Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Επιστολή προς τους γονείς: τα παιδιά μας κινδυνεύουν από τα νέα «Θρησκευτικά»!


Των Λυκούργου Νάνη και Βασίλη Κερμενιώτη

1. ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Αγαπητοί Ορθόδοξοι γονείς, αυτή η σύντομη επιστολή μας είναι μία κραυγή πόνου και α-γωνίας για το πνευματικό «έγκλημα» που συντελείται εις βάρος των παιδιών μας και συνεπώς εναντίον της ίδιας της Ελλάδας, αφού η νέα γενιά είναι το μέλλον της πατρίδας μας....

Διανύουμε τη δεύτερη σχολική χρονιά που διδάσκεται στα δημοτικά, στα γυμνάσια και στα λύ-κεια το νέο αντίχριστο μάθημα των «Θρησκευτικών», το οποίο επέβαλε η εκκλησιομάχος Κυβέρνηση, παρά τις έντονες αντιδράσεις των θεολόγων, του Αγίου Όρους και της Εκκλησίας. Η πρώτη φορά που η Κυβέρνηση επιχείρησε να φέρει τα μεταλλαγμένα «Θρησκευτικά» στα σχολεία ήταν το 2016. Βλέπο-ντας όμως την σθεναρή και ανυποχώρητη αντίσταση της Ιεραρχίας προέβη σε έναν παμπόνηρο πολι-τικό ελιγμό: Απέπεμψε τον τότε Υπουργό Παιδείας κ. Νίκο Φίλη και έδωσε την ψευδαίσθηση στον Ορ-θόδοξο λαό ότι ικανοποιήθηκε το αίτημά του. Ωστόσο, ο νέος Υπουργός, ο κ. Γαβρόγλου, συνέχισε, χωρίς δισταγμό, τα σχέδια του προκατόχου του και για να αποφύγει τις συνέπειες της προσφυγής που είχε ήδη κατατεθεί επί υπουργίας Φίλη στο «Συμβούλιο της Επικρατείας» (στο εξής Σ.τ.Ε.), έκανε κά-ποιες ψευτοαλλαγές, άλλαξε και τον αριθμό του ΦΕΚ, έβαλε την υπογραφή του και τώρα συμπερι-φέρεται …σαν να είναι άλλα τα «προγράμματα των Θρησκευτικών» που ακύρωσε το Σ.τ.Ε. στις πρό-σφατες απόφασεις του!1 (Μάρτιο του 2018)

Πριν λίγες μέρες, πάλι, ο κ. Γαβρόγλου δήλωσε ότι το Υπουργείο θα προκηρύξει τη συγγραφή των οριστικών βιβλίων των Θρησκευτικών και είπε ότι «κάνουμε διάλογο με την Εκκλησία και οι διαφορές που έχουμε είναι ελάχιστες»!2 Τί είναι αυτά που λέει ο κ. Γαβρόγλου, από τη στιγμή που η Ιεραρχία έχει πλήρη άγνοια;

Αμέσως μετά τις δηλώσεις αυτές, βουλευτές κατέθεσαν επερωτήσεις στην Βουλή ρωτώντας τον Υπουργό αν τα νέα βιβλία θα συμμορφωθούν με τις αποφάσεις του Σ.τ.Ε.

Ο κ. Γαβρόγλου δεν έδωσε καμία απολύτως απάντηση! 3


2. ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ, ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΜΑΘΗΜΑ

Από τον περασμένο Νοέμβριο περιμένουμε, από μέρα σε μέρα, νέα απόφαση του Σ.τ.Ε. που αναμένεται να ακυρώσει και τα τρέχοντα «προγράμματα των Θρησκευτικών» του κ. Γαβρόγλου (που είναι 99% ίδια με τα προηγούμενα!). Ωστόσο, ο χρόνος κυλάει. Έχει ήδη περάσει η μισή χρονιά και τα παιδιά μας διδάσκονται ένα μάθημα που κάνει μεγάλο κακό στην ψυχή τους. Γι’ αυτό, ως γονείς, κι εμείς, μαθητών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, νιώθουμε το χρέος και την ανάγκη να απευθυνθούμε σε ’σάς, τους Ορθόδοξους γονείς, και να σας επιστήσουμε την προσοχή: Είναι α-πόλυτη ανάγκη να μιλήσετε στα παιδιά σας και να τους εξηγήσετε ότι το μάθημα αυτό όχι μόνο δεν έχει καμία σχέση με την Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά προσπαθεί ύπουλα και έντεχνα να περά-σει στις «φλέβες» τους το δηλητήριο μιάς αίρεσης, για την οποία θα μιλήσουμε παρακάτω. Πρέπει τα παιδιά να μάθουν την αλήθεια, ώστε να αποκτήσουν πνευματικά «αντισώματα» απέναντι στην προπαγάνδα αυτών των επικίνδυνων «φακέλων»-βιβλίων. Ήδη από πέρυσι, τόσο το Άγιο Όρος, όσο και δεκάδες Μητροπόλεις εξέδωσαν εγκυκλίους4 καλώντας τους γονείς να επιστρέ-ψουν ως «απαράδεκτους» τους «φακέλους» των νέων «Θρησκευτικών»!

3. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ»

Αγαπητοί γονείς, δεν θα σας μεταφέρουμε δικές μας απόψεις, αλλά τις εκτιμήσεις της «Πα-νελλήνιας Ένωσης Θεολόγων» (στο εξής Π.Ε.Θ.), του Αγίου Όρους και πολλών μητροπολιτών της Εκκλησίας μας. Θα γράφουμε αυτούσια τα λόγια τους, γι’ αυτό και θα τα έχουμε μέσα σε εισαγω-γικά (« ») και με τις σχετικές παραπομπές.

Κατ’ αρχάς, αρκετοί μητροπολίτες αποκάλεσαν τα νέα “Θρησκευτικά” «απαράδεκτα»5, «ε-πικίνδυνα»6, «αντιπαιδαγωγικά»7, «αντιχριστιανικά»8 και τελείως «ακατάλληλα»9 για τα παιδιά μας! Μάλιστα, ορισμένοι απ’ αυτούς προχώρησαν ακόμη περισσότερο, αποκαλώντας τα «εκτρώ-ματα»10 και «παλιοφυλλάδες»!11

4. ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΗΝΤΗΣΕ ΕΝΑ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ ΜΙΓΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΥΓΧΥΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.

Κάποιοι είπαν ότι τα Θρησκευτικά μετατράπηκαν σε «θρησκειολογία», δηλαδή σε ένα μάθημα που παρουσιάζει στα παιδιά τις διάφορες θρησκείες. Αυτό είναι ψέμα. Μακάρι να ήταν έτσι. Όπως βεβαίωσε και ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος «το μάθημα των θρησκευτικών δεν μετατράπηκε σε θρησκειολογία διότι και η θρησκειολογία είναι κλάδος της θεολογικής επιστήμης. Απλώς, το μά-θημα καταργήθηκε και πρόκειται πλέον για ένα μη θεολογικό μάθημα».12 Άλλοι Ιεράρχες επισημαί-νουν ότι «τα παιδιά, πριν γνωρίσουν τις αρχές της Πίστεώς μας, καλούνται να μάθουν απ’ τους νέους “Φακέλους” των θρησκευτικών ετερόκλητα στοιχεία για διάφορες Θρησκείες χωρίς να γίνεται κα-μιά διάκριση, γεγονός που επιτείνει τη σύγχυση σε έναν σημαντικό τομέα της ζωής και της προσωπι-κότητάς τους και ιδιαιτέρως σε μία κρίσιμη ηλικία· την εφηβική και τη νεανική».13 Έτσι, το νέο μά-θημα «δημιουργεί σύγχυση μεταξύ αλήθειας και ψεύδους με τον τρόπο που παρουσιάζονται οι αλ-λόδοξες και ετερόδοξες διδασκαλίες, ιδιαιτέρως τους μικρούς ηλικιακά μαθητές».14 «Το μάθημα γί-νεται μία “σούπα” πανθρησκειακή και άντε τώρα το παιδί να ξεχωρίσει το δικό του “πιστεύω”».15 Το εξοργιστικό είναι ότι αυτό το «αλαλούμ»16 ξεκινάει από την τρυφερή ηλικία των 8 ετών· από την τρίτη του Δημοτικού! «Δεν μπορεί ένα παιδί να πηγαίνει στο σπίτι και να μπερδεύεται μεταξύ προ-σευχής ορθόδοξης και μουσουλμανικής!».17 «Το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία παραδίδε-ται στα νύχια της Πανθρησκείας και οδηγείται σε θάνατο».18 Αξίζει να σημειωθεί ότι 2007 το Ευρω-παϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καταδίκασε την Νορβηγία διότι εισήγαγε στα σχολεία μάθημα πολυθρησκευτικό, αντίστοιχο με αυτό που εφαρμόζει η παρούσα Κυβέρνηση!19

5. ΕΛΛΙΠΗΣ, ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΜΕΝΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΑ ΝΕΑ «ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ».

«Τα νέα βιβλία δεν παρέχουν ούτε τα στοιχειώδη που χρειάζονται για να γνωρίσει επαρκώς την πίστη του ένας Ορθόδοξος Χριστιανός. Οι θεματικές ενότητες υποστηρίζονται με κοσμικά τρα-γούδια, ταινίες και λογοτεχνικά κείμενα, άσχετα με την Ορθόδοξη Πίστη και τα βιώματα των Α-γίων».20 Το νέο μάθημα «προσπαθεί, υποσυνείδητα, να περάσει στο μαθητή ότι δεν έχει και τρο-μερή διαφορά ένας Ψαλμός του Δαβίδ από …ένα τραγούδι του Bob Dylan! Ότι κατά βάθος η Εκ-κλησία είναι κοινωνικό - ανθρώπινο γεγονός, μη αποδίδοντας ιδιαίτερη σημασία στο ότι την έχει ιδρύσει ο Χριστός».21 «Το πρόβλημα δεν είναι ότι υπάρχει αναφορά σε άλλες Θρησκείες. Το πρό-βλημα είναι ότι αυτά που εμφανίζονται ως Ορθόδοξα δεν είναι Ορθόδοξα! Δεν μπορεί τις βλασφη-μίες να τις δεχτούμε ως μεθόδους προσεγγίσεως!» 22

Εν ολίγοις, με το «θολό τους περιεχόμενο»23 τα νέα «Θρησκευτικά» «παραλείπουν βασικές αλήθειες της Ορθόδοξης Πίστης, διαστρεβλώνουν και παραπλανούν»24 τους μαθητές. «Απουσιά-ζει το Αληθινό Πρόσωπο του Χριστού και παρουσιάζεται ένας “Χριστός” παραμορφωμένος κατά τα πρότυπα της Νέας Τάξης Πραγμάτων».25 «Ο Χριστός λέει: αγαπάτε αλλήλους. Δεν μισούμε κα-νέναν. Αλλά είναι άλλο πράγμα να μαθαίνει κανείς όλες τις θρησκείες, και άλλο να μην ξέρει ο ίδιος ποια είναι η δική του η θρησκεία. Δεν θέλουμε να διαλύσουμε την δική μας Εκκλησία!».26

Και πώς εξηγούνται όλ’ αυτά; Απάντηση προσπαθεί να δώσει ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Νι-κόλαος που, πρόσφατα, ως μέλος της αρμόδιας τριμελούς επιτροπής της Εκκλησίας της Ελλάδος μελέ-τησε σε βάθος τα νέα «προγράμματα των Θρησκευτικών»: «Είναι ένα μάθημα με “θερμίδες” που αρ-ρωσταίνουν. Σχεδιάσθηκε όχι για να εμπνεύσει στην Πίστη και να αναδείξει τη δύναμη της Εκκλησίας, αλλά για να είναι συμβατό με τον σύγχρονο ορθολογισμό και ανεκτό από τις σύγχρονες αθεϊστι-κές αντιλήψεις»!27

Για αυτούς και για άλλους λόγους, σύσσωμο το Άγιο Όρος αποδοκιμάζει τα νέα «Θρησκευ-τικά»: «Πώς είναι δυνατόν να μη σταθούμε στο πλευρό των γονέων οι οποίοι συναισθανόμενοι τον κίνδυνο για την μόλυνση της ψυχής των τέκνων τους αναγκάζονται να επιστρέψουν ως “απα-ράδεκτους” τους “φακέλους” του μαθήματος των θρησκευτικών; Παρακαλούμε να αποσύρετε τους ανωτέρω φακέλους. Άπαντες οι Αντιπρόσωποι των είκοσι Ιερών Μονών του Αγίου Όρους Άθω».28

6. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠ’ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΝΕΑ «ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ» ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΙΡΕΣΗ!

Αγαπητοί γονείς, η Ορθοδοξία έχει, εδώ και 2.000 χρόνια, την αυτοσυνειδησία ότι είναι η μόνη αληθινή θρησκεία του Θεού, μεταξύ των άλλων θρησκειών, αλλά και η μόνη αληθινή Εκ-κλησία του Χριστού, μεταξύ των άλλων χριστιανικών Ομολογιών, τις οποίες, πάντοτε, τοποθε-τούσε στο χώρο της αίρεσης. Τα νέα μεταλλαγμένα «Θρησκευτικά» προσβάλλουν βάναυσα την Ορθόδοξη Πίστη, γιατί την ισοπεδώνουν και την εξισώνουν τόσο με τις ετερόδοξες Ομολογίες όσο και με τις άλλες Θρησκείες! Το δηλητηριώδες και πνευματοκτόνο μήνυμα που περνάει στις αθώες και ανυποψίαστες παιδικές ψυχές το νέο μάθημα των «Θρησκευτικών» είναι ότι η Ορθοδοξία δεν είναι η μόνη αλήθεια· και οι άλλες θρησκείες και αιρέσεις είναι από το Θεό! Αυτό καταγγέλλει και το Άγιο Όρος στην ανακοίνωσή του: «Οι ορθόδοξοι μαθητές θα διδάσκονται ένα πανθρη-σκειακό μάθημα, το οποίο εντέχνως θα ενσταλάζει στις ψυχές τους ότι “όλες οι θρησκείες είναι λίγο πολύ το ίδιο”».29

Γκρεμίζεται, συθέμελα, η βασική Αλήθεια και το Δόγμα του Χριστιανισμού ότι ο Χριστός εί-ναι ο μοναδικός Σωτήρας του κόσμου, καθώς και το Σύμβολο της Πίστεως στο οποίο ομολογούμε την πίστη μας «…εις Μίαν, Αγίαν Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» που είναι η Ορθόδοξη. Δεν

έχει πλέον νόημα η ιεραποστολή, προσβάλλεται η Ενανθρώπηση του Κυρίου, τα πάθη και η Ανά-στασή Του. Όλα αυτά είναι «περιττά» από τη στιγμή που θα αποδεχτούμε ότι και οι άλλες Θρη-σκείες είναι από το Θεό! Επίσης, ατιμάζονται όλοι οι Άγιοι, οι Ομολογητές και οι Μάρτυρες που, κατά τη διάρκεια της εκκλησιαστικής Ιστορίας, έχυσαν το αίμα τους αγωνιζόμενοι όχι μόνο ενα-ντίον του εξισλαμισμού, αλλά και εναντίον όλων των αιρέσεων που, για την Ορθοδοξία, δεν είναι παρά διαστροφές του Χριστιανισμού, γι’ αυτό και συνήλθαν Οικουμενικές Σύνοδοι για να τις κα-ταδικάσουν.

Εμμέσως πλην σαφώς, αυτά τα αντίχριστα μηνύματα περνάνε στα παιδιά μας με τα «νέα προγράμματα» και μάλιστα με τρόπο πανούργο: Με το χρυσό περιτύλιγμα της «αγάπης», της «ειρήνης», της «ανεκτικότητας» κ.ά. Όμως, για την Ορθόδοξη Εκκλησία, αυτό το πνεύμα όχι μόνο δεν είναι ορθόδοξο αλλά είναι πλανεμένο και αιρετικό. Είναι μία αίρεση που ονομάζεται «θρη-σκευτικός συγκρητισμός»30 ή με μία λέξη: «Οικουμενισμός» και είναι καταδικασμένη από Συνό-δους και μεγάλους σύγχρονους Αγίους της Εκκλησίας μας.31

Τις παραπάνω εκτιμήσεις επιβεβαιώνουν και οι μητροπολίτες μας: «Ως βαθύτερο κίνητρο για το πανθρησκειακό αυτό μάθημα βλέπουμε τον Όφι του Οικουμενισμού, που θέλει να ενοποι-ήσει τα Θρησκεύματα και να αλλοιώσει την Ορθόδοξη Πίστη μας».32 «Η Εκκλησία ουδέποτε δια-φώνησε με την θρησκειολογική διάσταση της διδασκαλίας, αλλά με την έντεχνη εξομοίωση του Χριστιανισμού με άλλες θρησκείες, όπως το Ισλάμ και τον Βουδισμό. Μας βάζουν το Χριστό μαζί με το Μωάμεθ και το Βούδα ότι είναι “δάσκαλοι της ανθρωπότητας”, κάτι που εμείς δεν δεχόμα-στε».33 «Βλασφημείται και ακυρώνεται η Θεότητα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, εξισώνοντάς τον με τον Μωάμεθ, τον Κομφούκιο και τον Βούδα! Όμως, όλοι αυτοί ήταν άνθρωποι με πάθη και αδυναμίες που επινόησαν και δημιούργησαν ψευτοθρησκείες. Δεν είναι ο Ένας και αληθινός Θεός, το δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος».34

7. ΨΕΥΔΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ.

Αφού το Υπουργείο Παιδείας έκρινε τόσο πολύ απαραίτητο οι ορθόδοξοι μαθητές μαζί με τα δόγματα της Πίστης τους να διδάσκονται και ένα συνονθύλευμα από άλλα δόγματα και θρησκεύ-ματα, τουλάχιστον θα έπρεπε η παρουσίαση αυτή να είναι ειλικρινής και αληθής. Κι όμως, δεν είναι! Αντιθέτως, είναι ψευδής και παραπλανητική! «Τα “πιστεύω” και οι αντιλήψεις των άλλων θρησκειών προβάλλονται μονόπλευρα και ωραιοποιημένα, αποκρύπτοντας επιμελώς διδασκα-λίες τους που περιέχουν φανατισμό, ρατσισμό και μίσος».35

Τα παιδιά από την τρίτη δημοτικού έως την τρίτη λυκείου θα διδάσκονται «Θρησκευτικά», υπο-τίθεται, αλλά δεν πρόκειται να μάθουν την αλήθεια. Δεν πρόκειται να μάθουν ότι το Ιουδαϊκό Ταλμούδ υβρίζει τον Χριστό και την Παναγία· επίσης, δεν θα συνειδητοποιήσουν ότι η ουσία του Ισλάμ συμπυ-κνώνεται στη λέξη: «τζιχάντ» (جهاد) δηλαδή «ιερός πόλεμος» μέχρι την τελική επικράτηση του Μου-σουλμανισμού σ’ όλο τον πλανήτη· ότι ο Ινδουισμός είναι, στην ουσία, πολυθεϊσμός, ειδωλολατρία και δαιμονολατρία· ότι ο Βουδισμός είναι ένας θρησκευτικός «μηδενισμός». Επίσης, δεν θα μάθουν ότι οι Μονοφυσίτες είναι εκτός Εκκλησίας, αφού έχουν καταδικαστεί από την Δ΄ Οικουμενική Σύνοδο· ότι ο Ρωμαιοκαθολικισμός έχει εισαγάγει, αυθαίρετα, περισσότερες από είκοσι (20) αιρετικές κακοδοξίες κι ότι ο Προτεσταντισμός έχει ξεφύγει ακόμη περισσότερο. Για τα μεταλλαγμένα «θρησκευτικά» όλες αυτές οι αιρέσεις είναι …“Εκκλησίες του Χριστού”! Η λέξη «αίρεση» είναι «απαγορευμένη» και υφί-σταται «λογοκρισία».

Επίσης, έχει πέσει λογοκρισία και στο κομμάτι το απολογητικό, το οποίο είναι σχεδόν …εξα-φανισμένο! Σε κανένα «φάκελο» των θρησκευτικών δεν ενημερώνονται σωστά τα παιδιά για το ποια είναι, στ’ αλήθεια, η διαχρονική στάση της Ορθόδοξης Εκκλησίας απέναντι στις ετερόδοξες

Ομολογίες και τις άλλες θρησκείες! (Μέσα από αποφάσεις Συνόδων και λόγους Αγίων που είναι «καταπέλτες» εναντίον τους). Φυσικά αυτή η «παράλειψη» διευκολύνει αφάνταστα το δηλητήριο της αίρεσης του Οικουμενισμού να κυλήσει στις «φλέβες» των παιδιών μας. Οι μαθητές στερούνται γνώσεων και εμπειρίας. Δεν διαθέτουν την ωριμότητα για να κρίνουν αντικειμενικά και έτσι νομίζουν ότι όλες οι θρησκευτικές πεποιθήσεις είναι, λίγο-πολύ, ισάξιες με την Ορθοδοξία. Έτσι, μετά από δέκα συναπτά έτη εντατικής πλύσης εγκεφάλου, οι ορθόδοξοι μαθητές θα εμπεδώσουν ότι η αί-ρεση του Οικουμενισμού είναι η «ορθοδοξία», ενώ η αληθινή Ορθοδοξία δεν είναι παρά «φανα-τισμός», «μισαλλοδοξία», «οπισθοδρόμηση» και «φονταμενταλισμός»!

8. ΕΠΙΛΟΓΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ! ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ «ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ»! ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ.

Αγαπητοί Ορθόδοξοι γονείς, η «Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου» ορί-ζει ρητά ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε γονέα να διδάσκεται το παιδί του το μάθημα των Θρη-σκευτικών σύμφωνα με τα θρησκευτικά του “πιστεύω”.36 Ωστόσο «τα παιδιά των ορθοδόξων γο-νέων, στην πιο τρυφερή τους ηλικία, υφίστανται την ψυχική ταλαιπωρία ενός εξαναγκασμού της συνειδήσεώς τους και διδάσκονται όχι την δική τους Πίστη, αλλά ένα συνονθύλευμα θρησκειών. Το γεγονός αυτό εκτός του ότι αποτελεί μια ολοκληρωτική επέμβαση της Πολιτείας σε θέματα Πίστεως και διδασκαλίας της Εκκλησίας, συνιστά και μια μεγάλη αδικία και ανισότητα που υφίστανται τα μικρά ορθόδοξα μέλη της, έναντι των παιδιών των Εβραίων, των Μουσουλμάνων και των Ρωμαι-οκαθολικών Ελλήνων, τα οποία, πολύ σωστά, με απόφαση του ίδιου Υπουργείου απολαμβάνουν το δικαίωμα της διδασκαλίας της αμιγώς δικής τους πίστεως. Αυτό συνιστά απροκάλυπτα ρατσι-σμό εις βάρος των Ορθοδόξων Ελλήνων»!37 Αυτοί είναι δύο λόγοι για τους οποίους κατέπεσαν στο ΣτΕ τα νέα «Θρησκευτικά» κι όχι μόνο επειδή το πνεύμα τους είναι αντίθετο με το άρθρο 16§2 του Συντάγματος.38

Αγαπητοί γονείς, θα δεχτούμε τα παιδιά μας να διδάσκονται αυτό το αντιχριστιανικό συνον-θύλευμα; Ως πότε θα ανέχεται η συνείδησή μας να γίνεται προσηλυτισμός39 στα παιδιά μας; (Αυτό δεν είναι μια προσωπική μας υποκειμενική εκτίμηση, αλλά το αναφέρουν ρητά οι αποφάσεις του ΣτΕ, 660/2018 και 926/2018).40 Με το στανιό προσπαθούν να επιβάλουν ένα νέο πνευματικό «παι-δομάζωμα» που θυμίζει αλήστου μνήμης εποχές όπου οι εχθροί εισέβαλλαν στα σπίτια και άρπαζαν τα παιδιά από τα χέρια των μανάδων τους! Τολμούμε να πούμε ότι θα ήταν λιγότερο κακό όχι μόνο αν καταργούσαν τελείως το μάθημα και το μετέτρεπαν σε θρησκειολογία, αλλά και αν το αντικαθι-στούσαν με άλλο μάθημα που θα προπαγάνδιζε την αθεΐα, παρά αυτό που έχουν κάνει! Το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό. Πιστεύουμε ότι, αν για ένα εθνικό θέμα ήταν ανάγκη να γίνουν 20 συλλα-λητήρια, για το ζήτημα του μαθήματος Θρησκευτικών έπρεπε να έχουν γίνει μέχρι τώρα 120! Να σει-στεί όλη η Ελλάδα!

Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει: οι κρατούντες περιφρονούν κυνικά το Σύνταγμα, το ελ-ληνικό και το διεθνές Δίκαιο, τα ανθρώπινα Δικαιώματα, καθώς και τον Ορθόδοξο λαό και προχω-ρούν ακάθεκτοι στον πνευματικό «γενιτσαρισμό» της Νέας Γενιάς! Αυτή η συμπεριφορά μάς θυμί-ζει τα λόγια του Χίτλερ: «Όταν ο αντίπαλός μας διατείνεται: “Εγώ ποτέ δεν θα ακολουθήσω την ιδεο-λογία και τα πρότυπά σας”, τού απαντούμε ήρεμα: “Το παιδί σου ανήκει ήδη σ’ εμάς. Εσύ τι είσαι; Σύντομα θα φύγεις, οι απόγονοί σου όμως θα ανήκουν στο Νέο Σύστημα. Όταν περάσουν λίγα χρόνια, δεν θα ξέρουν τίποτα άλλο παρά αυτή την νέα κατάσταση”» ( Adolf Hitler, May Day 1933).

Υπ’ όψιν ότι ο Υπουργός Παιδείας έχει ήδη απειλήσει με πειθαρχικές διώξεις τους εκπαιδευ-τικούς που θα αρνηθούν να διδάξουν τα νέα «Θρησκευτικά»!41 Η Π.Ε.Θ κατήγγειλε την Κυβέρνηση

ότι επέδειξε «φασιστική ασέβεια προς τους γονείς»42 και ότι «επιμένει ο Υπουργός Παιδείας στην αλλαξοπιστία των Ελλήνων Ορθοδόξων μαθητών!».43 Αυτό το προσπάθησαν οι Τούρκοι κατακτητές, αλλά ο Ελληνισμός αντιστάθηκε και βάφτηκαν οι δρόμοι και τα καλντερίμια με το αίμα των Αγίων Νεομαρτύρων. Αυτό, λοιπόν, που δεν αποδεχτήκαμε στους τέσσερις αιώνες της φρικτής τουρκι-κής σκλαβιάς, θα το δεχτούμε και θα το υποστούμε τώρα σε καιρό ειρήνης; Ασφαλώς όχι! Αν δεν αντιδράσουμε σήμερα, αύριο θα είναι πολύ αργά για τα παιδιά μας. Ένας τρόπος διαμαρτυρίας είναι και η επιστροφή των βιβλίων στα σχολεία ως «απαράδεκτων». (Μπορείτε να εκτυπώσετε το σχετικό έντυπο από την ιστοσελίδα kermeniotis.blogspot.com χωρίς www μπροστά. Εκεί θα βρείτε και τις παραπομπές αυτής της επιστολής, όπως και την ίδια την επιστολή εμπλουτισμένη με φωτο-γραφίες σε ένα καλαίσθητο τετρασέλιδο το οποίο μπορείτε να εκτυπώσετε και να μοιράσετε και σε άλλους γονείς).

Μας συγχωρείτε αν σας κουράσαμε.

Με τιμή,
Λυκούργος Νάνης, Φλώρινα
Βασίλης Κερμενιώτης, Πτολεμαΐδα
15 Μαρτίου 2019


Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ:https://drive.google.com/file/d/1Vz_rFHSicph3EyjTW2MoHVeaZIMLlqsw/view

πηγή 1

πηγή 2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου