Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Η επιλεκτική «ευαισθησία» των «προστατών» της «αμεροληψίας»



Είναι πλέον πασίγνωστο και καθημερινά επιβεβαιωμένο ότι όλοι αυτοί οι κήρυκες της «αντικειμενικής», «δημοκρατικής» και «αμερόληπτης» Ενημέρωσης ΜΕΡΟΛΗΠΤΟΥΝ «αμερόληπτα»:...Είτε με τη σκανδαλώδη ΣΙΩΠΗ τους, είτε με την παραμόρφωση των γεγονότων…

Τα μεγάλα λαρύγγια του καθεστώτος, οι διαβόητες «δημοσιογραφικές πόρνες» παρασιώπησαν εντελώς, το στημένο μπροστά στο Μέγαρο Μαξίμου, σώου της συναυλίας της Πρωτοψάλτη…

Ακόμα πιο σκανδαλώδης μεροληπτική αμεροληψία είναι η συγκριτική αντιπαράθεση του σώου της συναυλίας με την περιφορά της εικόνας στο Αίγιο, περιφορά που πάνω έπεσε βάναυσα ο πέλεκυς της καισαρικής αυθάδειας, την ίδια ώρα που το σώου «συνωστισμού» της συναυλίας στην Ηρώδου του Αττικού το νομιμοποιούσε ο Πρωθυπουργός…

Ούτε η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ του στησίματος μπροστά στο Μέγαρο Μαξίμου ενόχλησε τους «αμερόληπτους», ούτε ο «συνωστισμός» των κομπάρσων, ούτε η παραβίαση της «νομιμότητας» από τους ίδιους που την καθιερώνουν, ούτε η σκανδαλώδης αντιμετώπιση που είχε η σεμνή και αυθεντική πράξη των προσκυνητών της εικόνας της Παναγίας, μια πράξη αυθορμητισμού του Ορθόδοξου φρονήματος που κτυπήθηκε ανηλεώς από τους θεατρίνους της εξουσίας και των στημένων θεατρικών παραστάσεων…

Αυτή είναι η «αμερόληπτη ευαισθησία» της δημοσιογραφικής πορνείας και αλητείας…

Και ο μέγας «εθνικός προβοκάτορας» ο οποίος κοκορεύεται όταν καρφώνει τους «αντάρτες» ιερείς, εδώ έχει καταπιεί τη γλώσσα του, επιβεβαιώνοντας, για άλλη μια φορά, τον προβοκατόρικο καθεστωτικό του ρόλο και την πολιτική λειτουργία του «μαντρόσκυλου» της εξουσίας…

Μια άλλη «ευαίσθητη» και «αμερόληπτη» κυρία, η οποία δεν χάνει ευκαιρία να προβάλει και τις δικές της «αντικειμενικές» πινελιές, η Έλενα Ακρίτα, διέστρεψε και αλλοίωσε τα γεγονότα…

Αυτή θίχτηκε γιατί τα βάλαμε με την Πρωτοψάλτη!

Διαβάστε εδώ:

http://www.topontiki.gr/article/381345/akrita-gia-protopsalti-neyrakia-polla-neyrakia

Πολλαπλή αλλοίωση της πραγματικότητας:
α). ΟΥΔΕΙΣ «ενοχλήθηκε» από την Πρωτοψάλτη, αν και δεν είναι άμοιρη ευθυνών και η ίδια σε ένα στημένο, τελετουργικό σώου, που έρχεται σε κατάφορη αντίθεση με τον ΕΓΚΛΕΙΣΜΟ των πάντων στο σπίτι…

β). Παρασιωπά παντελώς η Ακρίτα (διαστροφή της πραγματικότητας τελουμένη δια της παραλείψεως) το σκηνοθετημένο σώου μπροστά στο Μέγαρο Μαξίμου, συνακόλουθα και την πολιτική σκοπιμότητά του…

γ). Παραβλέπει, κουτοπόνηρα, η «ευαίσθητη» κυρία, την κραυγαλέα ΑΝΤΙΦΑΣΗ της τελετουργικής παράστασης καθώς και του «συνωστισμού» της, με την «Κατάσταση Πολιορκίας».

Δεν την ενοχλεί η παραβίαση αυτής της «νομιμότητας» του «γύψου» από τους ίδιους που επέβαλαν το «γύψο»…

δ). ΤΕΛΟΣ, καταπίνει το σκάνδαλο της σύγκρισης του κυβερνητικού σώου με τη ΔΙΩΞΗ της περιφοράς της εικόνας στο Αίγιο, αυθεντική και όχι κάλπικη εκδήλωση του θρησκευτικού φρονήματος…

ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ της μεροληπτικής «αμεροληψίας». Πονηροί και δόλιοι απολογητές των «αξιών», των «ιδεών» και της «ηθικής» του σύγχρονου φασισμού, με τη μάσκα του «προοδευτικού» και «αριστερού»…

Πηγη:

http://resaltomag.blogspot.com/2020/04/blog-post_47.html











πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου