15. «Και όσες από τις γυναίκες σας είναι ένοχες μοιχείας, τότε καλέστε τέσσερις μάρτυρες από σας. Αν αυτοί μαρτυρήσουν τότε περιορίστε τες στα σπίτια ώσπου ο θάνατος να τις διεκδικήσει…»
24. «Επίσης απαγορεύεται να παντρεύεστε με έγγαμες γυναίκες εκτός από εκείνες που το δεξί σας χέρι εξουσιάζει (ως αιχμάλωτες).»
34. «Οι άνδρες είναι οι προστάτες και οι Κύριοι των γυναικών, γιατί ο Αλλάχ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άνδρες από τις γυναίκες […] Όσο για τις γυναίκες εκείνες που φοβάστε για την παρακοή τους, συμβουλέψτε τες πρώτα, έπειτα αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους και τέλος να τις δείρετε ελαφριά.»
56. «Όσοι αρνήθηκαν τα σημεία μας σύντομα θα τους κάψουμε με την Φωτιά κι όσες φορές θα ψήνονται τα δέρματά τους θα τα αντικαθιστούμε με άλλα δέρματα, ώστε να δοκιμάζουν συνεχώς τον βασανισμό.»
76. «Εκείνοι που πίστευσαν πολεμούν υπέρ του Αλλάχ.»
84. «Πολέμα λοιπόν υπέρ του Αλλάχ. Ευθύνη δεν έχεις παρά μόνο για τον εαυτό σου. Να εξεγείρεις τους πιστούς στη μάχη.»
89. «…Αν όμως επιστρέψουν στην απιστία, τότε συλλάβετέ τους και σκοτώστε τους όπου κι αν τους βρίσκετε.»
Σούρα ελ-Μάτντε
33. «Η τιμωρία εκείνων οι οποίοι πολεμούν τον Αλλάχ και τον Απόστολό του, και διαβιούν στη γη άσχημα, είναι να εκτελούνται ή να σταυρώνονται ή να κόβονται τα χέρια και τα πόδια αντίπλευρα…»
38. «Και κόψτε τα χέρια του κλέφτη και της κλέφτρας: παραδειγματική τιμωρία, για το έγκλημά τους από τον Αλλάχ.»
Κι αυτά δεν είναι παρά μόνο ελάχιστα από τα “ιερά εδάφια” του Κορανίου στο οποίο οι μη πιστοί στον Αλλάχ χλευάζονται, υβρίζονται και απειλούνται ενώ οι πιστοί εντέλλονται στην παρούσα ζωή να τους πολεμήσουν και να τους εξοντώσουν.
Αυτό λοιπόν, το εξώφθαλμο κήρυγμα μίσους, που προτρέπει σε πράξεις όχι απλώς ρατσιστικής βίας αλλά ειδεχθών ανθρωποκτονιών οι οποίες έχουν στερήσει τη ζωή σε χιλιάδες ανθρώπους σε όλον τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και Έλληνες, δεν θεωρείται από τον εθνικό ιεροεξεταστή επιλήψιμο, ούτε ίδρωσε το αυτί κανενός στην εισαγγελία ρατσιστικής βίας να ψάξει λίγο περισσότερο τι ακριβώς διδάσκονται οι μουσουλμάνοι στα παράνομα και νόμιμα τζαμιά τους ανά την ελληνική (και την ευρωπαϊκή) επικράτεια.
Διυλίζετε τον κώνωπα, ψάχνοντας με το κερί μπας και βρείτε ψύλλους στα άχυρα μιας ανάρτησης στο Facebook που εκφράζει άποψη και μόνον, ενώ καταπίνετε όχι μόνο την κάμηλον, αλλά καραβάνια ολόκληρα μισαλλοδοξίας, ρατσισμού, σεξισμού και απροκάλυπτων “θεϊκών” διαταγών για εν ψυχρώ δολοφονίες αθώων, ανυποψίαστων ανθρώπων απλώς και μόνον επειδή δεν είναι μουσουλμάνοι.
Αν είχα διαθέσιμο χρόνο και πηγές χρηματοδότησης όπως ο “παρατηρητής” του ανύπαρκτου παρατηρητηρίου, θα έκανα μηνύσεις σε όλες τις μουσουλμανικές οργανώσεις της χώρας και της Ευρώπης με μόνο “ντοκουμέντο” το ιερό τους βιβλίο και θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δω τις αντιδράσεις, τις δικές σας και τις δικές τους και της ευρωπαϊκής πολιτικής ορθότητας.
Ενδεχομένως να το κάνω για να καταγραφεί τουλάχιστον στη δικανική μας ιστορία.
Δηλώνω ότι θα αγωνιστώ με κάθε νόμιμο τρόπο για να απαγορευθεί, φυσικά μετά από σχετική νομοθετική πρόβλεψη, η λειτουργία κάθε επίσημου ισλαμικού τεμένους στην Ελλάδα και στην Ευρώπη που δεν αποκηρύσσει τις αιμοβόρες σούρες του ιερού τους βιβλίου διότι εκτός των άλλων στοιχειοθετούν και το ποινικό αδίκημα της απειλής.
Ναι, δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι τρομοκράτες, υπάρχουν και εκκοσμικευμένοι μουσουλμάνοι αλλά το ποσοστό των φανατικών είναι εφιαλτικά μεγάλο.
Την επίθεση στο τζαμί του παρανοϊκού της Νέας Ζηλανδίας δεν υπήρξε χριστιανός που να μην την καταδίκασε.
Την επίθεση όμως των ριζοσπαστών ισλαμιστών στο μετρό του Λονδίνου στις 7/7/2005, πολύ πριν τον ISIS, που κόστισε 56 νεκρούς και 700 τραυματίες την θεωρεί δικαιολογημένη ο 1 στους 4 Βρετανούς μουσουλμάνους!
Μάλιστα, τα ποσοστά είναι μεγαλύτερα (31%) στους νεαρούς μουσουλμάνους σε σχέση με τις ηλικίες πάνω από 45 (14%)!
To 9% των Βρετανών μουσουλμάνων (288.000 άτομα!) ανήκουν στον σκληρό πυρήνα των ισλαμιστών και δηλώνουν ότι οι βομβιστές αυτοκτονίας είναι δικαιολογημένοι, ότι δεν θα κατέδιδαν ποτέ έναν τρομοκράτη στις αρχές, και ότι θεωρούν τη βία αποδεκτό τρόπο διάδοσης ή υπεράσπισης της θρησκείας τους.
Τo 28% (896.000 άτομα) θέλουν η Βρετανία να γίνει ένα ισλαμικό κράτος και η σαρία να επιβληθεί σε όλους, μουσουλμάνους και μη. Κι όταν μιλάνε για σαρία δεν εννοούν θέματα αστικού δικαίου, αλλά λιθοβολισμό για μοιχεία, μαστιγώσεις και ακρωτηριασμούς.
Το 65% των μουσουλμάνων της Δ. Ευρώπης θεωρούν τη σαρία πιο σημαντική από τον νόμο του κράτους στο οποίο ζουν και θα ήθελαν να εφαρμοστεί επίσημα, τουλάχιστον ως παράλληλο νομικό σύστημα.
Δεν έτυχε ποτέ να διαβάσετε έρευνα γνώμης ανάμεσα στους μουσουλμανικούς πληθυσμούς της Ευρώπης;
Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για το τι σκέπτομαι και τι επιδιώκω με την πολιτική μου δράση, διαβάστε τα παρακάτω άρθρα τα οποία, να σημειώσω, τα ξέρει απ’ έξω κι ανακατωτά ο εθνικός ιεροεξεταστής, καθότι απ’ ό,τι φαίνεται παρακολουθεί και πότε βήχω.
Τελειώνοντας, σας υπενθυμίζω ότι έχω πιο σοβαρά πράγματα να κάνω στη ζωή μου, κι ένα από αυτά είναι να εργάζομαι για να πληρώνω φόρους για να καλύπτω τον δικό σας μισθό.
Γι’ αυτό, σας παρακαλώ πολύ να μην με ξαναενοχλήσετε με φαιδρότητες.
Δεν πρόκειται να ανταποκριθώ σε καμμία πρόσκλησή σας, αν θέλετε να διατάξετε βίαιη προσαγωγή μου κάντε το, είναι δικαίωμά σας (ακόμα κι έτσι, δεν πρόκειται να προσθέσω τίποτε περισσότερο από όσα γράφω εδώ) ή στείλτε την υπόθεση στο ακροατήριο να γελάν και τα κουδούνια στην έδρα.
