Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

FranceSoir: Η μάσκα,ο χειρότερος εχθρός του δέρματος(Δρ Radostina Bachvarova, δερματολόγος)..H μάσκα, καταστροφή για το πρόσωπο και τη βιομηχανία ομορφιάς…..



Η μάσκα, ο χειρότερος εχθρός του δέρματος….H μάσκα, καταστροφή για το πρόσωπο και τη βιομηχανία ομορφιάς…..Η χρήση μάσκας έχει επηρεάσει σοβαρά τον τομέα των καλλυντικών και των προϊόντων ομορφιάς. Η φροντίδα και η ομορφιά ενός προσώπου είναι πράγματι ένα εντελώς διαφορετικό πράγμα, όταν αυτό το πρόσωπο πρέπει να καλύπτεται σχεδόν εντελώς τις περισσότερες φορές. Όχι μόνο έχει μειωθεί η χρήση κραγιόν αλλά επιπλέον, το δέρμα του προσώπου πάσχει από ερεθισμό, μαύρα στίγματα, σπυριά, και μια έκρηξη της ακμής η οποία απέκτησε ακόμη και ένα όνομα: το «maskné», συντομογραφία «μάσκα ακμής». Σε αυτό το πλαίσιο, οι κατασκευαστές προϊόντων ομορφιάς βλέπουν την αγορά να μεταμορφώνεται σημαντικά. Οι τάσεις δείχνουν λογικά μια αύξηση στις πωλήσεις προϊόντων περιποίησης δέρματος και μια βίαιη κατάρρευση των πωλήσεων ορισμένων εμπορικών σημάτων καλλυντικών και μακιγιάζ.

Ήδη κατά τη διάρκεια της κρίσης στην τηλεργασία, η χρήση μακιγιάζ είχε μειωθεί απότομα. Αλλά με την υποχρεωτική χρήση της μάσκας, το κραγιόν δεν είναι πλέον σχετικό. Κατά τους έξι μήνες από την έναρξη της κρίσης του Coronavirus, οι πωλήσεις κραγιόν μειώθηκαν στο μισό. Σύμφωνα με μια μελέτη 700 γυναικών ηλικίας 18-66 ετών από το Mylittlebox, το 70% των γυναικών δεν χρησιμοποιούν πλέον καθόλου κραγιόν.
Πρόκειται για μια ριζική αλλαγή στη χρήση προϊόντων ομορφιάς και καλλυντικών, η οποία πλήττει σκληρά τον τομέα. Ο όμιλος Estée Lauder, για παράδειγμα, υπέφερε σημαντικά από αυτήν την τάση και μόλις ανακοίνωσε ένα οικονομικό σχέδιο που προβλέπει το κλείσιμο περισσότερων από το 10% των καταστημάτων του, καθώς και την εξάλειψη 2.000 θέσεων εργασίας.
….
Για να αντισταθεί σε αυτό το σκληρό χτύπημα, ο τομέας των προϊόντων ομορφιάς επικεντρώνεται εκ νέου σε προϊόντα για το άνω μέρος προσώπου, τα μάτια και τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, η ζήτηση των οποίων αυξάνεται απότομα, λόγω προβλημάτων του δέρματος που συνδέονται με τη μάσκα.

Η πανδημία του κορανοϊού επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τις συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά την υγεία και την ευεξία, από άποψη προϊόντων και καλών πρακτικών υγιεινής, αλλά και από πλευράς φροντίδας του δέρματος του προσώπου. Τα προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς για ευαίσθητο δέρμα αυξάνονται επομένως στον κόσμο. Διότι εκτός από το άγχος που σχετίζεται με τη σύνθετη και περιοριστική χρήση του, η προστατευτική μάσκα αποτελεί πηγή δερματικών προβλημάτων, με συχνή εμφάνιση σπυριών στα μάγουλα, το πηγούνι και τη μύτη. Οι μάρκες καλλυντικών έχουν εντοπίσει καλά αυτό το φαινόμενο και προσφέρουν τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας για να καταπολεμήσουν αυτόν τον νέο τύπο ακμής COVID. Η Sephora επιβεβαιώνει ότι οι πελάτες της ενδιαφέρονται πλέον περισσότερο για την περιποίηση του δέρματος από το μακιγιάζ. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal, Hervé Navellou, συμφωνεί και, σύμφωνα με τον ίδιο, «βασικά, είναι περισσότερο περιποίηση δέρματος, λιγότερο μακιγιάζ».

Η μάσκα, ο χειρότερος εχθρός του δέρματος

Η Δρ Radostina Bachvarova, δερματολόγος στο Thermes de Saint-Gervais Mont Blanc επιβεβαιώνει: το δέρμα του προσώπου δεν είναι φυσιολογικά κατάλληλο για χρήση μάσκας. Το τρίψιμο της μάσκας επιτίθεται στο δέρμα και βλάπτει το φυσικό φράγμα του δέρματος, το οποίο προκαλεί προβλήματα στο δέρμα. Σε αυτό προστίθεται η θερμότητα που προκαλείται από τη μάσκα, η οποία ενθαρρύνει την ανάπτυξη βακτηρίων.francesoir 10/9/20

dimpenews.com

πηγή

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου