Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

"Δεν είμαι πεσμένος από τον ουρανό", ο Ράμα-αντιπολίτευση: ο Αβάς κορυφώθηκε



ΤΙΡΑΝΑ
Ο Πρωθυπουργός Έντι Ράμα δήλωσε ότι δεν ήταν αλάνθαστος, αλλά όταν το κατάλαβε, έκανε βήματα προς τα πίσω και ζήτησε συγγνώμη για τα λάθη που είχε κάνει....

Κατέθεσε ισχυρές κατηγορίες εναντίον της αντιπολίτευσης, επισημαίνοντας ότι με τις πρόσφατες ενέργειες η κρίση έχει κορυφωθεί.
Δώσαμε στην αντιπολίτευση όλα τα απαιτούμενα χαρτοφυλάκια, συμπεριλαμβανομένου του Υπουργείου Εσωτερικών. Αλλά ακόμη και μερικές εκλογικές υπηρεσίες.
Ανοιχτά  σήμερα έχει φτάσει σε μια νέα κορύφωση. Η σημερινή Αλβανία είναι γεμάτη ελπίδες και προβλήματα. Θέλω να υπενθυμίσω στον εαυτό μου ότι δεν είχα πέσει από τον ουρανό, δεν είμαι αλάνθαστος, αλλά έκανα λάθη. Ήθελα επίσης να ζητήσω συγγνώμη.

Είχα κουραστεί να ακούω από μέρα σε μέρα, δεκάδες χιλιάδες πολίτες, αλλά ακόμη περισσότερο από τις 7πμ έως τις 2πμ ή 3πμ.
Έχω τραβήξει πίσω ένα βήμα πίσω περισσότερο από μία φορά όταν συνειδητοποιώ ότι εκείνοι που διαμαρτύρονται έχουν δίκιο.
Για μένα δεν είναι χαρά να καθυστερήσω το χρόνο, είναι καθήκον μου ", δήλωσε ο Ράμα.


σσΚ: Αυτός έχει χάσει την αίσθηση όπου η αλήθεια έγκειται στα ψέματα που κατασκευάζει ατελείωτα.

Σε κάθε του λέξη η γένεση από την αρχή μέχρι το τέλος σε κάθε λέξη πρόταση και γράμμα. Εντελώς τρελός.


πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στρατηγός Ταμουρίδης : Ο στραγγαλισμός της Αλήθειας!

  Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία φαινομενικά έχουμε ειρήνη στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, ενώ ένας θερμός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ρωσί...