Και μια φιλική συμβουλή – αν θέλετε την ακούτε: ο θεσμικός ρόλος δεν αρκεί από μόνος του για να περιβάλλει κάποιον με κύρος.
Πρέπει να βοηθάει κι ο ίδιος.
Η περίπτωση “Πάκη” ίσως είναι ένα καλό παράδειγμα.
Αν σας ενοχλεί η εικόνα που έχουν οι πολίτες για το επίπεδο της λειτουργίας της Δικαιοσύνης (το 65% την εμπιστεύεται λίγο ή καθόλου), αναρωτηθείτε πόσο έχετε συμβάλει κι εσείς σ΄ αυτή.
Και σκεφθείτε τι πρέπει να κάνετε για να την αλλάξετε.
Σχετική αρθρογραφία μου:
“Πολυπολιτισμικότητα και άλλα παραμύθια” http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=35626
«Ποιος πολιτισμός είναι ανώτερος”
http://www.athensvoice.gr/…/πολιτικη/ποιος-πολιτισμός-είναι…
“Θεός σφαγών και βιασμών”
http://www.athensvoice.gr/po…/75171_theos-sfagon-kai-viasmon
“Ζητούνται αρτιμελείς νομικοί”
http://www.eglimatikotita.gr/2014/08/blog-post_4.html
“Ο μεσαίωνας του φόβου”
http://marketnews.gr/article/19826/o_mesaiwnas_tou_fobou
“Ζωσμένοι με εκρηκτικά” http://marketnews.gr/article/317202/zwsmenoi_me_ekrhktika
Η θρησκεία ως ποινικό αδίκημα
https://www.liberal.gr/…/i-thriskeia-os-poiniko-adiki…/40428
«Διαφωτισμός με προοδευτική συσκότιση»
http://www.athensvoice.gr/…/135324_diafotismos-me-proodeyti…
«Ο Πόλεμος με το Ισλάμ τελείωσε»
http://www.liberal.gr/…/arthra/o-polemos-me-to-islam-teleio…
«Πλατεία Μωάμεθ πρώην Τραφάλγκαρ»
http://www.capital.gr/…/32…/plateia-moameth-proin-trafalgkar
«Ο καρχαρίας ή εσύ” http://www.capital.gr/story/3081086
«Η χημειοθεραπεία της μαντήλας»
http://www.liberal.gr/…/i-isonchimeiotherapeiasin-tis-manti…
“Επιτέλους η σαρία γκρεμίζεται μέσω Στρασβούργου”
http://www.capital.gr/…/epitelous-i-saria-gkremizetai-meso-…
“Υπάρχει γαλανόλευκο Ισλάμ”
http://marketnews.gr/artic…/447768/yparxei-galanoleyko-islam
“Από τον γέροντα Παστίτσιο στο Ισλάμ Μπαϊλντί.”
http://www.athensvoice.gr/…/348936_apo-ton-geronta-pastitsi…
«Η αβάσταχτη βιαιότητα της μη – βίας»
http://marketnews.gr/…/39…/h-abastaxth-biaiothta-ths-mh-bias
“Σημαδεύοντας την καρωτίδα της Δημοκρατίας”
http://www.capital.gr/…/simadeuontas-tin-karotida-tis-dimok…
“Είμαστε λοιπόν ακροδεξιοί;”
http://marketnews.gr/art…/1726631/eimaste-loipon-akrodeksioi
«Πριν να μάθετε πολιτική, ξεκινήστε μαθαίνοντας ανάγνωση»
http://marketnews.gr/…/prin-na-mathete-politiki-ksekinhste-…
“Έχει δίκιο η μουσουλμάνα”
http://marketnews.gr/arti…/2452204/exei-dikio-h-mousoulmana…
Οι θέσεις της “Δημιουργίας ξανά” για τις σχέσεις κράτους – εκκλησιών http://www.dimiourgiaxana.gr/el/θεσεις/κρατος-εκκλησιες
Θάνος Τζήμερος
Πρόεδρος του κόμματος «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ»
Επικεφαλής της παράταξης «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής
Πηγή
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου